کسب و کار ایرانیمجله عمومی

همه چیز درباره گلکسی اس ۲۴ اولترا

قبل از اینکه به همه چیز مربوط به گوشی سامسونگ S24 بپردازیم، باید به یاد داشته باشیم که پرچمدار سری گلکسی S23 سامسونگ در فوریه 2023 عرضه شد، بنابراین وقت آن است که منتظر بمانیم تا ببینیم سری S24 سامسونگ چه زمانی و با چه ویژگی هایی عرضه می شود. دعوت کرد

طبیعتا هنوز چند ماه تا عرضه سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاصله داریم، اما با این وجود در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به آخرین اخبار و شایعات پیرامون بهترین گوشی سامسونگ در سال 2023 یعنی سری اس 24 سامسونگ.

سامسونگ S24 چه زمانی عرضه می شود؟

انتظار می رود در 17 ژانویه راه اندازی شود.

ممکن است سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس وجود نداشته باشد.

سامسونگ گوشی های گلکسی اس 23 خود را در گلکسی آنپکد در ماه فوریه معرفی کرد و گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا همگی در 17 فوریه در دسترس بودند. سری Galaxy S22 سامسونگ تقریباً در همان زمان یک سال پیش معرفی شد، بنابراین ما انتظار داریم که سری Galaxy S24 در رویداد Galaxy Unpacked سال آینده، احتمالاً در ژانویه یا فوریه، رونمایی شود.

تا کنون، تمام شایعات مربوط به تاریخ عرضه گلکسی اس 24 سامسونگ به ژانویه اشاره می کنند، بنابراین احتمالاً این ماه محتمل ترین ماه است. در پاسخ به زمان عرضه گلکسی اس 24 اولترا، یک منبع موثق ادعا می کند که گلکسی اس 24 در اواسط تا اواخر ژانویه وارد بازار می شود و آخرین شایعات در مورد تاریخ عرضه گلکسی اس 24 سامسونگ در ماه می است. 17

گلکسی اس ۲۴ بخرم؟ شایان ذکر است که ما هنوز نمی دانیم که آیا سامسونگ سه مدل گلکسی را دوباره در خط S24 عرضه خواهد کرد یا خیر. این شرکت به استراتژی عرضه هر سال سه مدل مختلف از سال 2020 پایبند است، اما Elec گزارش می دهد که سامسونگ به دلیل “دوقطبی شدن بازار پرچمدار” و “رکود در بازار کلی گوشی های هوشمند” آماده می شود. سامسونگ اس 24 پلاس اگرچه هنوز شایعه ای وجود دارد که پلاس هنوز برنامه ریزی شده است.

قیمت گلکسی اس 24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

بیش از 799.99 دلار در مدل پایه

قیمت مدل اولترا ممکن است بالاتر از S23 Ultra باشد.

ما چیز زیادی در مورد قیمت گلکسی اس 24 سامسونگ نشنیده ایم، اما اگر گوشی های گلکسی اس 23 امسال را مثال بزنیم، می توان گفت اس 24 معمولی، اس 24 پلاس (که ممکن است ساخته نشوند) و اس 24. Ultra همان قیمت محصولات سری 23 را خواهد داشت که به ترتیب از حداقل 799.99 دلار، 999.99 دلار و 1199.99 دلار شروع می شود.

با این حال، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که Samsung Galaxy S24 Ultra قیمتی بالاتر از S23 Ultra دارد. بنابراین اگر می خواهید این محصول را بخرید، پس انداز خود را شروع کنید.

رنگ گوشی Samsung Galaxy S24

تاکنون تنها دو شایعه در مورد رنگ‌های احتمالی گلکسی اس 24 سامسونگ شنیده‌ایم که اولین مورد از افشاکننده سریال سامسونگ راس یانگ است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و زرد عرضه خواهند شد.

همانند Samsung Galaxy S23، سامسونگ گزینه های رنگ دیگری را از طریق Samsung.com ارائه می دهد و راس یانگ ادعا می کند که آنها نارنجی، آبی روشن و سبز روشن خواهند بود. جالب اینجاست که این رنگ بندی خاص توسط شعبده باز معروف @UniverseIce که سابقه قابل احترامی در این زمینه دارد، ذکر شده است.

در مقایسه، سری گلکسی S23 در رنگ‌های مشکی فانتوم، سبز، اسطوخودوس و کرم عرضه شد، در حالی که گلکسی S22 سامسونگ در رنگ‌های بنفش، سفید فانتوم، سبز، رزگلد و مشکی فانتوم عرضه شد. اگر ادعای یانگ صحت داشته باشد، گلکسی اس 24 اولین گوشی زرد سامسونگ در سال 2019 پس از گلکسی اس 10 خواهد بود که در رنگ زرد قناری عرضه شد و گلکسی اس 24 نیز می تواند اولین گوشی رنگی سامسونگ پس از گلکسی اس 9 باشد. در رنگ سفید موجود نیست.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ S24

اندازه صفحه نمایش احتمالاً مشابه سال گذشته است.

با توجه به اینکه سه مدل در سری S24 وجود دارد، ممکن است مجبور شوید بین گلکسی اس 24 6.1 اینچی، گلکسی اس 24 پلاس 6.6 اینچی و گلکسی اس 24 اولترا 6.8 اینچی یکی را انتخاب کنید. البته فرض بر این است که این گوشی از اندازه صفحه نمایش قدیمی تری استفاده می کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 24 پلاس، مدل های استاندارد و میان رده می توانند به ترتیب دارای نمایشگرهای کمی بزرگتر 6.17 و 6.65 اینچی باشند. مدل پلاس همچنین می تواند دارای صفحه نمایش WQHD باشد، به این معنی که می تواند بیشتر شبیه S22 Ultra باشد تا S24 پایه.

تا زمانی که سامسونگ بیانیه ای بزرگ در این زمینه ندهد، انتظار داریم AMOLED S23 120 هرتزی (2340 x 1080 پیکسل) در مدل پایه و شکوه پویای S24 Plus و S24 Ultra همچنان گران ترین گوشی های سامسونگ از پنل های AMOLED 2X باقی بماند. باید از Ultra (1440 x 3088 پیکسل) استفاده شود، علاوه بر این، نرخ تازه سازی پویا که می تواند از 1 هرتز تا 120 هرتز متغیر باشد، این بار به 144 هرتز خواهد رسید.

با این حال، شایعه شده است که هر دو گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس قادر به تنظیم پویا نرخ رفرش از 1 هرتز به 120 هرتز هستند. پیش از این، آنها فقط می توانستند نرخ تازه سازی را تا 48 هرتز کاهش دهند، بنابراین این یک ارتقاء بزرگ است که باید به افزایش عمر باتری کمک کند.

صحبت هایی در مورد پنل OLED جدید M13 وجود دارد که حداقل در S24 Ultra به خوبی کار می کند و اعداد تولید تعیین می کند که آیا این پنل در S24 و S24 Plus استفاده خواهد شد یا خیر. در جلوی نمایشگر، سه مدل گلکسی اس 24 می توانند روشنایی 2500 نیت داشته باشند که آنها را به درخشان ترین نمایشگرهای تلفن روی کره زمین تبدیل می کند. منبع دیگری مشخصات صفحه نمایش را تکرار کرد و گفت که هر سه مدل گلکسی اس 24 سامسونگ دارای نمایشگر M13 خواهند بود. برای خرید گوشی سامسونگ به سایت ارتینگز مراجعه نمایید.

سامسونگ S24 همه چیز درباره طراحی سری S24

شایعاتی مبنی بر طراحی آیفون 15 منتشر شده است.

S24 Ultra ممکن است تنظیمات دوربین کمی متفاوت داشته باشد.

به نظر می رسد که ظاهر واقعی سری گوشی های جدید کاملاً با آنچه ما به آن عادت کرده ایم متفاوت است. سامسونگ مدیر طراحی سابق مرسدس بنز، Hubert H. Lee را برای رهبری بخش طراحی گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند خود از سال 2023 استخدام کرده است، بنابراین S24 و S24 Ultra ممکن است از نظر زیبایی شناسی با مدل های اخیر گلکسی S متفاوت باشند.

در واقع، بسیاری از شایعات به تغییرات طراحی گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس اشاره می کنند که هر دو گوشی دارای حاشیه های کوچک تری هستند. شایعه شده است که آنها لبه های صاف تری دارند که از Galaxy Z Fold 5 و از قضا آیفون 15 پرو پیروی می کنند. به نظر می رسد آخرین رندر گلکسی اس 24 این موضوع را تایید می کند.

همچنین سازندگان سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با طراحی مشابه و بدون تغییر واقعی به جز حاشیه های کوچک وجود دارند که در ادامه می توانید برخی از آنها را مشاهده کنید. طراحی های سامسونگ گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس نیز طراحی مشابهی با این سازندگان دارند.

با این حال، افشای اطلاعات دیگر نشان می دهد که سامسونگ گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس در واقع مشابه مدل های قبلی خود خواهند بود، در حالی که گلکسی اس 24 اولترا دارای طراحی دوربین کمی تغییر یافته است. S24 Ultra دارای یک صفحه نمایش تخت است که به S24 و S24 Plus می پیوندد و صفحه نمایش های منحنی را به گذشته تبدیل می کند.

ما همچنین تصاویر فاش شده ای را دیده ایم که هر سه مدل گلکسی اس 24 سامسونگ را با طراحی تقریباً یکسان با مدل های قبلی خود نشان می دهند.

همچنین شنیده‌ایم که Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است به جای آلومینیوم از تیتانیوم استفاده کند، اما باید بگوییم که اگرچه تیتانیوم قوی‌تر است، اما قیمت بالاتری دارد. در حالی که گفته می شود گلکسی اس 24 اولترا از آلیاژ تیتانیوم استفاده می کند، وزن آن 233 گرم گزارش شده است.

این 1 گرم کمتر از S23 Ultra است که در مقاله همه چیز درباره Galaxy S23 می دانم ذکر شد. اگر تغییر در مواد قاب اصلی ترین عامل موثر بر وزن باشد، به این معنی است که S24 Ultra به طور قابل توجهی قوی تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

منبع دیگری (The Elec) همچنین به قاب تیتانیومی برای سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا اشاره می کند و یک فاش شده ادعا می کند که هر سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 با قاب های تیتانیومی به سبک آیفون 15 پرو عرضه خواهند شد، هرچند این شایعه گزارش های ضد و نقیض دیگری را تایید می کند.

Akku Galaxy S24

در مورد باتری، با گزارشی مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی باتری الکتریکی برای گوشی های هوشمند است، ممکن است شاهد بهبودهایی باشیم.

این باتری جدید به جای چرخاندن، از طراحی انباشته‌ای استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد 10 درصد ظرفیت بیشتر در همان فضا داشته باشد. با این حال، مشخص نیست که آیا این ویژگی به موقع برای گلکسی اس 24 آماده خواهد شد یا خیر.

همچنین اطلاعات فاش شده به باتری 4900 میلی آمپری در گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ و باتری 5000 میلی آمپری در گلکسی اس 24 اولترا اشاره دارد. این به معنای ارتقاء جزئی مدل پلاس است، زیرا S23 Plus دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی بود، اما تغییری نسبت به Ultra نداشت.

مشخصات مشابه در جای دیگری ذکر شده است و گفته می شود که سامسونگ گلکسی اس 24 استاندارد دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که آن را 100 میلی آمپر ساعت بزرگتر از S23 می کند.

همچنین شنیدیم که برای گلکسی اس 24 اولترا، 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ 45 واتی نیز ذکر شده است که همان ظرفیت شارژ S23 اولترا است.

اخیراً گواهی دیگری برای سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی اس 24 پلاس منتشر شده است که به شارژ 45 واتی نیز اشاره می کند، اما گفته می شود که سامسونگ گلکسی اس 24 استاندارد به 25 وات محدود شده است. همه اینها سرعتی مشابه مدل های قبلی دارند.

دکمه بازگشت به بالا