مجله ورزشی

نکونام: وفادارها با من ماندند/ داور بی‌نقص بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد در دیدار با هواداران از عملکرد شاگردانش و داور مسابقه تمجید کرد.

به گزارش کندوج، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از بازی با یاران که با برتری یک بر صفر تیمش به پایان رسید، گفت: این سه امتیاز شیرین برای مردم. خوزستان. و هواداران فولاد و همچنین بازیکنانم. آنها زحمت کشیدند، تبریک می گویم. بازیکنان من مستحق این پیروزی بودند. تیمی که گرفتیم به دلیل مشکلات و مصدومیت هایی که داشتیم و داریم سخت بود. به خصوص که امروز از دقیقه 20 بازی 10 نفره شدیم که این کار را بسیار سخت می کند.

وی افزود: تیم ما باید از نظر روحی آشتی می کرد تا اینکه در نیمه اول کمی از اخراج ناراحت شدیم و نتوانستیم بازی منطقی انجام دهیم.بازیکنان و همچنین تعویض هایی که انجام دادیم. می دانستیم که از بازی چه می خواهیم و می دانستیم که از چه موقعیتی می توانیم هواداران را شکست دهیم و در نهایت می توانیم این کار را انجام دهیم. اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری در ضربات ایستگاهی بزنیم اما متاسفانه نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهم این است که فقط یک فرصت به هواداران دادیم. تبریک می گویم، تیم بسیار خوب، منسجم، قلدر و قلدر است و یک بازی فیزیکی مقابل ما انجام داد. امیدوارم همچنان موفق باشند. این تیم محترم بازی را برای ما سخت کرد. به خصوص در نیمه اول که با روحیه برنده وارد زمین نشدیم.

وی گفت: برای یک تیم 10 نفره بازی و برد 70 دقیقه بسیار سخت بود که به حریفش فرصتی نمی دهد. بازیکنان من کار بزرگی انجام دادند. تیم ما تیم قهرمانی و سهمیه آسیایی است. برای موفقیت باید به این بازیکنان اعتماد، باور و باور داشته باشیم.

نکونام افزود: دو هفته پیش مالک پاتوس نبودیم و هنوز او را نداریم. میلاد بدرقه و ایوب ولی مصدوم هستند و دیدید که من جایگزین محمد میری شدم. آبشک نیز در این بازی مصدوم شد و تعویض شد. قطعاً در آینده چنین مشکلاتی خواهیم داشت اما امیدوارم تیم آسیب دیده بیاید و پزشکان تیم تلاش بیشتری کنند زیرا این کار سختی است و ما وظیفه داریم به عنوان مسئول در کنار هم کار کنیم. فولاد. بهترین عملکرد را داشته باشید. تمام بازیکنانی که غایب هستند از سوی باشگاه فولاد ضربه می خورند و وظیفه ماست که از این حقوق دفاع کنیم و بتوانیم بازیکنان را آماده کنیم. امیدوارم تیم ما معیارهای تکرار موفقیت ما را داشته باشد.

وی گفت: حدود 2 هفته فرصت داشتیم تا با هواداران به بازی بیایم و سعی کردیم بازیکنان را با شرایط بازی کنار هم بگذاریم تا ذهن زودتر به هم نزدیک شود. تغییرات ساده در دو فصلی که من اینجا بودم، تیم من 120 دقیقه دوید و جنگید، با توجه به اینکه مربی اسپانیایی ما آنجا بود و تیم پزشکی ما این کار را انجام می داد، اما ما هنوز نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم و قطعا نمی توانیم. اکنون این مشکل را حل کنید زیرا ما باید هر چهار مورد را انجام دهیم. یا هر پنج روز یک بار بازی کنید. دوران آماده سازی برای ما سخت است و باید نیم فصل را پشت سر بگذاریم و در نیم ساعت فصل بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من حرفه ای به بازی نگاه می کنم و همه باید در چارچوب قراردادمان کار کنیم و خوب بازی کنیم تا بالاخره تیم قهرمان شود. همه بازیکنانم مثل من و برادرم هستند. همه آنها را دوست دارم و من برای آنها کار می کنم و می خواهم آنها بهبود پیدا کنند. همه بازیکنان برای من یکسان هستند، مگر اینکه یکی از بازیکنان در بازی و تمرین ضعیف تر از دیگری باشد که آن موقع متفاوت است.

وی گفت: یوسو قطعا به تیم فولاد خواهد رفت و سعی می کنم حداقل هر سه ماه یک یا دو ماه یک مربی خارجی که پارسال در کنار ما بود و در رئال مادرید حضور دارد را داشته باشم. مربیان کارگران سابق فولاد همگی دوستان و قابل احترام من هستند. من با آنها صحبت نکردم، اما ترجیح می دهم هر جا کار می کنم کارکنان و کسانی که وفادار هستند و در کنارم باشند، چون افکارم را می دانند، چون اصول، قواعد و چارچوبی برای کار گذاشته ام. اگر مدام تغییر کنم سخت تر است. به همین دلیل من همیشه کارکنانم را نگه می دارم.

نکونام گفت: بخش های ما خیلی خوب کار کردند و توانستند پیشرفت مورد نظر ما را حفظ کنند. بوهمدان بازیکن باکیفیتی است و در سال های گذشته در فکر حضور در تیم فولاد بودم. خوشحالم که گل زد. او بازیکن همان منطقه است. کل تیم ما برد و امروز فولاد را بردم و خوشحال بودم. هواداران فولاد لیاقت داشتن یک تیم قدرتمند را دارند.

وی در پایان با تمجید از عملکرد داور گفت: با اینکه تیم ما اخراج شد اما قضاوت داور بسیار عالی بود. صحنه اخراج بازیکنم را ندیدم اما قضاوت داور عالی و بی نقص بود و به او خسته نباشید می گویم. فکر می کنم اولین تصمیم داور در آن دو فصل برای فولاد عالی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا