مجله حوادث

وضعیت جاده ها در اولین روز تعطیلات کرونایی/ مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک امروز و فردا فعالند

راهور ناجا ، جانشین فرمانده انتظامی ، در نخستین روز تعطیلات تاج وضعیت جاده ها را تشریح کرد و گفت: وضعیت ترافیک در جاده های کشور بهتر از دیروز است.

به گفته سردار حسینی از کندوج ، وی با بیان اینکه امروز وضعیت نسبتاً بهتری نسبت به دیروز داریم ، افزود: دیروز ، اگر در برخی نقاط شاهد ازدحام بودیم ، به این دلیل بود که همکارانم در حال بحث در مورد ممنوعیت تردد هستند. به “جردن.

وی گفت: “بسیار طبیعی است ، وقتی قرار است مقدار کمی به ترافیک در محل اضافه شود ، مقدار قابل توجهی در یک یا دو ساعت ایجاد شود. به عنوان مثال ، در محور قزوین-رشت در منطقه رودبار و منجیل ، جایی که تا پاسی از شب مشکل داشتیم زیرا همکارانم مصمم بودند خودروها را به این طرف و آن طرف بچرخانند.

سردار حسینی ادامه داد: امروز شرایط راه ها بهتر شده است و امیدواریم در چند روز آینده تا پایان این پروژه که پنجشنبه پنجشنبه شهریور خواهد بود بتوانیم این پروژه را با کیفیت خوب به اتمام برسانیم. “

راهور ناجا ، معاون فرمانده پلیس نیز در یک برنامه تلویزیونی گفت که جاده ها به هیچ وجه باز نمی شوند.
سردار سید تیمور حسینی به طور مفصل در مورد محدودیت های تردد در کشور در ایام تعطیلات کرونا صحبت کرد.
وی با اشاره به ترافیک سنگین در ورودی برخی شهرها گفت: تعداد نسبتا زیادی از افراد قبل از شروع محدودیت های ترافیکی سعی کردند تهران را ترک کنند. در حال حاضر در مکانهایی که آنها را با تنگناها کنترل می کنیم ، می توان گفت که با ترافیک زیادی روبرو هستیم ، به عنوان مثال می توان گفت: منطقه هشتگرد ، محدوده بزرگراه قزوین-رشت ، منطقه رودبار ، ابتدای بزرگراه تهران-ساوه و جاده هراز مکانهایی هستند که به دلیل تقاضای تردد ، ترافیک سنگینی دارند.

وی گفت: “در سراسر کشور ما در مورد نظارت و این میزان محدودیت و وظیفه ای که مقرهای کرونا به ما محول کرده است ، ممنوعیت تردد است.”

حسینی در مورد اینکه برخی از مسافران منتظرند ببینند آیا راه باز می شود یا خیر ، گفت: در این مورد هیچگونه امدادی وجود نخواهد داشت ، متأسفانه برخی در ادامه مسیر سرسخت هستند که قطعاً این اتفاق نمی افتد و جاده ها به هیچ وجه باز نباشید. »آنها باید به شهر بازگردند.
راهور ناجا ، معاون پلیس ، تاکید کرد: هیچ رفت و آمد در هیچ منطقه ای ممنوع است و همه مجوزهای تردد تا جمعه 26 سپتامبر معتبر نیست.
حسینی همچنین در مورد تردد پلاک های محلی گفت: حمل و نقل خودروها با شماره خودروهای محلی به همان منطقه البته بدون ورود به شهر دیگری در راه بلامانع است.

سردار هادیان فر ، رئیس پلیس راهور ناجا نیز پیشتر اعلام کرده بود که جاده ها بسته هستند و همه مجوزهای هر دولتی معتبر نیست ، به استثنای ظرفیت حمل و نقل که باید دارای ظرفیت سوم بود و اتوبوس ها که 60 درصد ظرفیت داشتند. .. مجاز است.

وی گفت که اینها تصمیمات ستاد ملی کرونا در مورد سلامت انسان بود و در اجرای این طرح که از ساعت 12 ظهر تا 26 سپتامبر اعتبار خواهد داشت ، از مردم می خواهیم با پلیس همکاری کنند.

وی در مورد پلاک ها و صرافی ها گفت: پلاک ها و صرافی ها فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا بسته می شوند و امروز و فردا (25 و 26 مرداد) باز هستند و آماده ارائه خدمات به اتباع هستند. “

راهور ناجا ، فرمانده انتظامی در پایان خطاب به هموطنان اظهار داشت: پلیس تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی قصد سفر ندارد ، زیرا ترافیک بار آنها را بر دوش می کشد و آنها چاره ای جز بازگشت ندارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا