مجله ورزشی

هادی پور با رباط صلیبی پاره به برنز آسیا رسید/ بخشی نایب قهرمان شد

در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا تکواندو ، ایران به مدال نقره و چهار برنز دست یافت.

به گزارش کندوج ، آرمین هادی پور نماینده ایران در وزن 58 کیلوگرم و یکی دیگر از دو چهره تکواندوی المپیک ایران در روز دوم بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت لبنان به پیروزی رسید. اولین مبارزه با نتیجه 26: 4 شکست. وی سپس عراق ، هوگوپوش را با نتیجه 28 بر 3 شکست داد اما در نیمه نهایی با نتیجه 14 بر 6 مغلوب کره جنوبی هوان یونگ شد و مدال برنز را پذیرفت. در روز اول ، میرهاشم حسینی ، دیگر مرد المپیکی ایرانی ، از مسابقات کنار رفت.

آرمین هادی پور در شرایطی که اواخر سال گذشته در تمرینات دچار شکستگی رباط صلیبی شد ، مدال برنز آسیا را از آن خود کرد ، اما به دلیل مدت زمان کمی تا المپیک و باخت در این رقابت ها ، نتوانست برای آمادگی در مسابقات المپیک وارد عمل شود. . آهسته و آسان

امیرمحمد بخشی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست ، با نتیجه 24 بر 21 مقابل حریف خود از افغانستان پیروز شد. وی سپس جردن فهید صبیحی را با نتیجه 13 بر 7 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در مرحله نیمه نهایی ، توزاماتو با نتیجه 11 بر 7 ازبکستان را شکست داد و به فینال رسید اما در فینال 22 بر 19 مغلوب سئوک بی کیم کره جنوبی شد و مدال نقره آسیا را از آن خود کرد.
مهدی جلالی نماینده دیگر ایران در این وزن که سهمیه حضور در مسابقات جهانی آسیا به میزبانی کیش را کسب کرد نیز به مدال برنز آسیا دست یافت.

در رده بانوان ، پریسا جوادی در وزن 62 کیلوگرم ابتدا میزبان خود را 24 بر 4 شکست داد اما در مسابقه دوم مقابل سادیکووا در ازبکستان با نتیجه 17 بر 6 شکست خورد و برنز گرفت.
زهرا پوراسماعیل با وزن 73+ کیلوگرم پس از وقفه در اولین بازی مقابل “دو هین یو” از کره جنوبی بود که 25 بر 12 شکست خورد و برنز گرفت.
فریبرز عسکری و مهرو کامرانی هدایت تیم ملی ایران در تکواندو را بر عهده دارند.

مسابقات قهرمانی آسیا 4G است و برندگان مقام اول تا سوم برای افزایش رنکینگ المپیک خود 40 ، 24 و 14.40 امتیاز دریافت می کنند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا