مجله اجتماعیکسب و کار ایرانی

پخش عمده لوازم جانبی تسکو (TSCO) خادمی

با این باتری میتوانید حدود ۳ ساعت از این اسپیکر استفاده کنید. این باتری در ۴ ساعت شارژ میشود و با این مقدار شارژ به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت میتوانید از آن استفاده کنید. باتری این اسپیکر ۵۲۰۰ میلیآمپر ساعت ظرفیت دارد. با این باتری میتوانید اسپیکر را ظرف ۳/۵ ساعت شارژ کنید و تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید. بنابراین انتظار میرود اسپیکر jbl مدل partybox 100 صدای خروجی فوق العاده با کیفیت به همراه بُرد قابل توجهی را ارائه دهد. این مدل اسپیکر بلوتوث همراه دارای استاندارد ضدآب IPX7 و توان خروجی کلی آن ۱۶ وات است. به عنوان مثال شارژر فندکی، شارژر خورشیدی، شارژر سریع و شارژ گوشی همراه با سوکت دیواری انواع رایج آن هستند. اسپیکرهای معمولی با جک هدفون یا فیش 3.5 میلیمتری به گوشی و تبلت متصل میشوند. قبلا سیگنال صوتی دریافتی این بلندگوها ازطریق جک 3.5 میلی متری صورت می گرفت. در واقع بلندگوی بدونسیم یک مدل از بلندگوهای پخش سیگنال صوتی هستند که با استفاده از فرکانس رادیویی توانایی پخش صوت را دارند و بدون نیاز به هرگونه کابل و سیم منجربه ایجاد آزادی عمل می شوند. اما بلندگوهای بی سیم معمولا از طریق بلوتوث یا وای فای به گوشی و تبلت متصل میشوند.

قابل حمل های سیم دار: این نوع از اسپیکر که توسط پخش عمده لوازم جانبی تسکو (TSCO) خادمی ارائه می شود برای پخش کننده هایی مناسب هستند که فاقد اسپیکر بوده و علاوه بر آن با بلوتوث یا وای فای نیز کار نخواهند کرد، بنابراین برای استفاده از آنها حتما باید از اسپیکرهای سیم دار یا هدفون کمک گرفت. ناگفته نماند به دلیل پیشرفت و استقبال فراوانی که این بخش در سال های اخیر کرده است برای نگه داری و استفاده از هندز فری ها نیز اکسسوری های مخصوصی تولید و روانه بازار شده اند به عنوان مثال برای ایرپاد اپل که یکی از محبوب ترین هندزفری های موجود بازار میباشد انواع کاور و پایه شارژ و… یا تمام اسپیکر های jbl را بر اساس میزان بودجه خود فیلتر نمایید و یا اینکه مشخصات فنی و قابلیت هایی که مد نظرتان است و مایلید که اسپیکر جی بی ال شما آن ها را دارا باشد لیست کرده و سپس دنبال مدلی بگردید که تمام یا بیشتر نکاتی که نوشتید را داشته باشد. فراسو در حال حاضر محصولات بسیار زیادی را با گارانتی خود روانه بازار کرده است. بلندگوها از یک دستگاه مانند یک رایانه یا گیرنده صوتی، ورودی صوتی را دریافت میکنند که این ورودی ممکن است به صورت آنالوگ یا دیجیتال باشد.

وزن آن حدود ۳۰۰ گرم است و قابلیت True Wireless Stereo دارد؛ یعنی میتوانید دو اسپیکر از همین مدل را به یک دیوایس متصل کنید و از صدایی فراگیرتر لذت ببرید. لطفا پرسشهای نامرتبط با هر پست را در سایت جواب ۲۴ مطرح کنید.3. وزن این مدل حدود ۷۹۰ گرم است که در دستهی اسپیکرهایی با وزن متوسط قرار میگیرد. این اسپیکر در دستهی اسپیکرهایی با ابعاد متوسط قرار میگیرد. برای شارژ این دستگاه میتوان از جریان مستقیم برق شهر و یا منبع تغذیه ولتاژ ثابت(نظیر باطری ماشین) استفاده کرد که کابل مورد نظر در جعبه این محصول قرار دارد. و چه کارایی دارد؟ روی Update driver که در بخش فوقانی منو قرار دارد کلیک کنید. حدود قیمت: ۷ میلیون توماناگر بازی بخش عمدهای از کاربری شما را تشکیل میدهد، G560 را بهعنوان یکی از گزینههای برتر مدنظر قرار دهید. پاوربانک 50000 میلی آمپر ساعت فست شارژ باوین مدل PC066 دارای 4 پورت خروجی USB که می تواند انواع گوشی و سایر دیوایس ها را شارژ کند.

از مزایای این اسپیکر میتوان به امکان اتصال هم زمان چند اسپیکر و چند دیوایس اشاره کرد. البته باید از امکاناتی مثل رادیو و اتصال چند اسپیکر صرفنظر کنید. این مدل رادیو ندارد و قابل اتصال به اسپیکرهای دیگر نیست. وزن این اسپیکر ۷۰۰ گرم است و بهراحتی قابل حمل در کیف و کولهپشتی است. در خدمت هموطنان گرامی میباشد.پشنهاد ما این است که از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کنید.هویت و مکان فیزیکی صاحبان این کسب و کارها توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بررسی و تایید شده است. اگر دنبال خرید اسپیکر کوچک و قدرتمند هستید در خرید این مدل شک نکنید. اگر از علاقهمندان به رادیو باشید، این اسپیکر انتخاب خوبی برای شما است. تعداد کانالهای خروجی که برای آمپلی فایر اسپیکر خانگی در نظر گرفته میشود، مورد دیگری است که نیاز به توجه دارد بهترین انتخاب میتواند اسپیکری 5 کاناله باشد که یکی از آنها به صدای بم اختصاص داده شود. این اسپیکر بلوتوثی با ظاهر جذاب و رینگ الایدی خیرهکنندهای که رنگهای آن از طریق اپلیکیشن قابل تنظیم است، یکی از بهترین اسپیکرهایی است که میتوانید تهیه کنید. شاید قابهای محافظ ۱۰ سال پیش جذاب بودند؛ ولی حالا دوره پوششهای محافظ است. درگاه ورودی میکروفن دارد ولی دارای میکروفن داخلی نیست؛ یعنی برای برقراری مکالمه با این اسپیکر باید به آن میکروفن متصل کنید.

دکمه بازگشت به بالا