مجله بانوان

پیروزی پرگل زنان فوتبال ایران مقابل بنگلادش/ بازی بزرگ با اردن برای صعود

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی جام ملت های آسیا بنگلادش را شکست داد.

به گزارش کندوج ، تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز (چهارشنبه) اولین بازی خود را در مقدماتی زنان آسیا مقابل بنگلادش انجام داد و با پنج گل به پیروزی رسید.

ایران در این بازی خیلی زود گل زد. در دقیقه 4 یک ضربه آزاد در نزدیکی محوطه جریمه بنگلادش گرفته شد که توسط سمانه چخندی و ملیکا دروازه بان ایران به ثمر رسید. سمانه چهکندی در دقیقه 14 ضربه کرنر را ارسال کرد و گلنوش خسروی گل دوم را به ثمر رساند. بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی در دقیقه 31 این بازی پشت یک پنالتی قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد.

هاجر دباغی با ارسال نگین زند چهارمین گل ایران را در دقیقه 55 به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد دوباره بهناز طاهرخانی از روی نقطه پنالتی گل زد و نتیجه 5 بر صفر شد که بازی را با همین نتیجه به پایان رساند.

در دور مقدماتی جام حذفی ، تیم هایی از ایران ، اردن و بنگلادش حضور دارند و تنها یک تیم به مرحله اصلی صعود می کند. با نتیجه امروز ، تیم های ایران و اردن هر دو با 3 امتیاز و 5 گل اختلاف در شرایط مساوی قرار دارند و سوم اکتبر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. هر یک از این دو تیم برنده شده و به مرحله اصلی جام حذفی صعود می کنند.

زهره کودایی ، غزاله بنی طالبی ، گلنوش خسروی ، بهناز طاهرخانی ، ملیکا محمدی ، ملیکا متوی ، ثنا صادقی ، زهرا سربلی ، هاجر دباغی ، سمانه چهکندی و نگین زند اعضای تیم ایران مقابل بنگلادش بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا