مجله عمومی

همه باید به الزمات ستاد کرونا عمل کنند / تصمیمات ستاد تناقض دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور عصر سه شنبه در جلسه ستاد کرونا در خرمشهر اظهار داشت: دستورالعمل های ستاد کرونا متناقض است اما چاره ای جز پیروی از آنها وجود ندارد اما باید جامع باشد.

وی توضیح داد: بیشتر مشاهدات در مرحله مسجد انجام می شود اما در برخی از اماکن عمومی این کار انجام نمی شود.

امام جمعه خرمشهر افزود: همچنین باید پشتیبانی شهری وجود داشته باشد ، به عنوان مثال برای تعطیل شدن دفتر ثبت ازدواج و فعالیت این دفاتر در شهر همسایه ، و موفقیت برنامه نیز موجب نارضایتی می شود. در میان کارگران اداری. “

حجت الاسلام عادلپور همچنین با تأکید بر دخالت مردم در این امر گفت: طرح سردار سلیمانی یک طرح ملی است که همه را ملزم می کند روی اجرای آنها کار کنند و از ارگان هایی که تاکنون نقشی نداشته اند شکایت دارند که چرا هنوز این کار را نکرده اند برای شرکت قدم جلو گذاشت.

وی به وضعیت خطوط دسترسی در جاده های منتهی به شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: مسافران ورودی و خروجی از محور جاده امام صادق (در باره) راهور تحت کنترل پلیس اهواز نیست.

امام جمعه خرمشهر در خصوص برگزاری مراسم ماه رمضان در مساجد و حسینیه ها نیز اظهار داشت: ستاد ملی کرونا باید فوراً رسالت این روزها را در روزهایی که این شهر در وضعیت دیگری غیر از قرمز است توضیح دهد و اماکن مذهبی این روزها را تعیین کند. جیری آهسته و آسان

وی همچنین خواستار مشارکت عمومی در امور فرهنگی در زمینه تاج گذاری ، به ویژه ممنوعیت مراسم عزاداری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا