مجله عمومی

مقایسه گوشی پوکو ایکس 3 با Mi note 10

نرخ دریافت تاچ در این پنل به 240 هرتز می رسد و از نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.25 درصدی، کنتراست 1,500:1، پشتیبانی 84 درصدی از طیف NTSC و حداکثر روشنایی معمول 450 نیتی برخوردار است. در توصیف این صفحه نمایش به پشتیبانی آن از HDR10 و گواهی TÜV Rheinland در کاهش نور آبی مضر ساطع شده از پنل اشاره شده که سیمای یک صفحه نمایش LCD قابل قبول را ترسیم می کند.

در مرکز بخش بالایی این پنل یک حفره کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی دستگاه قرار دارد که در مقایسه با X2 با حفره بیضی شکل در کناره سمت راست، تفاوت مشهودی دارد. دوربین سلفی گوشی یک نمونه 20 مگاپیکسلی بدون فوکوس خودکار با دیافراگم f/2.2 است که با تجمیع چهارگانه پیکسل ها در یکدیگر به سایر 1.6 میکرونی برای پیکسلها دست پیدا می کند.

با توجه به فناوری ساخت صفحه نمایش، امکان انتقال سنسور اثر انگشت به درون صفحه نمایش وجود ندارد و این حسگر در کناره گوشی و روی دکمه پاور قرار گرفته است. اگر طرفدار گوشی های سری پوکو هستید با مراجعه به می مالز می توانید انواع گوشی های پیشرفته و ارزان این شرکت را بیابید.

یک ویژگی برجسته گوشی X3 NFC که حساب آن را به طور کامل از نمونه های پیشین این برند جدا می کند، باتری حجیم و قدرتمند 5,160 میلی آمپر ساعتی آن است که تغییر بزرگی را نسبت به باتری 4,500mAh حاضر در X2 ارائه می دهد و از M2 Pro با باتری 5,000mAh نیز فراتر می رود.

این باتری که به گفته پوکو در یک استفاده متوسط و متعادل (moderate) تا دو روز پاسخگوی کاربران خواهد بود با یک شارژر سریع 33 واتی از طریق درگاه USB-C تعذیه می شود که 100 درصد ظرفیت آن در 65 دقیقه پر شده و شارژ آن پس از گدشت 30 دقیقه به 62 درصد می رسد.

پوکو همچنین از فناوری شارژ جدیدی در این گوشی یاد کرده که MMT یا Middle Middle Tab نام دارد و در آن برخلاف باتری های معمول که پر کردن باتری از پایین رو به بالا انجام می شود، در این فرایند جریان الکتریکی به وسط باتری منتقل شده و از آنجا به صورت یکسان و همزمان به بالا و پایین آن منتقل خواهد شد. این امر به گفته پوکو، سرعت شارژ یکسان و مداومی را به همراه خواهد داشت.

بررسی و مقایسه گوشی شیائومی mi note 10

شیائومی می نوت 10 از یک صفحه نمایش 6.47 استفاده می کند که کاملا خوش دست بوده و با تکنولوژی امولد و وضوح تصویر 2340 در 1080 ساخته شده است. میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی بسیار زیاد بوده و تصاویر در کنار شفافیت، دارای کنتراست زیادی هم هستند.

رنگها در حالت پاپ دیده میشوند و گفتنی است که اکثر گوشیه ای هوشمند که دارای این ویژگی ها هستند، معمولا در میان بالاترین و بهترین رده های کیفیت موبایل قرار می گیرند.
در حقیقت این اتفاقات و ویژگی ها به ندرت در گوشی های موبایل دیده می شود. برای استفاده از گوشی می نوت 10 به خاطر داشته باشید که گزینه های روشن کردن صفحه نمایش با دوبار ضربه زدن بر روی آن قابل استفاده نیست، بلکه باید از دکمه پاور برای این کار استفاده کنید.

همچنین در صورت فعال کردن قفل صفحه نمایش موبایل خود، برای باز کردن آن میتوانید از حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل یا همان رمز گوشی خود استفاده کنید.

گوشی Xiaomi می نوت 10 دارای یک صفحه نمایش 6.47 اینچی است که می تواند به راحتی در کف دست کاربران خود قرار بگیرید. این گوشی دارای سنسورها و حسگرهای بی نظیری و بی شماری مثل قطب نما، شتابسنج، مجاورت، ژیروسکوپ و اثر انگشت زیر صفحه نمایش است که این گوشی را برای خرید به صرفه تر می کند.
همچنین باتری لیتیوم پلیمر این گوشی با ظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع با توان 30 وات، می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد که می خواهید یک گوشی با شارژدهی بالا را انتخاب کنید.

در نهایت پشتیبانی از فناوری USB Power Delivery و نسخه سیستم عامل اندروید 9 از جمله دیگر امکاناتی است که شما را برای خرید گوشی می نوت 10 ترغیب می کند.البته نباید دوربین 5 گانه پشت این گوشی (108+ 20+ 12+ 5+ 2 مگاپیکسل) را فراموش کرد. اگر همچنان برای خرید گوشی می نوت 10 شک دارید، بهتر است به خواندن ادامه دهید.

بررسی تخصصی گوشی mi note 10

گوشی موبایل شیائومی mi Note 10 توسط کمپانی شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خود یعنی دوربین پنجگانه طراحی شده است و می تواند امکانات بی شماری را به کاربر هدیه کند.

پردازنده فوق سریع و معماری 12 نانومتری خواهد توانست نیاز شما را برآورده سازد. پردازنده گرافیکی نیز Adreno 618 است و رندر گیری های گرافیکی برعهده این پردازشگر می باشد. فضای در نظر گرفته شده برای اجرای فرمان ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را پیش از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای دیگر مشاهده کرده ایم.

باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 5260 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اساسی ترین ویژگی دوربین پنج گانه که آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد . سنسورهای دوربین 108، 20، 12 و 8 مگاپیکسلی می باشد که به ترتیب عریض، فوق عریض، مکارو و عمقی هستند.

گوشی Xiaomi Mi Note 10 یکی از جدیدترین محصولات فوق العاده عرضه شده تا به امروز شرکت شیائومی است که نظرکاربران زیادی را به خود جلب کرده و رقابت سختی با برندهای معروف بازار گوشی های هوشمند دارد.

شرکت شیائومی طی سال های اخیر توانسته گوشی های هوشمند با کیفیت بالا و در مقابل قیمت مناسب را تولید و روانه بازار کند و رقابتی سنگینی با شرکت های بزرگ همچون سامسونگ ، هوآوی و … در صنعت گوشی های هوشمند به راه اندازد.

شرکت شیائومی بهترین روند رو به رشد را در سال های اخیر در تولید گوشی های هوشمند میان رده بازار داشته و یکی از برترین محصولاتش در این حوزه، گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10 است که علاوه بر زیبایی ظاهری و طراحی مدرن از سخت افزار قدرتمند و رابط کاربری بهره می برد و قابلیت های جذاب، دوربین پنج گانه فوق العاده، توان شارژدهی بالا باعث بالا رفتن ارزش خرید آن در بازار رقابتی گوشی های هوشمند شده است. در ادامه به اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی می پردازیم .

– سونیک دش: لود این بازی حدود ۱۰ ثانیه طول می کشد و پس از آن به شکل روان اجرا می شود. گاهی اوقات در صحنه های شلوغ با افت فریم روبرو میشویم ولی در کل تجربه قابل قبولی را میتوان در این بازی داشت.
– کال آف دیوتی موبایل: این بازی با تنظیمات گرافیکی پایین بسیار روان و بدون لگ اجرا می شود و در حالت متوسط هم عملکرد مطلوبی دارد. اگر اهل رقابت های شدید هستید بهتر است تنظیمات گرافیکی پایین یا متوسط را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا