کسب و کار ایرانیمجله ورزشی

ورزش در خانه با ساده ترین وسایل

ورزش در خانه

اگر می‌خواهید به موردنظرتان برسید و بدنتان ظاهر بهتری پیدا کند، لزوما نیازی به هزینه‌کردن آن‌چنانی نخواهید داشت. سالم و روی فرم نگه‌داشتن بدن بیش از هر چیز دیگری به و تعهد شما بستگی دارد. اگر از قبل، تصمیم جدی برای حفظ و پایبندی به مشخصی را نگرفته باشید، هزینه‌کردن برای و رفتن به به‌روزترین باشگاه‌های ورزشی بی‌فایده خواهد بود. بنابراین با داشتن و تعهد کافی، حتی در فضای گرم و ایمن خانۀ خودتان هم قادر به ورزش‌کردن خواهید بود. در این مطلب، تعدادی از بهترین وسایل ورزش در خانه را معرفی می‌کنیم. با تهیه‌کردن این ابزار، از رفتن به باشگاه بی‌نیاز خواهید شد و امکان انجام تعداد زیادی از را در خانه پیدا خواهید کرد. همراه ما باشید.

۱. طناب ورزشی؛ از عالی ترین وسایل ورزش در خانه

وقتی صحبت از طناب‌های ورزشی می‌شود، معمولا این تصاویر در ذهن بسیاری از ما نقش می‌بندد: دخترخانم‌های کم‌سن‌وسال با لباس صورتی یا ورزشکارهای حرفه‌ای بوکس که در حال تمرین‌کردن با طناب هستند. اما واقعیت آن است که طناب یکی از وسایل ورزشی خانگی بسیار کارآمد است و به‌ویژه به کار افراد مبتدی و تازه‌کاری خواهد آمد که می‌خواهند هرچه سریع‌تر بدنشان را برای انجام حرکت‌های ورزشی دشوارتر آماده کنند؛ به‌علاوه که وسیله‌ای است ارزان‌قیمت و با کمی جست‌وجو، می‌توان انواع مختلف آن را در فروشگاه‌های وسایل ورزشی پیدا کرد.

نقش بسیار مؤثری در دارد (۱۰ دقیقه طناب‌زدن معادل ۳۰ دقیقه نرم‌دویدن است) و نیز باعث چالاکی می‌شود؛ به این معنا که هماهنگی و تناسب میان حرکات اعضای بدن به‌طرز چشمگیری بیشتر می‌شود، چون هنگام طناب‌زدن بیشترین روی پاها است.

هرچه بیشتر با طناب ورزشی تمرین کنید و انواع حرکت‌های قابل‌انجام با طناب را یاد بگیرید، تناسب اندام بهتری پیدا خواهید کرد.

اگر می‌خواهید تمرین با طناب ورزشی برایتان دشوارتر شود و نقش بهتری در تناسب اندامتان ایفا کند، می‌توانید یکی از انواع طناب‌های مخصوصی را بخرید که در دسته‌هایشان وزنه کار گذاشته شده است. البته این وزنه‌ها قابلیت جداشدن هم دارند و هر زمان که احساس کردید انجام حرکت برایتان بیش از حد دشوار شده است، می‌توانید وزنه‌ها را از دسته‌ها بیرون بیاورید.

۲. دمبل؛ یکی از موردنیازترین وسایل ورزش در خانه

دمبل یکی از وسایل خانگی است که تهیه‌کردن آن حتما توصیه می‌شود. با استفاده از دمبل، در مقایسه با هالتر، حرکت‌های بیشتر و متنوع‌تری را می‌توان در برنامه ورزشی جا داد؛ به‌علاوه، دمبل از هالتر ارزان‌تر است و انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای باشگاه خانگی است.

نکته دیگری که باعث محبوبیت دمبل می‌شود این است که در مقایسه با سایر تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی، جابه‌جا کردنش راحت‌تر است؛ به‌این‌شکل می‌توان عضله‌های مختلف بدن را با تمرین‌های دمبل درگیر و تقویت کرد.

با استفاده از حرکات ورزشی مخصوص دمبل هم نیم تنه پایینی بدن را می‌توان تقویت کرد و هم نیم‌تنه بالایی را. بنابراین حتما به فکر اضافه‌کردن آن به وسایل ورزشی در خانه باشید. این نکته را هم فراموش نکنید که اگر امکان اضافه‌کردن وزنه به دمبل یا کم‌کردن از آن را داشته باشید، دست‌تان برای تمرین با آن بازتر خواهد بود. هنگام خرید به این نکته هم توجه کنید.

حتما بخوانید:

۳. زیرانداز یوگا

حرکت‌ها و تمرین‌های روزبه‌روز میان آقایان و بانوان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. شاید تنها چیزی که در این دشوار به نظر برسد، برداشتن قدم اول و شروع به انجام تمرین‌ها باشد؛ بعد از آن مطمئن باشید که شما هم مثل دیگر طرف‌داران پروپاقرص یوگا شیفته آن خواهید شد.

حتما بخوانید:

بیشتر مدل‌های زیرانداز یوگا به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پس از پهن‌شدن روی زمین، تا حدود زیادی به آن می‌چسبند و تکان نمی‌خورند؛ بنابراین تکیه‌گاهی مطمئن برای انجام حرکات آن خواهند بود؛ به‌علاوه که بعضی مدل‌ها عرق بدن را جذب خود می‌کنند و اجازه نمی‌دهند بوی نامطبوع آن پخش شود. با خرید یکی از این زیراندازها می‌توانید به‌شکل مؤثرتری از مزایای مختلف بهره‌مند شوید: از بیشترشدن و بهبود وضعیت تنفسی گرفته تا و .

۴. فوم رولر

فوم رولر یکی از مهم‌ترین وسایل ورزش در خانه است. از آن برای سردکردن مؤثر بدن بعد از انجام تمرین‌های مختلف استفاده می‌شود. با تهیه‌کردن آن می‌توانید به‌شکل مؤثرتری از عضله‌های بدنتان مراقبت کنید و از آنها (به‌ویژه عضله‌های کمر) جلوگیری کنید.

زمانی که دمبل یا وزنه دیگری را بلند می‌کنید، به عضله‌های قسمت پایینی کمر فشار زیادی وارد می‌شود و اگر پس از تمرین فکری به حالشان نکنید، تا هفته‌ها مجبور به تحمل درد و این قسمت خواهید شد.

حتما بخوانید:

تهیه فوم رولر به‌ویژه برای تازه‌کارانی توصیه می‌شود که تجربه ورزش‌کردن را نداشته‌اند. سرد‌کردن بدن بعد از تمرین‌ها نقش مؤثری در کاهش درد و گرفتگی ناشی از انجام تمرین‌های سنگین خواهد داشت.

۵. توپ تناسب اندام؛ از مهم‌ترین وسایل ورزش در خانه

توپ تناسب اندام از دیگر وسایل ورزش در خانه است که تهیه‌کردن آن به‌ویژه برای کسانی مناسب خواهد بود که از حالت و ظاهر ستون‌فقرات و حالت کلی بدنشان راضی نیستند. ایده‌ای که توپ تناسب اندام را به وسیله‌ای ایدئال تبدیل می‌کند بسیار ساده است: توپ وقتی روی زمین قرار می‌گیرد، مثل زیرانداز و تکیه‌گاه‌های دیگر ثبات نخواهد داشت؛ بنابراین برای آنکه روی آن به تعادل و حالت موردنظرتان برسید، باید کمی تلاش کنید. همین تمرین و تلاش به شما کمک می‌کند تا به‌مرورزمان به حالت دلخواه بدن و ستون‌فقرات برسید.

با توپ تناسب اندام، و تمرین‌های ورزشی ساده و متنوعی را می‌توان انجام داد. البته توصیه می‌شود پیش از شروع به کار، ویدئوهای آموزشی حرکات آن را مشاهده کنید.

۶. رول/ چرخ شکم (Ab Wheel)؛ از کاربردی ترین وسایل ورزش در خانه

آیا می‌دانستید که با هر بار چرخاندن و انجام حرکت ورزشی روی رول شکم بیش از ۲۰ عضله در بدنتان را درگیر تمرین می‌کنید؟ رول شکم وسیله‌ای ورزشی است که بسیار هوشمندانه طراحی شده است و به‌طرز شگفت‌انگیزی کارآمد است. اگر پشتکار داشته باشید و به‌طور روزانه با آن تمرین کنید، طولی نخواهد کشید که شکمتان حالت شش‌تکه ایدئال پیدا می‌کند، همان حالتی که همیشه آرزویش را داشتید!

این را هم فراموش نکنید که تمرین‌کردن با رول شکم چندان دشوارتر از انجام حرکات کرانچ نیست. پس از مدت کوتاهی به تمرین با آن عادت می‌کنید و برایتان ساده‌تر می‌شود.

۷. بند و کش trx؛ یکی از کارآمدترین وسایل ورزش در خانه

لوازم trx قابل‌حمل و بسیار کارآمد هستند. این ویژگی‌ها را به انتخابی مناسب برای باشگاه ورزشی خانگی تبدیل می‌کند. سیستم trx را یکی از افسران سابق نیروی دریایی آمریکا و برای حفظ سربازان در حالت ایدئال، به‌هنگام سفرها طراحی کرده است (زمانی که به باشگاه‌ها و سایر تجهیزات ورزشی دسترسی ندارند). امروزه بیشتر مدل‌های معروف لباس، ورزشکاران حرفه‌ای و سربازان از trx برای انجام انواع حرکت‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

استفاده از آن هم بسیار ساده است: کافی است بند یا موردنظرتان را به درز بالایی در یا چیزی شبیه به آن متصل کنید. بعد از آن می‌توانید حرکت‌های مختلفی را تمرین کنید و از آنها برای افزایش نیرو و بدنتان بهره بگیرید.

۸. وزنه‌های مچ دست و پاشنه پا

وزنه‌های مچ دست و پاشنه پا یکی از محبوب‌ترین وسایل ورزش در خانه هستند. می‌توانید از این وزنه‌ها برای دشوارترکردن حرکات ورزشی موردعلاقه‌تان بهره بگیرید و به‌این‌شکل، تأثیر آنها بر بدن و تناسب اندامتان را بیشتر و بهتر کنید. استفاده از این وزنه‌ها نسبتا ساده است و حتی استفاده از آنها هنگام انجام کارهای روزمره مثل تماشای تلویزیون هم می‌تواند در بهبود قوای جسمانی شما نقش داشته باشد.

۹. کش مقاومتی؛ یکی از مهمترین وسایل ورزش در خانه

با استفاده از کش‌های مقاومتی می‌توان تقریبا تمامی عضله‌های بدن را درگیر کرد: از عضله‌های مچ دست و پاشنه پا گرفته تا شکم و قسمت‌های دیگر. استفاده از آنها هم بسیار ساده است و نیازی به تجهیزات بخصوص دیگری نخواهید داشت. همین ویژگی ، آن را به یکی دیگر از مهم‌ترین وسایل ورزش در خانه تبدیل می‌کند.

۱۰. آینه

شاید در نگاه اول مشاهده آینه در شمار وسایل ورزش در خانه کمی عجیب به نظر برسد، اما مطرح‌شدن نام آن بی‌دلیل نیست. اگر دقت کرده باشید، دورتادور تمامی باشگاه‌های ورزشی را با آینه‌های قدی پوشانده‌اند. هدف این است که ورزشکاران هنگام انجام حرکات و تمرین‌ها خود را در آینه ببینند و به‌این‌صورت، حالت جسمانی مناسب و ایدئال برای تمرین را حفظ کنند.

در گام آخر برای درست‌کردن باشگاه خانگی لازم است آینه قدی نسبتا بزرگی تهیه کنید که بتوانید خود را در آن ببینید و با استفاده از آن، حالت جسمانی موردنظرتان را حفظ کنید.

کلام آخر

ورزش‌کردن از شما انسان خوش‌حال‌تری می‌سازد و به‌مرورزمان تان را هم بهتر می‌کند. هرچند لازم است در ابتدای امر برای تهیه وسایل ورزش در خانه کمی هزینه کنید، ولی در بلندمدت از رفتن به باشگاه‌های ورزشی بی‌نیاز خواهید شد. به‌علاوه، باشگاه ورزشی خانگی شما نوعی خواهد بود که تا مدت‌ها هم خود و هم اعضای خانواده‌تان بدون هزینه اضافی قادر به بهره‌بردن از آن خواهند بود.

برای داشتن باشگاه ورزشی در خانه کافی است وسایلی را که در این مطلب معرفی کردیم تهیه کنید و حرکت‌ها و تمرین‌های مختلفی را که با آنها می‌توان انجام داد، یاد بگیرید. پس از آن می‌توانید به‌طور روزانه و به بهترین نحو ممکن، در خانه خودتان ورزش کنید.

لطفا اگر پیشنهاد یا نظری درباره موضوع مطلب دارید، با ما و خوانندگان به اشتراک بگذارید.

براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در زمانی کوتاه هست، بیش از ۹۰ درصد افرادی که با برنافیت زیرنظر دکتر کرمانی رژیم گروهی گرفتن به وزن اگر در خانه گیر افتاده‌اید و دسترسی به باشگاه بدنسازی ندارید، شاید احساس نیاز به یافتن شیوه‌های خلاقانه برای حفظ تناسب اندام و فعال بودن در این مقطع زمانی پیدا کرده باشید. تمرینات خانگی این روزها دیگر مرسوم شده‌اند و تهیه وسایل ورزشی خانگی برای دستیابی به تناسب اندام، هم تمرینات شما را هیجان‌انگیز خواهد کرد و هم انگیزه‌تان را در سطح بالایی نگاه خواهد داشت.

به همین دلیل، راهنمایی برای تهیه وسايل ورزشی خانگی تهیه کرده‌ایم که در آن، این تجهیزات همچنین رتبه‌بندی شده‌اند. چه خواهان تمرکز روی تمرینات کم فشار برای سالمندان یا تازه‌کارها باشید و چه بخواهید از تمرینات هوازی برای و از تمرینات قدرتی برای عضله سازی استفاده کنید، ما برای همگان گزینه مناسبی داریم.

برندهای معتبری از جمله TRX و همچنین لوازم جمع‌وجور و اقتصادی متعددی را در راهنمای خود لحاظ کرده‌ایم تا اینکه بدون متحمل شدن هزینه زیاد بتوانید سالم و شاد زندگی کنید.

راهنمای خرید وسايل ورزشی خانگی

اگر در ابتدای راه برای هستید، باید بررسی کنید که اهداف‌تان از ورزش چیست و تجهیزات مختلف چگونه می‌توانند برای تحقق این اهداف به شما کمک کنند. همچنین اگر مدتی است که در خانه ورزش می‌کنید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد که چگونه از یکنواختی خارج شوید.

تصمیم بگیرید که آیا قصد تمرکز روی تمرینات هوازی یا قدرتی دارید

بااین‌حال شاید این تقسیم‌بندی گمراه‌کننده باشد چون هر دو سبک در اغلب مواقع به موازات هم عمل می‌کنند و متناقض یکدیگر نیستند.

برای تعریق، لوازم تمرینات هوازی را انتخاب کنید

اگر در پی تمرینی هستید که نفس شما را بند بیاورد، عرق بریزید و کالری بسوزانید، به وسیله‌ای نیاز دارید تا ضربان قلب شما را بالا ببرد و باعث پمپاژ خون بیشتر در رگ‌ها شود. به این تمرین، تمرین هوازی می‌گویند.

انواع رایج تمرینات هوازی شامل دویدن، ‌سواری و جست‌زدن و بسیاری از تمرینات دیگر است اما هر نوع تمرینی که حین انجام آن، رنگ چهره‌تان را مایل به قرمز کند، تمرین هوازی به شمار می‌آید. این تمرینات فواید بی‌شماری برای سلامت کلی بدن و تندرستی شما دارند.

از سوی دیگر ممکن است تصمیم بگیرید که روی افزیش قدرت و عضلات یا تنظیم آنها تمرکز کنید که شاید در راستای یک تمرین هوازی باشد.

دراینصورت باید وسیله‌ای را انتخاب کنید که عضلات شما را ورزیده کند و نه الزاماً ضربان قلب را بسیار شدید بالا ببرد؛ البته این موضوع بستگی به شدت انجام تمرین دارد.

محصولات قدرتی در قالب‌های متفاوتی عرضه می‌شوند که شامل مواردی چون ، و هستند که همگی ورزیده شدن عضلات را به شیوه‌های مختلف، هدف قرار می‌دهند.

تمرکز روی تمام بدن یا روی یک ناحیه خاص

تجهیزات ورزشی خانگی بسته به اینکه برای کار روی کدام ناحیه بدن طراحی شده‌اند، تفاوت زیادی با هم دارند. حتماً قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که آیا قصد دارید رویکرد کلی داشته باشید یا اینکه روی ناحیه خاصی از بدن تمرکز کنید.

لوازم ورزشی متنوع روی کل بدن تاثیر می‌گذارند

بسیاری از لوازم تناسب اندام خانگی بسیار متنوع هستند و می‌توان از آنها برای کار روی چندین ناحیه از بدن استفاده کرد و به عبارتی دیگر مقرون‌به‌صرفه هستند. نیاز نیست که این تجهیزات، بسیار بزرگ یا پیچیده باشند.

وسایل تمرینات هوازی بیشتر مناسب تمرینات عمومی هستند به همین دلیل چندان مهم نیست که روی کدام ناحیه از بدن تمرکز کنند و از ابزار خاصی قدرتی آنها می‌توان به روش‌های مختلف برای کار روی نواحی متنوعی از بدن استفاده کرد.

از سوی دیگر، برخی از لوازم تناسب اندام برای تمرکز روی یک ناحیه بدن طراحی شده‌اند. این موضوع در مورد ابزار قدرتی خانگی صادق است که برای استفاده به عنوان کمک‌های تکمیلی تمرینات سراسر بدن فوق‌العاده هستند. بنابراین بسیار مهم است که حتماً تجهیزاتی بخرید که بتوان از آنها برای کار روی ناحیه مورد نظرتان استفاده کنید. نواحی کلیدی که تجهیزات تناسب اندام غالباً روی آنها متمرکز هستند عبارتند از: پاها، بالاتنه و میان‌تنه (که میان تنه‌ شامل عضلات شکمی، پشت و کمر است).

وسایلی بخرید که متناسب با توانایی شما باشند

اگر در زمینه تمرینات خانگی تازه‌کار هستید، انتخاب وسایلی که استفاده از آنها آسان و ایمن باشد، ایده بسیار خوبی است. قاعدتاً قصد دارید که خود را به چالش بکشید به همین دلیل اگر وسیله‌ای بتواند بر اساس توانایی‌های مختلف تنظیم شود، بسیار عالی خواهد بود. یعنی اینکه شما می‌توانید شدت تمرینات خود و همچنین میزان تناسب اندام را افزایش بدهید.

برخی از وسایل ورزشی نیز مختص تمرینات پیشرفته هستند و تنها در صورتی مناسب شما خواهند بود که برای مدت زمان طولانی‌تر، این تمرینات را انجام داده باشید، مثلاً در باشگاه بدنسازی. تعجیل برای انجام تمرینات سخت و پیشرفته نه تنها احتمال بروز مصدومیت را افزایش می‌دهد بلکه باعث ترسیدن و انصراف شما از دستیابی به تناسب اندام می‌شود. به همین دلیل، ما میزان توانایی برای هر یک از محصولات برگزیده خود را مشخص کرده‌ایم.

اگر خوش‌شانس باشید، فضای کافی در منزل برای نصب ثابت وسایل ورزشی و حرکت ندادن آنها خواهید داشت اما اگر غیر از این باشد باید وسیله را در انتهای تمرین جمع کنید و در گوشه‌ای بگذارید. به همین دلیل به وسیله‌ای نیاز دارید که قابلیت حمل آسان داشته باشد و فضای زیادی را هم اشغال نکند.

کوچک بودن یک وسیله الزاماً به این معنی نیست که قادر به انجام کارهای خارق‌العاده نباشد به همین دلیل نگران نباشید که دارای فضای کافی در منزل برای نصب تجهیزات بزرگی مانند یا نیستند. وسایلی مانند طناب ورزشی ساده می‌توانند به اندازه وسایل بزرگ و پیچیده، یک تمرین عالی برای کل بدن شما به ارمغان بیاورند.

جابجایی تجهیزات سنگین قبل و بعد از تمرین کلافه‌کننده خواهد بود پس اگر نیاز به حرکت دادن تجهیزات ورزشی دارید حتماً وسیله‌ای بخرید که حمل آن آسان باشد. اگر هم فضای زیاد و اختصاصی برای تجهیزات ورزشی دارید، وزن آنها دیگر مهم نخواهد بود اما اگر می‌خواهید که گزینه تغییر محل تمرین در منزل برقرار باشد، تجهیزات سبک‌تری خریداری کنید.

خود را برای مونتاژ قطعات آماده کنید

قطعات تجهیزات تناسب اندام کوچکتر قبلاً مونتاژ شده‌اند و بلافاصله پس از خرید می‌توانید از آنها استفاده کنید. در برخی از موارد اما نیاز به مونتاژ کردن است. البته این کار تقریباً ساده خواهد بود مثل سفت کردن یا باد کردن چیزی یا در نهایت استفاده از پیچ‌گوشتی برای اتصال چند قطعه به هم. پس تصمیم بگیرید که تا چه اندازه تمایل به صرف وقت و انرژی برای مونتاژ کردن دارید سپس اقدام به خرید کنید چون در غیر اینصورت شاید مجبور شوید که بدون آمادگی قبلی به دنبال تهیه پیچ‌گوشتی و سایر ابزار بروید.

19 ایده تمرین برای ورزش در خانه

بهترین وسایل ورزشی در خانه

برای ارتقای فضای باشگاه بدنسازی خانگی خود آماده اید؟ در اینجا 20 وسیله تمرین که نمی توان از دست داد، با انتخاب هایی که تقریباً برای هر نوع فضا و سبک تمرینی کار می کنند، آورده شده است. این وسایل ورزشی امتیاز بالایی در بین خریداران قبلی کسب کرده اند.

درحال دریافت محصولات منتخب …

انواع وسایل ورزشی

ورزش فواید زیادی دارد. و همچنین به توسعه سلامت ما کمک می کند. به همین خاطر در حال حاضر ورزش بخشی از زندگی ما است. در ادامه این مقاله در مورد انواع وسایل ورزشی خانگی ارزان صحبت کردیم. و همچنین لیست لوازم ورزشی به همراه نام ورزش.

برای قرن ها، مردم راه هایی برای سرگرمی یا گذراندن وقت پیدا کرده اند. که نه تنها آنها را سرگرم کرد، بلکه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تبدیل شد. این همان «ورزش» است که برای رشد جسمی و ذهنی انسان بسیار ضروری است. اگر بخواهیم ورزش کنیم به وسایل ورزشی نیاز داریم. ورزش های مختلف تجهیزات متفاوتی دارند.

برای برآورده کردن نیاز خود، باید به فروشگاه ورزشی بروید یا از طریق آنلاین خرید کنید. به طور کلی، شما باید برای تمرین در خانه به تجهیزات ورزشی دسترسی داشته باشید. در اینجا می توانید لیستی از تجهیزات ورزشی در خانه را پیدا کنید:

انواع وسایل ورزشی خانگی پرکاربرد

سوالات متداول

چگونه بهترین وسایل ورزشی را انتخاب می کنید؟

به طور کلی، دو استاندارد برای انتخاب بهترین وسایل ورزشی وجود دارد. اولین مورد ایمنی است. هنگام تصمیم گیری بین دو یا چند قطعه از تجهیزات، همیشه به سمت آن وسیله ای بروید که بیشترین ویژگی های ایمنی و روکش محافظ را داشته باشد. یکی دیگر از عوامل مهم راحتی است. تجهیزات ورزشی حداقل در طول یک فصل کامل استفاده می شوند، بنابراین قرار گرفتن در معرض موارد آسیب رسان پیامد منفی خواهد داشت. در نهایت، انتخاب مارک های معتبری که توسط ورزشکاران حرفه ای و مربیان مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار توصیه می شود.

هزینه تجهیزات و وسایل ورزشی چقدر است؟

هزینه کلی وسایل ورزشی بستگی به ورزشی دارد که در حال انجام هستید. برخی از ورزشها به تجهیزات بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند، بنابراین طبیعتاً هزینه بیشتری نیز دارند. با پیوستن به تیم یا باشگاهی که اکثریت وسایل مورد نیاز را تأمین می کند، می توان این هزینه را تا حد زیادی کاهش داد.

خلاصه

خرید وسایل ورزشی جدید باعث می‌شود که اراده و انگیزه تازه و دوباره برای دستیابی به تناسب اندام در منزل پیدا کنید. انتخاب‌های متعددی (از لحاظ تمرینات ورزشی) پیش‌ روی شماست پس حداقل یکی از آنها را انتخاب کنید. یک وسیله ورزشی که فکر می‌کنید مناسب‌تان است را انتخاب کرده و با کسری از هزینه عضویت در باشگاه بدنسازی از دستیابی به سلامتی بیشتر لذت ببرید.

وقتی زمان انتخاب وسایل ورزشی فرا می‌رسد، گزینه‌های متعددی پیش‌روی شماست تا اینکه سفر تناسب اندام خود را مجدداً آغاز کنید؛ از ابتدایی‌ترین وسایل گرفته تا دستگاه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر که ما تجهیزاتی را انتخاب کرده‌ایم که روی نواحی مختلف بدن کار می‌کنند و مناسب هر نوع بودجه‌ای هستند.

عناوین مطلب بستن
دکمه بازگشت به بالا