مجله حوادث

واکنش پلیس به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند

رئیس پلیس تهران بزرگ به خبر سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند پاسخ داد و از هنرمندان و مشاهیر خواست که در تقویت امنیت ساختمانهای مسکونی مشارکت کنند.

سرهنگ اوقاف در مصاحبه با کندوج ،
وی در این باره گفت: “وقتی خبر تصادف به مرکز فوریت های پلیسی 110 می رسد ، دیگر بحث این نیست که چه کسی قربانی یا بازنده بوده و چه کسی دارای منزلت اجتماعی است.” همه مردم از نظر پلیس برابر هستند و همه پرونده ها حل و فصل می شود.
وی ادامه داد: اما گاهی در بعضی موارد متعلق به افراد مشهور یا به اصطلاح افراد مشهور است. می بینیم که اطلاعات مربوط به حادثه توسط خود این افراد ارائه می شود و این موضوع نیز به دلیل شهرت شخص مورد نظر مورد توجه قرار می گیرد.
در بودجه گفته شده: به عنوان مثال ، در مورد سرقت اخیر از خانه بازیگری در محله نیاوران. پرونده این سرقت نیز مانند هر سرقت دیگر در دستور کار قرار گرفته و همچنین در دستور کار همکاران من در مجموعه پلیس است. پلیس در هر مورد بازنده یا شاکی را فاش نمی کند ، اما اکنون که خود آنها اعلام کرده اند خوب است که بهانه ای برای استفاده ما از این توانایی هنرمندان ، ورزشکاران و افراد مشهور در ارتقا safety امنیت و امنیت باشد .
وی با بیان اینکه متأسفانه خانه این خانم بازیگر از حداقل تجهیزات و امکانات امنیتی برخوردار نبود ، گفت: پنجره های طبقه اول محافظت نشده و ساختار و معماری بالکن به گونه ای بود که تقریباً به صحنه ای برای سارقان تبدیل شد.

با توجه به بودجه ، ممکن است تعدادی از مسائل مربوط به معماری باشد ، اما بسیاری از مسائل ، از جمله بهبود امنیت در خانه ، باید توسط مستأجر در نظر گرفته شود ، که چنین نبود.

رئیس پلیس پیشگیری بزرگ تهران گفت: مطمئناً پلیس وظیفه خود را برای رسیدگی به این پرونده مانند هر پرونده دیگر انجام خواهد داد. اما باید بدانیم که جرایم از سرقت تا موارد دیگر تک بعدی نیستند و عوامل مختلفی باید دست به دست هم دهند.

وی ادامه داد: من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می کنم ، هم اکنون که وی مردم را در مورد سرقت از خانه آنها آگاه کرده است ، موارد امنیتی و ضعف های خانه را نیز فاش کند ، تا مردم بیشتر بتوانند امنیت امنیت خود را در نظر بگیرند. خانه با کمک این رنگ. ”
دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا