مجله علمی و سلامت

پاسخ زالی به آزمایش “خصوصی” در کره و بیانیه حزب

فرمانده قرارگاه “كرونا” در تهران در پاسخ به اخبار طرف ، انجام تست تاج خصوصی ، گفت: “از آنجا که منفی های دروغین در تست های فعلی نسبتاً زیاد است ، هیچ تضمینی برای اطمینان از مهمانی قبل از شرکت در آزمون تاج قبل از ورود به حزب وجود ندارد. چنین چیزی وجود ندارد

دکتر علیرضا زالی در مصاحبه با دکتر علیرضا زالی اظهار داشت: برگزاری اجتماعات خصوصی با آزمایش تاج باعث آسیب های زیادی به سلامت انسان می شود. اگر مبتنی بر آنتی ژن باشد ، بعضی اوقات 30 تا 50 درصد نادرست است ، به این معنی که فرد ممکن است آلوده باشد ، اما نتیجه آزمایش منفی است. با این وجود ، گاهی اوقات بین شکل گیری بیماری و “آزمایش مثبت” شکاف وجود دارد ، به این معنی که ممکن است فرد در ابتدای بیماری باشد و علائمی داشته باشد ، اما نتیجه آزمایش منفی است.

وی درباره خطرات آن مرحله هشدار داد. “این مرحله به معنای انجام تست عروسی قبل از ورود به مهمانی ، ایجاد یک امنیت موقت کاذب است که بسیار خطرناک است ، زیرا فرد به دلایلی می تواند آلوده شود ، اما نتیجه آزمایش منفی است.” به همین دلیل است که مردم با خیال راحت به مهمانی می روند ، سپس تمام مخلوط های انباشته شده تشکیل می شوند و منجر به شیوع بیماری و انتقال می شوند.

فرمانده قرارگاه کورنا تهران ابراز امیدواری کرد که چنین مهمانی هایی در شهر برگزار نشود ، اظهار داشت: وی ادامه داد: ما هنوز میزان دقیق این موضوع را در تهران نمی دانیم و این روند ادامه دارد. این یک مشکل کوچک است.

زالی گفت: “سینماها ، تئاترها و اماکن اجتماع امروز برای محافظت از حقوق و سلامتی افراد بسته است.” – فقط طبیعی است که شرکت در جلسات می تواند منجر به افزایش چشمگیر شیوع Quaid 19 شود. .

وی گفت: “این بیماری به خودی خود بسیار مسری و خطرناک است.” آنها معتقدند که باید این مشکلات و محدودیت ها را در نظر گرفت ، زیرا مزیت این موضوع به آنها باز می گردد.

وی با اشاره به یکی از مشکلاتی که این روزها با آن روبرو هستیم ، گفت: “مشکل این است که ، متأسفانه ، اکثر مردم فکر می کنند که شاید آن سخت گیری ها و محدودیت ها مهم نباشد و اهمیتی نداشته باشند. متأسفانه ، برخی از افراد این بیماری را قابل قبول می دانند. ” آنها از همین منظر عمل می کنند و متأسفانه برخی احزاب و راهپیمایی ها با همین نقطه نظر شکل می گیرند.

فرمانده قرارگاه كورونا تهران گفت: بارها مورد تأكيد قرار گرفته است كه در اين شرايط حتي از آرامش خاطر و ديدار با افراد خانواده به ويژه سالمندان نيز بايد جلوگيري شود. “ما همه می دانیم که این محدودیت ها شدید است و مشکلات عاطفی زیادی را ایجاد می کند. با این وجود ، همه این محدودیت ها درمورد سلامتی میهمان ، میزبان و کل جامعه کاربرد دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا