مجله بانوان

مهسا جاور: من و همسرم می‌خواهیم در یک بازی آسیایی دیگر با هم باشیم

هلیکوپتر قایقرانی مستقر در ایران می گوید که تصمیم گرفته است تا به این کشور برگردد تا سایر بازی های آسیایی را با همسرش انجام دهد.

مهسا جواور در مصاحبه با کندوج ، درمورد تصمیم خود برای بازگشت به ورزش ورزش گفت: وقتی خداحافظی کردم ، گفتم اگر شرایط تمرین صحیح باشد ، قطعاً من ادامه خواهم داد و همسرم محسن محمد سیفی (قهرمان جهان در بازیهای ووشو و آسیا). از آنجا که او هنوز یک ورزشکار است ، او مرا تشویق کرد که دوباره برگردم و ما می خواهیم دوباره بازی های آسیایی را با هم تجربه کنیم. من همچنین با رئیس اتحادیه صحبت کردم و آقای سهرابیان به من گفت که برگرد و او شرایط را فراهم می کند ، بنابراین تصمیم گرفتم قهرمانی را دوباره آغاز کنم.

وی ادامه داد: به محض اینکه شرایط مناسب باشد ، تمرین قایقرانی خود را شروع خواهم کرد و سعی می کنم به بازیهای آسیایی 2022 بازگردم. بازگشتم به تمرینات و مسابقات که در آن ورزش هنوز هم بخشی از زندگی ما بود و این کار دشوار بود از دست دادم. برای خلاص شدن از شر من ، اما به دلیل شرایط مجبور شدم این کار را انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرزند وی فکر نمی کند بازگشت به تمرینات دشوار باشد ، گفت: “بله ، این بسیار دشوار است. البته من به مغازه ها نمی روم و تمرین نمی کنم. فقط امتحانات منتخب را می گیرم و بعد از آن در اردوی تیم ملی نزدیک به مسابقات شرکت می کنم.

مهاجم بازی های آسیایی در جاکارتا گفت: “بله ، من هنوز مربیگری را تمرین می کنم و دانش آموزانم را آموزش می دهم و به آنها می آموزم.” اجازه دهید. من تا هنگام انتخاب شدن در مسابقات انتخابی و مسابقات ، در کنار دانش آموزان خود خواهم ایستاد و به آنها کمک می کنم تا به هدف خود نزدیک شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از سلامتی وی در مورد عدم وجود امکانات آموزشی مناسب در زادگاه خود شکایت کرده است گفت: قایقرانی: «متأسفانه هیچ تغییری صورت نگرفته است. البته ما با آقای سهرابیان صحبت کرده ایم و وی قول داده است که اگر این کار را انجام دهد ، شرایط آموزش من بسیار خوب خواهد بود.

وی درباره تأثیر تعلیق گفت: “فکر می کنم تیم ملی برای کسب سهمیه کاملاً آماده بود و به تعویق انداختن المپیک برنامه های آنها را مختل کرد و بحث در مورد مسیر ویروس تاج به این معنی بود که آنها نمی توانند کاری را که می خواستند انجام دهند.” بیشتر تمرین کنید. به عنوان مثال ، بهمن نصیری ، اولین عضو تیم ملی مردان ، مدتی است که مجبور است با یک شبیه ساز تمرین کند و این می تواند در او اختلال ایجاد کند. البته امیدوارم این تعلیق تأثیر مثبتی داشته باشد و به زودی اوضاع به حالت عادی برگردد تا تیم ملی بتواند به تمرین و پیشرفت بازگردد.

این خانم قایقران ایرانی در پاسخ به این سؤال که آیا واگن واجد شرایط شرکت در المپیک توکیو است ، گفت: “ما برای هر فصل سهمیه داشته ایم و امیدوارم این اتفاق برای المپیک توکیو رخ دهد و ما در مورد سهمیه زنان و مردان صحبت خواهیم کرد.”

جاوار گفت: “مدت زمان کوتاهی است که ما حاشیه های زیادی به خصوص در تمرینات داشته ایم ، اما اکنون ، خدا را شکر ، شرایط تثبیت شده و ورزشکاران از حاشیه دور شده اند.” فکر می کنم اکنون دولت فدرال در وضعیت خوبی قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا