مجله عمومی

موفقیت دولت جوان حزب اللهی مبتنی بر تجارب تاریخی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام ملکی سه شنبه شب ، در همایش “مأموریت حوزه علمیه در اجرای دولت جوان حزب الله” که به همت حوزه علمیه انقلاب اسلامی قم برگزار شد ، اما از حضور در گردهمایی دانشجویان جهادگر ، سخت کوش و مخلص همیشه می گفت: سپاسگزار خداوند متعال و همیشه باید حضرت حق را ستایش و تشکر کرد که توانسته در کنار این انقلاب و نظام رهبری معقول آن بایستد و این طعم انقلاب را حفظ کند.

معاون دبیرکل سمینار افزود: بسیاری از افراد سعی کردند از انقلاب قبل و قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حمایت کنند اما آنها نتوانستند این حمایت را ادامه دهند و ما تاکنون حول ولایت و آرمانهای انقلاب چرخیده ایم . و نظام مقدس جمهوری. “ما اسلامی بوده ایم ، این جای تشکر و تشکر از ائمه است.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت شهدا ، رزمندگان و ایثارگران ، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در قلب همه مظلومان جهان سرازیر شده است ، گفت: عظمت ، قدرت و نفوذ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان.

معاون دبیرکل سمینارها با اشاره به اینکه باید بسیار مراقب باشیم که از حضور در صفوف شلوغ مجاهدین در سمت راست متعجب و مفتخریم ، تأکید کرد: نتیجه این غافلگیری و غرور ترک صفوف مجاهدین خواهد بود. .

وی در ادامه به اهمیت زندگی مجاهدین تأکید کرد و گفت: ما همیشه باید از خداوند متعال بخواهیم که مجاهد زندگی کند و در مجاهدین بمیرد و چه بهتر که این مرگ مجاهد همراه شهادت باشد.

دستیار مدیر سمینارها گفت: “الحمدلله در حال حاضر بخش عمده ای از سمینارها ، از روحانیون دبیرستان تا پایین ترین علوم ، با روحیه جهادی در میان علما و دانشمندان. „

حجت الاسلام ملکی با اشاره به لزوم تشکیل دولت جوان حزب الله که مهمترین شورای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای اخیر بوده است ، تأکید کرد: موفقیت دولت جوان حزب الله بر اساس تجربه تاریخی است . و ما این مسئله را از ابتدای اسلام مطرح کرده ایم. “ما انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را کاملاً تجربه کرده ایم و در ماه های آینده و هر جا جوانان وارد صحنه می شدند ، پیروزی و پیروزی به دنبال داشت و هر جا که از توانایی های جوانان استفاده نشده بود ، ما این کار را کردیم به نتایج مطلوب نرسید.

وی افزود: در گام های بعدی انقلاب خرمشهر مهمی در پیش رو داریم اما مهمترین مسئله فتح قدس شریف است و اکنون به دلیل تلاش و ایمان جوانان مقاومت می توانیم به وضوح آن را ببینیم ، تصرف و اشغال صهیونیست ها در اطراف آن کاملاً محاصره شده است.

دستیار دبیرکل سمینارها با تأکید بر اینکه جوانان به دلیل انگیزه ، تلاش و ریسک پذیری بسیار نزدیک به موفقیت هستند ، گفت: باید در نظر داشته باشیم علاوه بر تلاش ، انگیزه و ریسک پذیری ، جوانان ما باید منابع و دعا ، سلاح اصلی مومن را ایجاد کنید و با برقراری ارتباط با خدا و خواندن و دعا ، تلاش و انگیزه خود را به طور مداوم تقویت کنید.

حجت الاسلام ملکی تأکید کرد: سمینارهای مرحله اول انقلاب که تلاشی است برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپس در دفاع مقدس ، جهاد سازندگی و درخشش و با فداکاری شهدای زیادی نقش خود را به خوبی ایفا کردند و در مرحله دوم انقلاب سمینارها نقش بسیار مهمی دارند و باید در این حوزه کاری ظاهر شوند و در این مسیر ما به وحدت کلمه و همدلی نیاز داریم.

دستیار مدیر سمینارها با اشاره به اینکه یکی از بهترین نمونه های همدلی و تلاش برای کار در استان ، در مسیر انقلاب ، تشکیل اردوگاه کشیش های انقلاب اسلامی بود ، توضیح داد: این اردوها با فعالیت های خود و متحد کردن نهادهای مختلف کشیش به معنای واقعی کلمه به معنای حضور در جامعه حوزه علمیه است. هر کجا که بوده ام ، به نتایج عالی رسیده ایم.

وی افزود: احترام به مراجع تقلید دبیرستان و بزرگان حوزه علمیه از مهمترین موضوعاتی است که باید در عمل برای نسل جوان ما تعریف شود.

حجت الاسلام ملکی ، با اشاره به تاریخ اسرائیلی ها در زمان جنگ جالوت وی گفت: “هنگامی که بنی اسرائیل به خود آمدند و سعی کردند وضعیت خود را تغییر دهند ، در جنگ به دنبال ژنرال های شایسته بودند.” آقای تالوت ، جوانی توانا ، آگاه و خداپسند ، به دلیل تشویق ، تلاش و جوانی توانست از طریق یک گروه کوچک بر یک گروه بزرگ غلبه کند. ما همچنین به تشویق و تلاش دانشجویان و دانش پژوهان جوان دوره ها نیاز داریم تا با حضور خود ، قویتر از اولین گام انقلاب برای پیشبرد اهداف خود ، با هدایت حکما ، گام بهتری در گام دوم انقلاب اسلامی برداریم. . رهبر انقلاب اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا