مجله ورزشی

میلاد عبادی‌پور بازیکن هفته جهانی والیبال

اخبار آفتاب

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) گزارشی را امروز (دوشنبه) با معرفی میلاد عبادی ، ستاره تیم ملی والیبال ایران و ستاره تیم لهستان ، اسکارا بلچاتوف ، به عنوان بازیکن هفته جهانی والیبال منتشر کرد.

عبادی پور از سال 2014 به تیم ملی والیبال ایران دعوت شده است و از آن زمان وی در همه رقابت ها یکی از ستاره های اصلی تیم ملی ایران بوده است.

میلاد عبادی‌پور بازیکن هفته جهانی والیبال

این ستاره 26 ساله ارومیه از تیم ملی ایران ، کاله مازندران به جمع تیم های ملی راه یافت و با تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 عنوان نخست را کسب کرد. وی پس از گذراندن دو سال در تالار شهر ارومیه ، به بانك سرمايه پیوست و به لیگ ایران رسید.

در سال 2017 ، وی در بازی های پلی آف به تیم ملی لهستان Skra Belchatov پیوست و قهرمان شد. او یکی از ستارگان تیم “اسکارا” است و به دلیل تعطیلی لیگ پلاستیک به دلیل گسترش گسترده کرونا ویروس ، سومین فصل را در فصل 2020 به پایان رساند.

عبادی پور یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو در تیم رویایی جام بین قاره ای سال 2017 با هم به رقابت پرداخت که با سومین تیم ایران به پایان رسید. در ژانویه ، او برای دومین بار با بازی تیم المپیک توکیو به همراه تیم ایران از شهر چینی جانگمن برنده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا