مجله فرهنگ

«نیسان آبی» به‌خاطر مهران غفوریان متوقف شد

تهیه کننده سریال «نیسان آبی» از توقف ضبط این سریال در پی بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل قلب باز این بازیگر خبر داد.

احسان ظلی پور در گفت وگو با کندوج ، ادامه فیلمبرداری سریال خانگی «نیسان آبی» را به دلیل مشکل ایجاد شده برای مهران غفوریان توضیح داد و با بیان اینکه فیلمبرداری این سریال به دلیل بیماری این بازیگر متوقف شده است ، اظهار کرد: مهران غفوریان قبلاً چون در سریال «خاتون» بازی می کرد، گهگاه در عرصه «نیسان آبی» ظاهر می شد; بنابراین باید در قسمت های باقی مانده این مجموعه حضور داشته باشد. فعلا فیلمبرداری سریال را متوقف کرده ایم و منتظر قسمت های باقیمانده آقای غفوریان هستیم تا انشاءالله بهبودی کامل پیدا کند و به پروژه برگردد.

وی افزود: حدود دو تا سه هفته از کار سریال «نیسان آبی» باقی مانده است، اما پنج قسمت آماده پخش داریم و فکر می کنم تاخیری در سریال ایجاد نشود.

ظلی پور در پایان گفت: «منتظر بهبودی و ادامه کار مهران غفوریان هستیم.» دکتر گفت انشالله تا یک ماه دیگر بهبود می یابند و به سر کار باز می گردند. سپس قسمت های باقی مانده لیست می شوند.

به گزارش کندوج، سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی کمیل روحانی در پخش از شبکه سینمای خانگی همچنان قسمتی از این مجموعه طنز با بازی حسین یاری و مهران غفوریان یکتا است. ناصر و بهناز جعفری آزاد شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا