مجله عمومی

نامه‌ای از نادر ابراهیمی؛ سازمان مجاهدین، فاسدترین گروه شبه سیاسی

متن این نامه را در ادامه می خوانید:

“یا راست

بهبودی عزیز و ارجمند سلام!

با اخلاص، از نظر روحی، روی آوردن به کنش ها و واکنش هایی که مدیران، مسئولان و کارمندان حوزه هنری به من، مرد کوچک زمانه ابراز می کنند، به دو دسته «دوست» و «دشمن» و گاهی « بومی» و «غیر بومی». من تغییر می کنم. اما متأسفانه من هرگز انسان شناس درستی نبوده ام و بارها و بارها در زندگی ام اتفاق افتاده است که می دانم قضاوت من در مورد این یا آن شخص کاملاً اشتباه بوده است.
ادب و مهربانی شما در دلبستگی و نامه محبت آمیزی که برایم ارسال کردید یک بار دیگر ثابت کرد که من قاضی خوبی نیستم و خصومت و کینه ای که نسبت به شما داشتم (که می خواستم از آن احساس بفهمم، انتشار آن درست نیست. شش جلد بعدی و شش جلد بعدی داستان های انقلاب به زیبایی. حال برای جبران گناه معنوی نامطلوب خود، شما را وکیل و وکیل می کنم تا نسخه جدید را هر طور که می خواهید منتشر کنید و از طرف من تحت قرارداد بنویس

(البته توصیه صمیمانه من این است که تصاویر ناشیانه کتاب ها در صورت امکان حذف یا تغییر داده شود.) به نظر من واقعیت این است که ما زمانی معتقد بودیم که مجاهدین و فدائیان گروه های سیاسی صادقی هستند و اعتقاد نداریم. که امروز و به ویژه مجاهدین که به فاسدترین و فاسدترین گروه نیمه سیاسی تاریخ تبدیل شده اند، نباید ما را وادار به تجدید نظر در کار خود کنند. هر دو نسخه در صورت ماندگاری در کتب تاریخ ثبت می شود و در مقطعی مورد استفاده مورخان قرار می گیرد.شاید من تحت فشار و تحت تأثیر تجدید نظر شکل کتاب را تغییر نداده ام تا صحت آن را زیر سوال ببرم. بازم ممنون نادر ابراهیمی 15/7/73 »

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا