مجله حوادث

میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

یکی از اعضای شورای شهر تهران از زنان خواست که برای جنگ واقعی تلاش کنند و به لیست جمهوری رای دهند.

به گزارش کندوج ، محمود میرلوحی در کنفرانس انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در منطقه جیحون برگزار شد ، اظهار داشت: شورای شهرهای تهران در دوره پنجم تحت شرایط سخت کرونا ، تحریم های ترامپ ، تورم و محدودیت های مختلف سعی در اداره مناسب و صحیح این شهر داشتند ، صادقانه و مطابق با نیازهای امروز و فردای شهر اداره کنید. به همین ترتیب ، وقتی مردم دیدند که در این مدت پروژه ها بسته نشده اند ، ایستگاه های مترو به سرعت ساخته شدند و حتی سال ها بعد اتوبوس های جدید وارد خط شدند.

وی ادامه داد: وقتی امکان خرید واگن از چین و سوئیس وجود نداشت ، ما سعی در ساخت قطار ملی داشتیم و به این هدف رسیدیم و امروز قطار ملی داریم. “سعی کردیم فاصله شمال و جنوب تهران را کاهش دهیم. و ما به دنبال برنامه ریزی محلی و بودجه کافی برای این برنامه ها بودیم. ما پروژه های شهید رستگار ، شهید بروجردی و بیشتر پروژه های معلق را به اتمام رسانده ایم.

میرلوحی عفت و تدبیر در بخش مالی را از مشخصه های شورای شهر پنجم عنوان کرد و گفت: اولویت های شورای شهر پنجم توسط مردم تعیین شد. این قانون تصریح کرده است که اعضای شورای شهر ماهی دو جلسه دارند ، در حالی که اعضای شورای شهر تهران تمام وقت برای شهر تهران و ملت کار می کنند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران با ادعای اینکه الهام فخاری سرمایه گذاری زیادی در گلخانه ها انجام داده است ، گفت: “در نتیجه این تلاش ها ، در سرمای زمستان هیچ زندگی ایجاد نشد.” در واشنگتن ، کرونا مشکل را در یک آسایشگاه آغاز کرد ، اما در تهران گرمایش منطقه ما نبود و هیچ چیز پیش نمی آمد.

این سیاستمدار اصلاح طلب خطاب به مردم تهران گفت: “اگر نمی خواهید پارک ها خراب شود ، اگر می خواهید اموال مردم به شهر برگردد و برای مردم باقی بماند ، اگر نمی خواهید املاک نجومی تشکیل شود و شهری که فروخته نمی شود ، به لیست جمهوری رای دهید.

وی همچنین از زنان خواست که مبارزات انتخاباتی را جدی بگیرند و گفت: لیست جمهوریخواهان تنها لیستی است که این تعداد زن و مرد جوان که همه پاک هستند در آن حضور دارند. خدا می خواهد مردم این افراد را که صادقانه خدمت می کنند انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا