مجله فرهنگ

مهران مدیری بهترین بازیگر طنز تلویزیون شد

از نگاه بینندگان آنلاین آی فیلم ، مهران مدیری عنوان بهترین بازیگر طنز ایران را از آن خود کرد.

به گزارش کندوج ، به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم ، انتخاب بهترین کمدین مجموعه تلویزیونی ایران با رای بینندگان شبکه آی فیلم به پایان رسید و مهران مدیری مقام اول را کسب کرد ؛ علی صادقی دوم شد و محسن تنابنده به عنوان سومین نامزد این نظرسنجی شناخته شد.
در آخرین مراحل نظرسنجی که از دوشنبه 16 مارس تا شنبه 20 مارس برگزار شد ، مهران مدیری با 50.13٪ آرا به عنوان بهترین کمدین ایرانی انتخاب شد. علی صادقی نیز با 20.81٪ به عنوان نفر دوم انتخاب شد. محسن تنابنده با 15.57 درصد سوم ، جواد عزتی با 7.44 درصد و امیر حسین رستمی با 6.04 درصد به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در این نظر سنجی که از 6 نوامبر 1999 آغاز شد ، 50 بازیگر طنز در مرحله مقدماتی در گروه 5 نفره 10 نفره رقابت کردند و 20 بازیگر برتر به مرحله دوم راه یافتند که در مرحله بعدی در پنج گروه چهار نفره رقابت کردند . افراد از هر گروه به سطح بعدی پیشرفت کردند.

از مرحله نیمه نهایی با 10 بازیکن منتخب فصل قبل ، پنج نفر برای برگزاری مسابقه نهایی با رای تماشاگران انتخاب شدند تا نظرسنجی نهایی این نظرسنجی را در یک گروه 5 نفره برگزار کنند.
نامزدهای نهایی که از 16 تا 20 مارس 1999 برگزار شد ، مهران مدیری ، علی صادقی ، امیرحسین رستمی ، جواد عزتی و محسن تنابنده بودند. ایران شرکت کرد و در پایان مهران مدیری را به عنوان برنده این رویداد انتخاب کرد.
در حال حاضر سریال “نقطه چین” توسط این هنرمند روی آنتن فیلم i قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا