مجله ورزشی

واکنش عضو هیات مدیره گل‌گهر به ادعای استقلال

رئیس باشگاه گل گهر در خصوص اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه “از کمیته استیناف برای تعلیق پرونده بازیکن خارجی در گل گهر شنیده ام”، گفت: استقلال کمیته هایی مانند هیات تجدید نظر اما دلیل زیادی برای شکایت وجود دارد که چرا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه چنین اظهاراتی را بیان می کند. با توجه به اینکه هیئت تجدیدنظر مرجع عالی حفظ قوانین فدراسیون فوتبال است، آیا پوشش این گونه موضوعات در خود رسانه مصداق غیرقانونی بودن و ایجاد رویه های نادرست در فضای فوتبال ایران نیست؟ چرا باید با چنین اظهاراتی نوآوری های جدید ایجاد کنیم و از اهرم هایی مانند محبوبیت و فشار رسانه ای برای سرکوب جامعه شهری که با ایجاد ساختارهای حرفه ای به فوتبال ایران کمک می کند، استفاده کنیم؟

اصغر حدیدی گفت: این سوال باید از آقایان بپرسد که شنیده ها چه منبعی دارد و اگر مدرکی برای اثبات ادعای خود در چنین موضوع مهمی دارند به رسانه ها ارائه کنند تا روشن شود. آنها از کجا می دانند که چنین فشارهایی به کمیته استیناف وارد شده است، در حالی که این کمیته مطابق قانون و با توجه به وظیفه محرمانه و بی طرفی، از هرگونه اطلاعات در مورد جنبه های فردی معاف است. روزی که متنی در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه فایل صوتی مربوط به فشار به کمیته انضباطی است که نتیجه بازی گل گهر 3 بر صفر می شود با وجود اینکه هنوز رسوایی بزرگ وجود دارد. درباره این فایل صوتی برای باشگاه گل گهر استقلال او؟

ادامه مطلب

رئیس هیئت مدیره باشگاه گل گهر ادامه داد: آیا قبل و بعد از رای کمیته انضباطی گفته بودیم که باشگاه گل گهر هم ضرر کرد؟ تنها حرفی که این روزها از سوی باشگاه گل گهر زده شده این است که در خصوص تشریفات جذب بازیکن خارجی و زمانی که کادرفنی در زمان بازی از او استفاده کرده است، طبق قوانین قانونی لیگ رفتار می کنیم. توسط انجمن شعب منتشر شده است.

جدیدی گفت: اعتراض باشگاه گل گهر به کمیته انضباطی نیز به این دلیل بود که احساس کردیم به دفاعیات باشگاه توجه کافی نشده است و خوشبختانه این دفاع در کمیته محترم استیناف از دادگاه ورزش (CAS) بهتر صورت گرفت. ) که در این گونه موارد نتیجه بازی ها نباید 3-0 باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گل گهر در پایان گفت: مجدداً تاکید می کنیم که به نظر ما و با توجه به دفاعی که در 16 تیم ارائه کردیم، این تصمیم قابل نقض است و اطمینان داریم کمیته استیناف با رعایت قوانین ملی و بین المللی و آیا این موضوع را به دقت بررسی کرده و همه آرایی که می دهد به نفع ما یا به ضرر عدالت خواهد بود. و قطعاً اگر این حکم به ضرر ما باشد، حق خواهیم داشت برای پیگیری این پرونده و دفاع از حقوق خود به دادگاه ورزش (CAS) مراجعه کنیم.

251253

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا