مجله حوادث

نجات بیش از ٨٠ نفر از حریق ساختمان مسکونی-تجاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که بیش از سه نفر از آتش سوزی در ساختمان تجاری نجات یافته اند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با کندوج ، در این باره گفت: ساعت 01:30 امروز آتش سوزی در برج ساختمان مسکونی واقع در خیابان آزادی ، بلوار شهیدان رخ داد. گزارش شد که پنج ایستگاه آتش نشانی بلافاصله به همراه دو سطح هیدرولیک و تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه چون ایستگاه آتش نشانی در این نزدیکی وجود داشت ، اولین ایستگاه در عرض یک دقیقه رسید.

ملکی گفت آتش سوزی یک برج مسکونی و تجاری چهار طبقه با چهار طبقه منفی بود. در طبقه دوم دو خودرو آتش گرفتند ، یک پژو 425 و یک پژو پرشیا. دود زیادی از طبقات بالا به گوش می رسید و اطلاعات اولیه نشان می داد که تعداد زیادی از شهروندان داخل واحدها هستند.

وی افزود: آتش نشانان با ورود به ساختمان عملیات را آغاز کردند و همزمان با اطفای حریق جستجو برای دسترسی به دستگیر شدگان را آغاز کردند. بسیاری از شهروندان به پنجره آمدند و درخواست کمک کردند ، برخی از آنها با نردبان بیرون آمدند.

ملکی گفت: سرانجام بیش از 5 نفر در داخل خانه تخلیه شدند و حدود 5 نفر به عنوان سرپایی توسط اورژانس تحت درمان قرار گرفتند و پنج نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم. آتش به راحتی خاموش شد و از سرایت به سایر خودروها جلوگیری شد. سرانجام عملیات ساعت 15:35 امروز به پایان رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا