مجله علمی و سلامت

نذر اهدای خون تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت

کندوج/قم کبیری با تاکید بر اینکه نگهداری خون و فرآورده های خونی شرایط خاصی را می طلبد، تصریح کرد: نذر اهدای خون از دهه اول محرم تا اربعین حسینی ادامه دارد و مردم اهدای خون را فقط به ایام تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

دکتر. علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم امروز 25 مرداد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کندوج درباره فعالیت پایگاه های انتقال خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: روز. از تاسوعا مرکز روح الله واقع در میدان روح الله جنب دبیرستان امام صادق(ع) از ساعت 7:30 صبح تا 18:00 پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

وی ادامه داد: همچنین در روز عاشورا هم پایگاه های اهدای خون منطقه در میدان روح الله و هم مرکز اهدای خون ساختمان اصلی واقع در بلوار 15 خرداد قرار داشتند.

معاون فنی هیئت کل اهدای خون استان یادآور شد: در دو روز تاسوعا و عاشورا بانوان داوطلب اهدا کننده خون می توانند به پایگاه اهدای خون روح الله جنب دبیرستان امام صادق(ع) مراجعه کنند.

کبیری با تاکید بر اینکه نگهداری خون و فرآورده های خونی شرایط خاصی را می طلبد، تصریح کرد: نذر اهدای خون از دهه اول محرم تا اربعین حسینی ادامه دارد و مردم اهدای خون را فقط به ایام تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز مستمر بیماران به خون و فرآورده های آن، برنامه اهدای خون سازمان اهدای خون از دهه اول محرم الحرام تا اربعین حسینی خواهد بود.

معاون فنی اداره کل اهدای خون منطقه در ادامه با بیان اینکه اهدای خون یک امر خیریه مستمر است، خاطرنشان کرد: از همگان تقاضا داریم اهدای خون را جزء کارهای روزمره خود قرار دهند چرا که اهدای خون یک خیریه مستمر است که باعث صرفه جویی در ساعت ها می شود. حداقل سه نفر از مرگ حتمی زندگی می کنند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا