مجله علمی و سلامت

هشت شهرستان در بوشهر وضعیت قرمز دارند /تمدید محدودیت‌های کرونایی

کندوج / بوشهر رئیس دانشکده علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه هشت شهر منطقه بوشهر قرمز است ، از تمدید یک هفته اهداف تعیین شده خبر داد.

رئیس ستاد ضد تاج ناحیه بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر 323 بیمار در بخش های بیمارستان های بخش بوشهر به بیمارستان ها منتقل می شوند.

سعید کشمیری با بیان اینکه 61 بیمار در 24 ساعت گذشته به بیمارستانی در بوشهر منتقل شده اند ، افزود: در حال حاضر 171 مورد مثبت در بیمارستان های بخش های استان به بیمارستان ها تحویل داده شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه 68 مورد از بخش های عروق کرونا ویروس در منطقه بوشهر در شرایط مطلوبی توسط بیمارستان مرخص شده است که از این تعداد 39 مورد مثبت است.

رئیس علوم پزشکی بوشهر از کشته شدن دو مورد دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه تعداد کشته شدگان ناشی از تاج در منطقه بوشهر به 136 نفر رسیده است.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون 53 مورد در بیمارستان بخش مراقبت های ویژه بستری شده است ، افزود: 32 مورد از آنها با کمک دستگاه درگذشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به افزایش شهرهای قرمز در استان از چهار به هشت شهر و براساس یک بخش جدید وزارت بهداشت ، درمانی و پزشکی محدودیت هایی برای جلوگیری از شیوع ویروس کاوید 19 در این هفته تعیین شده است. “” آینده نیز تمدید شده است.

این مقام مسئول افزود: از 5 تیرماه ، شهرهای بوشهر ، کنگان ، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و محدودیت هایی برای یک هفته بر اساس هماهنگی با ستاد کشور در برابر تاجگذاری و قدرت فرمانداران اعمال شده است.

وی اظهار داشت: براساس بخش جدید وزارت بهداشت ، درمان و پزشکی ، به دلیل افزایش شیوع این بیماری به استثنای شهرهای دشتی و جم ، واقع در منطقه زرد ، هشت شهر دیگر در منطقه بوشهر قرمز هستند.

سعید کشمیری افزود: با توجه به استعلام وزارت کشور مبنی بر ادامه محدودیت ها و گزارش استانداری در بوشهر ، همه محدودیت های اعمال شده در هفته گذشته با تأکید بر نظارت دقیق ، برای هفته دیگر تمدید شد.

رئیس ستاد ولسوالی مبارزه با تاج در ولسوالی بوشهر افزود: بر این اساس ، استفاده از ماسک در محیط های بسته ، دفاتر و اماکن عمومی ، نظارت بر مسافت های اجتماعی ، ارائه خدمات به افرادی که ماسک نمی پوشند ، نبود کارگران پوشیدن ماسک است. کار آنها از آن استفاده نمی کنند ، از تجمع تا جزئیات بیشتر ، بسته شدن مسیرهای اتوبوس در شهرهای سرخ ، برخورد با بازارها ، پیاده روی ها و مغازه هایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند ، جلوگیری می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا