مجله ورزشی

موضوع جادوگری به فوتبال ایران آسیب می زند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمود محمودی نیا در نشست خبری پس از دیدار تیم مس کرمان خود مقابل میزبانش نساجی مازندران، اظهار داشت: من معلم فوتبال هستم و مدت زیادی است که در کنار حسین هستم. خانه من مربی برنج هستم.

افزود: حسین خانه من یک مربی جوان دارم و در حال حاضر برای تیم هستم و دوران کودکی خودش را رها کرده است.

سرمربی این تیم مس کرمان ادامه داد: فوتبال حرفه ای و زشت است. در باره بیایید در مورد جادو و این موارد صحبت کنیم.

محمودی نیا افزود: ما یک خانواده فوتبالی هستیم و باید این بحث ها تمام شود بدهیم و همچنین تقاضا دارم که رسانه ها وارد این مسائل نشوند.

ما مستحق باخت نبودیم

سرمربی این تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیمش مستحق شکست در دیدار مقابل تیم نساجی نبود، گفت: تبریک می گویم. ممکن است من می گویم به تیم نساجی که از ابتدا تا آخر بازی به تیمشان انگیزه خوبی دادند و حفاظت انجام دادند

محمودی نیا افزود: بازی زیبایی بود با اینکه دو گل از نساجی خوردیم اما امسال اولین سال حضور ما در لیگ برتر است و قطعا با بازیکنان جدید تیم بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا دقیقه 71 تلاش کردیم اما دروازه بسته ماند اما فشار نساجی همه جانبه بود و گفت: متأسفانه از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و پس از آن نساجی با ضد حمله و فشار گل دوم را به ثمر رساند. م گرفتیم

وی ادامه داد: این بازی برای هواداران لذت بخش بود و معتقدم برنده واقعی هواداران بودند.

خوشحالم که بازی بدون داوری تمام شد

سرمربی این تیم مس کرمان گفت: مس و نساجی به انتخاب تیم داوری اعتراضی نداشتند و با بازی خوب تیم ها تفاوتی در بازی ایجاد نشد.

وی افزود: کمیته داوران باید داوران و داورانی مانند فغانی را در فوتبال ایران بررسی کند واسیا تبلیغ کنید تا لذت فوتبال از بین نرود.

به گزارش آنلاین، دیدار تیم های مس کرمان و منسوجات مازندران در داخل هفته پنجم رقابت لیگ برتر تیم های باشگاهی کشور عصر دوشنبه 23 شهریور در باشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا