مجله ورزشی

واکنش وحید هاشمیان به حضور کریم باقری در تیم ملی

به گزارش اتاق کندوج؛ وحید هاشمیان در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی کیش گفت: انجمن تمام تلاش خود را کرد تا بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند. خوشبختانه پروازهای خصوصی داشتیم. همچنین باید از مسئولان کیش که اخیراً سعی کردند شرایط را برای تیم ملی ایده آل کنند تشکر کنم. ما اقامتگاه خوبی در هتل داریم و تیم پر روحیه است. خوشبختانه اتحاد ، دلسوزی و دوستی خوبی در تیم وجود دارد.

وی درباره بازی مقابل هنگ کنگ گفت: “ما باید بازی پس از بازی فکر کنیم.” ما باید در برابر این تیم باهوش باشیم. ما حریف را تجزیه و تحلیل کرده و طراحی را بر اساس تجزیه و تحلیل انجام داده ایم. امیدوارم در بازی اول بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اردوی آماده سازی کیش گفت: “ما برای هماهنگی اوضاع بحرین به کیش آمدیم.” اگر خیلی زود می آمدیم می توانست خطرناک باشد. ما نیز 12 روز در ماناما خواهیم بود و فکر می کنم این شرایط خوب باشد.

هاشمیان در مورد بازگشت به تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2006 گفت: ما در آن سال صعود سختی داشتیم و مجبور شدیم برای تیم های ملی این کشورها در قطر و عمان بازی کنیم. گرما ، فشار میزبان و حضور مخاطبان کار را برای ما سخت کرده بود اما وحدت و دلسوزی بزرگی بود. در آن زمان من چند سال از تیم ملی دور بودم اما وقتی احساس کردم تیم ملی به حضور من احتیاج دارد و دیدم که این واحد خوب و دلسوزی است ، همه مشکلات را کنار گذاشتم و به ملت ملتم برگشتم .

وی افزود: اکنون شاهد اتحاد ملی و دوستی بین بازیکنان هستیم. ما بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم و حیف است که این بازیکنان در جام جهانی حضور نداشته باشند. در دو بازی اخیر مقابل بحرین و عراق ، باید بگویم که ما به خودمان باختیم. تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد و من به توانایی بازیکنان اعتقاد دارم. ما باید سعی کنیم مردم را خوشحال کنیم ، زیرا این وظیفه ما است. ما سعی خواهیم کرد در پایان مسابقه مردم را خوشحال کنیم و از آنها می خواهم که برای ما انرژی مثبت ارسال کنند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران که در برنامه ورزش و مردم در مورد اضافه شدن کریم باقری به تکنسین های تیم ملی صحبت کرد ، گفت: کریم باقری علاوه بر توانایی فنی گزینه خوبی است. از نظر شخصیتی. ما می توانیم از تجربه او به عنوان تکنسین تیم ملی استفاده کنیم. اگرچه باقری رابطه خوبی با بازیکنان دارد و این می تواند مفید باشد. به طور کلی ، من از انتخاب باقری خوشحالم.

بیشتر بخوانید: افزایش احتمال حضور استراماچیونی در الغرافه

253 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا