مجله بانوان

ملی‌پوش هندبال: گروه سختی داریم/برای عملکرد خوب می‌جنگیم

حدیثه نوروزی گفت: در جام جهانی تیم سرسختی داریم بنابراین برای نتیجه بسیار خوب و عملکرد خوب می جنگیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

حدیثه نوروزی که 10 سال به پوشیدن لباس تیم ملی افتخار می کند در گفت وگو با کندوج، درباره اردوی تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی اسپانیا گفت: زمان بسیار کمی برای حفظ ملی پوشان داشتیم. تیم ما تکنسین های خوبی هم داریم و در این شرایط آمادگی خوبی داریم امیدوارم با این آمادگی و البته شرایط سختی که پیش رو داریم نتایج خیلی خوبی بگیریم.قهرمانی های جهانی.

تیم ملی هندبال درباره هم تیمی های ایران در جام جهانی اسپانیا، نروژ، رومانی و قزاقستان گفت: تیم های نروژ و رومانی چند سالی است که در این رقابت ها حضور دارند و حتی قهرمانی هم دارند. قزاقستان همیشه رقیب سرسختی برای ما در آسیا بوده و حالا در جام جهانی با ماست. ما تیم سختی داریم بنابراین برای نتایج بسیار خوب و عملکرد خوب می جنگیم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

وی گفت: برای اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنیم و تشویق های زیادی داریم. ما اولین کشور با حجاب اسلامی در این مسابقات هستیم و قطعا چشم همه به تیم ما است. ما در این زمینه فشار زیادی داریم. شرایط سخت است و می خواهیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. امیدوارم سربلند و موفق باشیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

نوروزی گفت: این فصل در جام جهانی شبیه هیچ فصلی نیست و 32 تیم در این رقابت ها حضور داشتند. در این مسابقات افراد زیادی برای قهرمانی رقابت می کنند و نتایج قابل پیش بینی نیست. شاید توانایی تیم ها با فصل های قبل متفاوت باشد و به همین دلیل نمی توان از قبل نتایج را پیش بینی کرد. فکر می کنم تیم های نروژ، رومانی، فرانسه شانس کسب مقام را دارند.

به گزارش کندوج، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان از 31 تا 28 آذرماه در اسپانیا برگزار می شود. تیم هندبال بانوان ایران برای چهارمین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد و از دهم آذرماه برای اولین بار وارد این رقابت ها می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا