مجله حوادث

نظارت بر بارش باران در شهر تا دوشنبه


خورشیدهای جدید

صادق ضیاییان در گفت و گو با کندوج ، اظهار داشت: “براساس آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل فعلی ، پنجشنبه به جز در سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، خراسان جنوبی ، ایلام و خوزستان و در سایر نقاط کشور”. گاها در ساعات بارانی ، رعد و برق شدید و وزش باد شدید پیش بینی می شود و بارش برف در کوه های مرکزی زاگرس البرز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این وضعیت روز جمعه در استانهای شمال شرقی شمال غربی و مرکزی البرز رخ خواهد داد. دریای خزر نیز از بعدازظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه عصبانی است.

نظارت بر بارش باران در شهر تا دوشنبه

مدیرکل پیش بینی هواشناسی و هشدار سریع گفت: روز شنبه از دامنه های شمالی و جنوبی البرز و شمال شرقی در مرکز گروه شمالی کشور عبور کرد و روز یکشنبه در دامنه های شمال شرقی ، شرقی و شرقی البرز قرار گرفت. باران ، رعد و برق و وزش باد شدید در زمین های برفی سرد موقت خواهد بود و سپس سیستم از کشور خارج می شود.

ضیائیان اضافه می کند: “این اتفاق بعد از ظهر دوشنبه دوباره در ضلع شمال غربی ، در سواحل غربی خزر و در البرز مرکزی و مرکزی رخ خواهد داد.

دو روز آینده همچنین از هوای تهران خبر داد: فردا (7 آوریل) آسمان تهران ابری و تا حدودی ابری ، وزش باد و گاهی اوقات شدید همراه با حداکثر و حداقل دما 2 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود. آنجاست تا ماه آوریل ، آسمان پایتخت شهر پیش بینی می شود که در شب ابری و بیشتر و بیشتر ابر و باران شدید و وزش باد شدید ظاهر شود. حداکثر و حداقل دما به ترتیب 2 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود.


تمام مقالات سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه آنلاین کندوج هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا