مجله بانوان

نگاه ویژه به بانوان در برنامه شورای ششم شهر تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سوده نجفی در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، با توجه وی در برنامه ای در حوزه زنان و خانواده برای اجرای در شورای جدید تهران گفت: من برنامه ای را در این زمینه به تنهایی ارائه خواهم كرد سفارش درست نیست زیرا حزب زنان شامل چهار عضو زن شورا مطمئناً در آینده نزدیک ، با مشورت و هم افزایی و همچنین با مشورت با کارگروه های تخصصی ، برنامه های خود را اعلام خواهند کرد.

وی افزود: اما آنچه به عنوان یک سیاست در برنامه ریزی ملی در زمینه زنان باید دنبال شود ، توجه به افزایش امنیت اجتماعی زنان در شهر ، حمایت از مدیران زن خانوار و همچنین زنان با استفاده از کارآفرینان است. روش. “

نجفی با تأکید بر لزوم افزایش رفاه اجتماعی زنان خاطرنشان کرد: سیاست مهم دیگر در این زمینه در نظر گرفتن ادغام مناطق شهری و موقعیت ها برای زنان و افزایش رفاه هر جمعیت و ورزش زنان است.

وی با انتخاب شورای ششم تهران با تأکید بر لزوم توانمند سازی زنان در جامعه ، اظهار داشت: همانطور که می دانید ، توانمند سازی زنان یکی از جنبه های توسعه پایدار در سراسر جهان است و بدون آن هیچ زمین به تعالی و پیشرفت نخواهد رسید.

نجفی خاطرنشان کرد: شورای شهر جدید با توجه به نقش اجتماعی آن مطمئناً به این موضوع توجه ویژه ای خواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست های قبلی در کشور مبنی بر حضور زنان در 30 درصد پست های مدیریتی ، گفت: تجدید ستاد زنان برای تقویت برنامه ها شمرده شده در سازماندهی شهرداریها و همچنین تلاشها برای افزایش ترکیب مدیران زن ، ما را در دستور کار قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا