مجله ورزشی

واکنش تند مازیار زارع به داوری بازی با پرسپولیس

بر اساس یک گزارش روشن، تیم فوتبال دریایی بندرانزلی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود پرسپولیس شکست خورد. مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند و هر تیمی که از موقعیت ها استفاده می کرد برنده شد. در نیمه اول به حریف فرصت ندادیم اما در نیمه دوم هم آنها و هم ما موقعیت داشتند.

وی افزود: گاهی اوقات داوران در بازی جنجال ایجاد می کنند. برای داوران، آنها باید یک جلسه توجیهی داشته باشند تا رفتار خود را یاد بگیرند. من اصلا اعتراضی نکردم تا اینکه اتفاقی که در محوطه جریمه افتاد اما بازیکنم روی نیمکت با هم تیمی اش صحبت کرد و داور به او کارت زرد داد. او اصلا بلد نبود بازی را کنترل کند. داوران فقط به نیمکت ها کارت می دهند. حتی روی صحنه هم اعتراضی نکردم اما داور در پایان مسابقه جنجال به پا کرد. یکی باید یقه داور را بگیرد. حالا به داور یک هفته مرخصی می دهند و دوباره همین روند ادامه دارد. باید پرسید آیا این داور برای این بازی مناسب بود؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: پرسپولیس پیشتاز است و ما در انتهای جدول هستیم، پرسپولیس برای ماندن در صدر باید برد و ما برای ماندن از انتهای جدول باید برد اما چرا آنها انتخاب کردند. این داور برای ما؟ این داور نمی داند هر تیم باید چند بازیکن بازی کند. این داوران هستند که مربیان را دیوانه می کنند. حالا من محروم می شوم اما داور به کارش ادامه می دهد. قاضی چهارم با اینکه شاهد بود، حرفی نزد. میدونی چرا؟ چون ما تیم ضعیفی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اتفاقات پایان بازی و اینکه به داور گفت «همه چیز را می داند» نیز گفت: ماجرا ادامه دارد.

زارع ادامه داد: چه خوب است که مرا محروم کردند، اما تقصیر کیست؟ بازیکنم روی نیمکت با یکی از هم تیمی هایم صحبت کرد اما داور به او کارت زرد داد، توقع داری عصبانی نباشم؟ داوران تیم ها را عصبی می کنند و نمی دانند چگونه مدیریت کنند. باید به من کارت بدهد چون دوربین آن را نشان می دهد. من را ممنوع کنید، من می روم در خانه می نشینم. آقای تاج شما از مربیان حمایت نکردید اما پشت داور پنهان می شوید. آقای تاج من به چشم شما نگاه می کنم و می گویم باید از داور حمایت کنید چون مسابقه زنده بود.

دکمه بازگشت به بالا