مجله ورزشی

نامه اعتراض‌آمیز باشگاه فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه

کندوج / خوزستان مدیرعامل باشگاه فرهنگ و ورزش استان خوزستان در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما از برنامه “فوتبال برتر” دیشب گلایه کرد.

به گزارش کندوج ، در متن نامه حمیدرضا گرشاسبی ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

«جناب آقای فروغی

رئیس محترم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی رسیدگی به اندوه سید و سالار شهیدان

با احترام به شما یادآوری می کند که باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان که توسط همه کارشناسان و نخبگان فوتبال به عنوان یکی از حرفه ای ترین و سازنده ترین باشگاه های کشور شناخته شده است ، متأسفانه حذف شده و پنجره نقل و انتقالات بسته شده است. بازیکنان جدید نیز محروم شده اند.

در شرایطی که این باشگاه با مشکل کمبود در لیگ برتر در تاریخ دوشنبه 8/6/1400 دست و پنجه نرم می کند ، مدیرعامل سابق و سرمربی سابق را به عنوان مهمان رایگان و کافی برنامه ارائه کرد ، که با محتوای جعلی آنها باشگاه فولاد را از بین بردند و خودشان که باعث شده باشگاه از حقوق خود محروم شود ، به عنوان مدافع عمل کرد و برای بر هم زدن افکار عمومی فرار کرد. افراد فوق به این موضوع توجهی نداشتند و در طول برنامه هواداران باشگاه مردمی فولاد خوزستان را تخریب و تحریک کردند.

آقای فروغی عزیز ، منظور جناب عالی این است که یکبار به این دستور کار نگاه کنید تا عمق روابط را مشاهده کنید ، زیرا شما بارها اعلام کرده اید که سیاست کاری شما بر اساس عدالت و صداقت است. به عنوان مثال ، رسانه ملی گزارش می دهد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز است و مدیران باشگاه دروغ می گویند در حالی که خدا حضور دارد و مراقب اقدامات ما است. همزمان با این طرح ، در نامه ای که از سوی دادگاه CAS ارسال شد ، آنها اعلام کردند که پاسخ به پرونده 10 روز دیگر به تأخیر افتاده است. (دنبال می کند)

جناب آقای فروغی ، از جنابعالی انتظار نمی رود که با سیاست هماهنگ در رسانه ملی ، باشگاه های سازنده را از بین ببرد.

هواداران و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد و خوزستان این احترام را به شما تسلیت می گویند.

در شرایطی که رئیس جمهور محترم و دولت در تلاشند برخی از جنایات انجام شده علیه استان خوزستان را جبران کنند ، انتظار نمی رفت که رسانه ملی و برنامه برتر فوتبال به طور ناعادلانه این باشگاه سازنده و مردمی یک طرفه را از بین ببرد. فولاد خوزستان.

به امید جلوگیری از تکرار این اتفاقات خارق العاده.

با تشکر
حمیدرضا گرشاسبی “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا