کسب و کار ایرانیمجله عمومی

ویژگی های کلاس های تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به یکی از مهم ترین بخش زندگی افراد تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید یک زبان را به طور کامل یاد بگیرید، باید چندین دوره آموزش کامل دریافت کنید. یکی از بهترین روش‌های آموزش زبان، شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان است. این کلاس‌ها بهترین انتخاب برای آموزش هر زبانی در هر سنی هستند. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های مهم کلاس‌های زبان خصوصی می‌پردازیم.

فرق کلاس خصوصی و عمومی

کلاس‌های یادگیری زبان در آموزشگاه‌ها به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌شوند. تفاوت‌های مهمی بین یک کلاس خصوصی و عمومی در آموزش زبان وجود دارد. کلاس‌های عمومی با جمعیت حداقل ۱۰ نفر تشکیل می‌شوند. اما کلاس‌های خصوصی حداکثر ۲ نفر ظرفیت دارند. در کلاس عمومی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده و معمولا از روی یک کتاب پیش می‌روند. در کلاس زبان خصوصی، طبق نیاز فرد تدریس انجام می‌شود.

در کلاس‌های عمومی وقت خاصی برای هر نفر تعیین نمی‌شود. زبان آموزان باید سؤالات خود را در زمان تدریس عنوان کنند. در کلاس خصوصی می‌توان برنامه کلاس را تغییر داد. تفاوت مهم دیگر کلاس‌های عمومی و خصوصی در هزینه آنها است. کلاس‌های عمومی هزینه کمتری نسبت به یک کلاس خصوصی دارند. البته این به معنای بالا بودن هزینه‌های کلاس زبان خصوصی نیست. شما می‌توانید یک کلاس خصوصی در زبان موردعلاقه خود را با یک قیمت مناسب با ما تجربه کنید.

فواید کلاس‌های خصوصی

کلاس‌های خصوصی از فواید زیاد برخوردار هستند. در یک کلاس خصوصی تمام توجه استاد معطوف به شما است. بنا بر این به راحتی می‌توانید سؤالات خود را مطرح کنید و در صورت وجود مشکل در یک مطلب خاص، به سرعت آن را بررسی کنید. به خاطر وجود اساتید برتر در این حوزه، افراد راحت تر می‌توانند یک استاد خوب را بررسی و در نهایت انتخاب کنند. این مورد در کلاس‌های عمومی ممکن نیست. یک کلاس خصوصی به صورت آزاد و در زمان‌های مختلف شروع می‌شود. درحقیقت اکثر کلاس‌های خصوصی ترمیک نیستند و برحسب ساعت تدریس و یا تعداد جلسات برگزار می‌شوند.

کلاس‌های خصوصی برای هر سنی مناسب هستند. کودکانی که نیاز به صبر و حوصله زیاد دارند، باید در یک کلاس خصوصی زبان شرکت کنند. اکثر افرادی که هدف مهاجرت دارند، از کلاس‌های خصوصی برای کودکان و نوجوانان خود کمک می‌گیرند. کلاس‌های خصوصی مناسب شرکت در آزمون‌های مهمی مانند تافل، آیلتس، گوته، ترفل و در کل همه آزمون‌های مهم دیگر هستند. با شرکت در کلاس خصوصی با یک استاد مناسب، می‌توانید آماده شرکت در این آزمون‌ها شوید و نمره بسیار خوبی کسب کنید.

ویژگی‌های کلاس زبان خصوصی

کلاس زبان خصوصی برای زبان‌های مهمی مانند انگلیسی، المانی، روسی، فرانسوی و دیگر زبان‌های پرکاربرد، برگزار می‌شود. کلاس‌های زبان خصوصی از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. این ویژگی‌ها فقط مختص این دسته از کلاس‌ها هستند. در ادامه چند ویژگی اساسی و مهم کلاس زبان خصوصی را ذکر می‌کنیم.

آموزش جامع

از اولین ویژگی‌های یک کلاس خصوصی زبان می‌توانیم به آموزش جامع اشاره کنیم. آموزش جامع یعنی کارکردن روی جنبه‌های مختلف یک مبحث در کلاس‌های خصوصی آموزش زبان و برای اینکه بتوانید یک زبان را به خوبی یاد بگیرید، باید روی تمامی جنبه‌های این زبان وقت بگذارید. گرامر، ریدینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و رایتینگ، 5 جنبه یک زبان به شمار می‌روند. برای اینکه بتوانید به صورت خیلی روان یک زبان خارجی را یاد بگیرید، باید همه این 5 جنبه را قوی کنید.

علاوه بر این در تمامی آزمون‌ها این ۵ بخش حضور دارند. برای کسب یک نمره خوب و عالی در آزمون‌های جهانی زبان، باید به طور جامع یک زبان را یاد بگیرید. در برخی زبان‌ها مانند آلمانی و روسی، تلفظ کلمات از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل آموزش جامع از ویژگی‌های مهم کلاس زبان خصوصی به شمار می‌رود.

پشتیبانی مناسب

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک دوره آموزش زبان، داشتن پشتیبانی مناسب است. در صورتی که دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود، استاد زبان باید به درستی و در زمان کوتاه به سؤالات زبان آموز خود پاسخ دهد. معمولا اکثر سؤالات افراد در حین مطالعه کتاب یا حل تمرین پیش میاید. در نتیجه پشتیبانی مناسب استاد می‌تواند به زبان آموز کمک کند تا با سرعت بالاتری مطالب جدید را یاد بگیرد.

زبان آموزان بعد از پایان دوره نیز به پشتیبانی استاد خود نیاز دارند. پاسخ گویی به سؤالات زبان آموز به درک بهتر مطالب حتی در پایان دوره هم کمک می‌کند. به همین علت پشتیبانی مناسب یکی از ویژگی‌های مهم یک کلاس زبان خصوصی به شمار می‌رود.

برنامه قوی

در ابتدای دوره بهتر است که استاد و زبان آموز یک هدف خاص را برای خود مشخص کنند. داشتن یک برنامه قوی در کلاس زبان خصوصی به افراد کمک می‌کند تا بتوانند بر اساس نیاز خود مطالب ضروری و مهم را یاد بگیرند. در دوره‌های خاص و فشرده وجود یک برنامه قوی و دقیق ضروری است. به کمک این برنامه می‌توان تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص کرد. برنامه ای که در یک کلاس زبان خصوصی مشخص می‌شود، بر اساس نیاز و علایق زبان ‌آموز است. در این برنامه می‌توان نوع تدریس و پیش بردن کلاس را به طور کامل مشخص کرد.

تأکید روی مبحث خاص

از دیگر ویژگی‌های مهم یک کلاس خصوصی زبان این است که می‌توان فقط یک مبحث خاص را آموزش دید. برای مثال برخی افراد فقط نیاز دارند تا روی بخش اسپیکینگ و صحبت کردن خود در هر زبانی کار کنند. استاد متناسب با انتخاب و نیاز شما، مباحث و بخش خاصی را تدریس می‌کند. این کار درمورد موضوع تدریس نیز صدق می‌کند. افرادی که در حوزه‌های کاری متفاوتی فعالیت دارند، برای جلسات کاری یا سفرهای خارج از کشور خود به آموزش زبان در یک حیطه خاص نیاز دارند. مثال این افراد، دانشجویانی هستند که در رشته‌های پزشکی در کشور روسیه مشغول به تحصیل هستند. این دانشجویان در کلاس‌های خصوصی زبان روسی شرکت می‌کنند و فقط در حوزه پزشکی آموزش می‌بینند.

منعطف با برنامه شما

مهم ترین و خاص ترین ویژگی کلاس‌های خصوصی زبان این است که با برنامه و زندگی شما منطبق می‌شوند. این مورد برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد شاغل و دانشجویان راحت تر می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند. انتخاب روز و ساعت برگزاری با زبان ‌آموز است. علاوه بر این شما می‌توانید نوع برگزاری کلاس را هم انتخاب کنید. در صورتی که با رفت و آمد مشکل دارید، می‌توانید کلاس‌های آنلاین را انتخاب کنید تا این دغدغه حذف شود.

بهترین کلاس خصوصی زبان

شرکت در یک کلاس زبان خصوصی، بهترین انتخابی است که افراد می‌توانند داشته باشند. کلاس‌های خصوصی به شما کمک می‌کنند تا متناسب با نیازهای خود یک زبان را به صورت کامل یاد بگیرید. در آموزشگاه ما برترین اساتید هر زبانی حضور دارند. برای یادگیری این زبان‌ها به صورت خصوصی می‌توانید با ما همراه باشید.

منبع : https://www.mardomsalari.ir/report/175369/فواید-آموزش-زبان

دکمه بازگشت به بالا