کسب و کار ایرانیمجله عمومی

هنگام خرید سرویس خواب عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ست عروسی یکی از مهم ترین خریدهاست چرا که سبک تزیین اتاق خواب عروس تازه دامادها به مدل سرویس خواب و محل قرارگیری آن و موفقیت در انتخاب طرح و دکوراسیون بستگی دارد. میتونه جهیزیه عروس باشه بسیار بزرگتر به نظر برسد

اما با توجه به تنوع زیاد مدل ها، طرح ها و رنگ های روتختی که در وب سایت ها و فروشگاه ها موجود است، اکثر زوج های جوان هنگام خرید ملحفه با مشکل مواجه می شوند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم تا با کمک اطلاعات این مقاله بتوانید به راحتی زیباترین و مناسب ترین سرویس خواب را که با دستگاه شما مطابقت دارد و مناسب اتاق خود را انتخاب کرده و بخرید. برای دیدن نمونه های بیشتر از سرویس خواب عروس میتوانید به سایت marksandspencer مراجعه کنید.

سرویس خواب عروس تانیل چوب از چه اجزایی تشکیل شده است؟

قبل از خرید سرویس خواب عروس، بیایید اجزای تشکیل دهنده ملحفه عروس را ببینیم.

معمولا تختی که برای جهیزیه عروس خریداری می شود شامل یک تخت دونفره، دو عدد پاتختی، یک میز آرایش با آینه و صندلی، یک کمد، یک تشک راحت و یک تخت می باشد. با توجه به تعداد زیاد این لوازم، مطمئنا انتخاب طرح و چیدمان سرویس خواب نقش عمده ای در دکوراسیون کلی اتاق دارد.

باید به این نکته توجه کنید که اگر تخت خواب ساده یا مدرن یا کلاسیک را انتخاب می کنید، سبک دکوراسیون اتاق را نیز به همین صورت انتخاب می کنید.

راهنمای خرید سرویس خواب عروس:

قبل از خرید

قبل از اینکه برای خرید تخت خواب خود به بازارها یا وب سایت های مختلف مراجعه کنید، باید اتاق مورد نظر را برای چیدمان تخت تعیین کنید، زیرا انتخاب مدل تخت دو نفره تا حد زیادی به اندازه و رنگ دیوارهای اتاق بستگی دارد. چون تم رنگ خونه جدید عروس هم بستگی داره.

ابتدا طول و عرض اتاق خود را اندازه بگیرید و تصمیم بگیرید که تخت خود را در کجای اتاق قرار دهید.

برای بهترین انتخاب باید در سفارش لباس عروس علاوه بر زیبایی، به کیفیت آن نیز توجه بیشتری کرد. زیرا تختی که خریداری می کنید سال ها مورد استفاده قرار می گیرد و چیزی نیست که بخواهید هر سال آن را تعویض کنید. نگران نباش! در این مقاله مهم ترین حقایق را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید از آنها برای انتخاب درست استفاده کنید.

رنگ و طرح روتختی

شما می توانید رنگ تخت را به دو صورت انتخاب کنید. یکی از راه ها استفاده از رنگ هایی از یک گروه و با تن رنگی یکسان است، در این روش رنگ تخت عروس باید با رنگ های پرده، مبل و فرش استفاده شده در اتاق همخوانی داشته باشد. راه دیگر استفاده از رنگ های متضاد است، برای مثال سیاه و سفید یکی از بارزترین نمونه های انتخاب رنگ های متضاد است یا برای رنگ های روشن از رنگ های تیره استفاده می شود.

نقش و طرح سرویس خواب عروس نیز در خرید نقش دارد زیرا همانطور که قبلا ذکر شد طراحی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب عروس تازه دامادها نیز بیافزاید. بودن. در کنار سایر موارد، سرویس خواب های چوبی از چوب گردو، راش یا سایر چوب های معمولی، سرویس خواب های مجلل و گران قیمت برای عروس و داماد محسوب می شوند. زیرا این سرویس خواب ها دارای طرح های هنری هستند که فقط روی چوب قابل استفاده هستند.

نوع تخت

سرویس های کنار تخت معمولا از چوب، آهن، ملامین و تخته سه لا ساخته می شوند. تخت های چوبی مقاومت و ظرافت و قیمت بالاتری نسبت به سایر خدمات دارند و تخت های آهنی ارزان ترین هستند و به زیبایی محصولات چوبی نیستند و معمولا برای مواردی که بودجه کمی دارید پیشنهاد می شود.

سرویس خواب های ملامینه معمولاً مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت و آب دارند، در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت متورم شده و از حالت طبیعی خود خارج می شوند.

ابعاد و اندازه سرویس خواب

طبق اصول فنگ شویی، هنگام خرید تخت برای عروس، از انتخاب تخت با کشو یا تخت بسیار کم خودداری کنید. طبق قوانین فنگ شویی، بهترین گزینه ها تخت هایی با پشتی های چوبی محکم و کمی برآمده از سطح زمین هستند تا جریان هوا به راحتی از زیر آنها عبور کند.

هنگام خرید روتختی عروس بهتر است تختی با ارتفاع حدود 40 سانتی متر انتخاب کنید که این ارتفاع برای تعویض و چیدمان تخت و همچنین برای بلند شدن و دراز کشیدن و نشستن روی تخت مناسب است. همچنین خرید تخت خواب های بسیار سنگین و بزرگ می تواند هنگام جابه جایی شما را با مشکل مواجه کند.

بهترین سایز تخت برای عروس یک تخت با عرض 160 سانتی متر است، تخت های پهن یا کوچکتر از این توصیه نمی شود، مگر اینکه در شرایط خاصی نیاز به انتخاب سایز متفاوت داشته باشید.

چگونه کیفیت را تشخیص دهیم؟

تمیزی و ظرافت سرویس خواب عروس یکی از مهم ترین عواملی است که کیفیت کار را توصیف می کند و در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. این مرحله در محصولات ساخته شده از ورقه های مصنوعی مانند ام دی اف و ملامین به راحتی توسط برش ها و لبه های قطعات برش قابل تشخیص است.

اگر ورق ها توسط افراد غیر حرفه ای برش داده شود یا دستگاه برش بی کیفیت باشد، لبه های قطعات برش خورده به دلیل بی کیفیتی ناهموار و کوچک می شود. و نواحی بزرگ لب های پر.

بهتر است در خرید لباس عروس به اکسسوری های مورد استفاده توجه کنید. با نصب ریل های مورد استفاده در کشوها، دسته کشوها روی میز آرایش یا پایه های تخت، اتصالات تخت، لولاهای استفاده شده در درب و احتمالاً وجود LED و هالوژن قابل درک است. لامپ ها کیفیت بالای این اقلام به میزان قابل توجهی بر دوام سرویس خواب تاثیر می گذارد.

هنگام خرید روتختی به شهرت و برندی که از آن خرید می کنید توجه کنید. بسیاری از فروشندگان در زمان فروش مدعی گارانتی از یک تا چند سال هستند و حتی آن را در فاکتور فروش درج می کنند.

اما متاسفانه به دلیل نبود نظارت قوی و یا اینکه اکثر معامله گران تاجر هستند، سوء استفاده های زیادی در این زمینه صورت می گیرد. به همین دلیل بهتر است تشک عروسی خود را از مغازه ها، گاراژها یا وب سایت های معتبر فروش تشک خریداری کنید.

نکته آخر

آخرین نکته در خرید روتختی عروس توجه به قسمت پایین تخت است. به طور کلی فنرهای باکس جزء تخت به حساب نمی آیند و فنرها را باید جداگانه با پرداخت هزینه خریداری کرد. پایه های تخت به دو نوع گربه ای و غیر گربه ای (پایه تخت) تقسیم می شوند، کفی های نوع جک کمی گرانتر هستند. اما به شما اجازه می دهد از فضای زیر تخت به راحتی استفاده کنید. قسمت پایین تخت که اغلب به شکل صندلی چوبی یا فلزی برای قرار دادن تشک است. رسیدن به کل فضای زیر تخت را می توان از این طریق به سختی انجام داد.

انتخاب تشک خواب مناسب

بهترین خواب، تشکی است که هنگام خواب در آن فرو نروید. برای یک استراحت شبانه طولانی بهتر است یک تشک سفت بخرید که وقتی با انگشت فشار می دهید تا 7 سانتی متر فرو می رود و وقتی با دست فشار می دهید حدود 4 انگشت فرو می رود. تشک های نرم در طول یک استراحت طولانی شبانه می توانند باعث کمردرد شوند.

به یاد داشته باشید که تنها با دیدن عکس ها نمی توانید بهترین مبلمان اتاق خواب را انتخاب کنید. بهتر است برای دیدن نمونه های موجود در بازار که می توانید ملحفه را خریداری و سفارش دهید به فروشگاه های معتبر مانند تانیل چوب مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا