مجله حوادث

پایان خوشگذرانی‌های زن و مرد جوان با پول تقلبی در نازی‌آباد

زن و مردی که با ترول های تقلبی در حال خرید در بازار نازی آباد بودند و پول خرج می کردند ، دستگیر شدند.

به گزارش کندوج ، پس از تماس تعدادی از بازرگانان در بازار نازی آباد مبنی بر خرید یک زن و مرد با سفر با چک های جعلی ، میلیون ها نفر از آنها را خریداری کرده اند ، بلافاصله پلیس نازی آباد وارد صحنه شد و دریافت که یک زن و مرد جوان چندین بار چک ارائه کرده اند. جعل کنندگان میلیون ها لباس از بازرگانان خریده و متواری شده اند.

سپس قربانیان به کلانتری فراخوانده شدند و تحقیقات درباره آنها آغاز شد. همچنین از آنها خواسته شد در صورت مشاهده مجدد پلیس با پلیس تماس بگیرند. مدتی بعد ، یک مغازه دار با پلیس تماس گرفت و از حضور زن و مرد در یک فروشگاه کت و شلوار خبر داد. بلافاصله پلیس در محل حاضر شد و مردان را دستگیر و به کلانتری برد.

این افراد همچنین مورد بررسی قرار گرفتند و چک های جعلی از آنها کشف و ضبط شد. در بازجویی از پلیس ، آنها اعتراف کردند که کالایی را با پول تقلبی خریداری کرده اند و اعلام کردند که از اواخر ماه اکتبر ، هر شب در یک مغازه در بازار نازی آباد بوده اند تا با چک های تقلبی لباس ، لوازم آرایشی و … خریداری کنند. آنها با تخفیف و قیمت کمتری در سایت های خرید آنلاین به فروش می رسیدند.

زن و مرد همچنین اعتراف کردند که این پول را با قیمت کمتری نسبت به یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کرده اند که توسط پلیس تخصصی در دست بررسی است.

با تأیید خبر ، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری اعلام کرد که تاکنون شش مظنون شناسایی شده و متهمان برای ادامه تحقیقات به دادسرا اعزام شده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا