اقتصادیکسب و کار ایرانی

نمایندگی آمازون در ایران

در میان انواع وب سایت های خارجی که در زمینه فروش آنلاین به صورت بین المللی فعالیت می کنند، اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، نه تنها نمایندگی آمازون در ایران وجود نداشته،. به همین سبب، تراپی یکی از خدمات خود را به خرید از آمازون و تحویل کالا در ایران اختصاص داده است. اگر قصد خرید از آمازون در ایران را دارید کلیک کنید.

نمایندگی آمازون در ایران : آیا آمازون در ایران نمایندگی دارد؟

همان طور که گفته شد، به دلیل مشکلات سیاسی که بین ایران و سایر کشورها وجود دارد، آمازون تا کنون هیچ گونه نمایندگی در ایران نداشته است. اما متاسفانه، برخی از افراد سودجو، جهت افزایش اعتبار خود در میان افراد، خود را نمانیده آمازون در ایران معرفی می کنند. در حالی که همچین موضوعی اصلا صحت ندارد. بنابراین، شرکت های واسط نظیر تراپی که در زمینه خرید از آمازون و تحویل در ایران فعالیت می کنند را نمی توان به عنوان نمایندگی آمازون در ایران در نظر گرفت.

راهنمای خرید از آمازون

حال که هیچگونه نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد، این سوال برای بسیاری از افراد مطرح می شود که چگونه می توان از این فروشگاه معتبر بین المللی خرید کرد و در ایران تحویل گرفت. چرا که مجددا به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان ارسال کالا از آمازون به ایران وجود ندارد. در نتیجه شما برای تحویل کالا در ایران، باید از طریق شرکت های واسط نظیر تراپی استفاده کنید. شما می توانید با ثبت نام در سایت تراپی درخواست خود را ثبت کرده و برای کارشناسان ما ارسال نمایید. درخواست شما ظرف 2 ساعت بررسی شده و انجام میگردد. به این ترتیب شما می توانید با ریال از آمازون خرید کنید. جهت اطلاعات بیشتر از فروشگاه اینترنتی خارجی چارسوق کلیک کنید.

به خاطر داشته باشید که آمازون در زمینه فروش انواع کالا و محصولات در حال فعالیت است. اما با توجه به اینکه برای ارسال کالا از آمازون به ایران از روش های غیر مستقیم استفاده می شود، مدت زمان ارسال کالا، طولانی خواهد بود. علاوه بر این، برخی از کالاهای الکترونیکی، تنها برای برخی از کشورها ساخته می شوند. بنابراین، نمی توان از برخی از دستگاه های الکترونیکی در ایران استفاده کرد. پس با توجه به اینکه نمایندگی آمازون در ایران وجود نداشته و شما نمی توانید کالای خریداری را تعویض کنید، بهتر است هنگام خرید کالا بسیار دقت نمایید. کالاهایی نظیر مواد غذایی، برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی، برخی از دستگاه های الکترونیکی و … را نمی توان از این فروشگاهی خریداری کرد و در ایران تحویل گرفت.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا