مجله فرهنگ

نقش سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری در تقویت توپخانه سپاه

رئیس گروه توپخانه 15 خرداد گفت: امروز گروه توپخانه سپاه با کمک شبانه روزی و جنگ مانند شهید جان جانساری در حمایت از رزمندگان مقاومت و قبل از اینکه در دفاع مقدس بازی کند ، نقش بی بدیلی دارد.

به گزارش کندوج ، سرهنگ جلال احمدی امروز در گفتگو با یادمان شهدا عباسعلی جنتساری اظهار داشت: این پاسداشت و سالگرد به جایگاه شهدای ما نمی افزاید و ما هر ساله این مراسم را برگزار می کنیم تا قلبمان زنده بماند و یاد و خاطره شهید همیشه 15 است. توپخانه خرداد. »این جریان است و ما همیشه در هر کجا که به بن بست برسیم از روح فرماندهان خود کمک می گیریم.

وی افزود: این وظیفه همه ما است که تا جایی که می توانیم یاد و خاطره شهدای بزرگوار را برای قلب و روح خود زنده و زنده نگه داریم ، شهید همیشه قرب الهی است و همیشه واسطه فیض الهی است و با برگزاری این مراسم ما می خواهیم تحت فیض شهدا قرار بگیریم. ” بگذارید بگذاریم

احمدی ادامه داد: شهید جناساری حق زیادی دارد که هم توپخانه سپاه و هم گروه 15 خرداد را برگرداند و اگر امروز گروه توپخانه سپاه نقش بی بدیلی در حمایت از رزمندگان مقاومت دارد و قبلاً نیز با کمک همه توانسته است در دفاع مقدس بازی کند. روز و مبارزه مانند شهید ، جوانانی هستند که از ابتدای نوجوانی و توپخانه تا میانسالی و زمان شهادت ، هر روز باعث رشد توپخانه سپاه و درخت موشک شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید یاد و خاطره این شهدا را همیشه در روح خود زنده نگه داریم و امیدواریم همیشه شاهد پیروزی اسلام در برابر همه دشمنان و استکبار باشیم. در طول جنگ ، شهید عباسعلی جانتانری در عملیات بیت المقدس ، رمضان ، محرم ، خیبر ، بدر ، والفجر 3 و 8 ، والفجر مقدماتی ، کربلای 3 ، 4 و 5 ، بیت المقدس 7 و در برابر حملات دشمن در قالب دفاع متحرک تا پایان جنگ شرکت فعال داشت.

فرمانده دسته توپخانه در 15 خرداد گفت: این شهید در سال 2001 مسئولیت عملیات توپخانه ای تفنگداران نیروی دریایی سپاه را بر عهده داشت. چند ماه بعد به عنوان معاون گروه توپخانه 15 خرداد منصوب شد و در سال 385 به عنوان فرمانده گروهان تیراندازی IRCC منصوب شد. در سال 1388 با تأیید فرمانده کل ارتش و تأیید فرماندهان کل سپاه ، وی به سمت سرداری منتقل شد و در استان شمال غربی در برابر عناصر گروهک ضد انقلاب پژاک به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا