مجله علمی و سلامت

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

به گزارش شفاف ، گروه دارویی برکت بیانیه ای در این زمینه صادر کرده است: «در پی اعلام نیاز وزارت بهداشت و بروز شرایط جدی و کمبود سرم در مراکز درمانی و مشکلات و مشکلات مردم ، گروه دارویی برکت اقدام به خرید و واردات 3 میلیون سرنگ به کشور برای رفع نیازهای داخلی.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و پیش از ظهر امروز به وزارت بهداشت تحویل داده می شود و بیش از 2.5 میلیون سرم دیگر تمیز و در روزهای آینده به وزارت گمرک تحویل داده می شود تا در دسترس عموم و متخصصان بهداشت قرار گیرد. به

سیاست گروه دارویی این است که به نحوی به برکت نیازهای فوری و حیاتی افراد در زمینه پزشکی بپردازد. از زمان شروع ویروس کرونا ، این مجموعه در سال 1998 همراه با سرمایه گذاری و استفاده از قدرت شرکت های دانش و نخبگان جوان برای تولید داخلی و کسب دانش و فناوری در تولید داخلی کلیه داروها و تجهیزات و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز فوران کرد. توسط مردم و کسب افتخار و افتخار برای کشور ، مانند راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک ، اخذ اولین واکسن تاج ایرانی و تولید انبوه آن ، تولید و ساخت کیت های تشخیص فوری عروق کرونا و غیره ، به عنوان یکی از اولین سازمان هایی که این محصولات و داروسازی و بهداشت را وارد کرده است. محصولات و “این نیازهای فوری و حیاتی مردم را برآورده کرده و تأکید می کند که این دو راه موازی باید همچنان در اولویت تامین نیازهای ملی و حفظ سلامت مردم عزیز کشور ما باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا