مجله عمومی

پرداخت کمکهای نقدی به 3000 خانواده آسیب دیده از کره در کانادا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اکبر میرشکار در سی و ششمین جلسه ستاد پیشگیری از بحران ، هماهنگی و پاسخگویی منطقه در سالن کرامات استانداری گمی عصر یکشنبه با اشاره به حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک از فعالان مشاغل خانگی. کرونا وی گفت: “در مواجهه با بحران” کرونا درصد درخواست های کمک به کمیته امداد افزایش یافته است.

وی افزود. در هفته سوم اسفندنامه ، 500 میلیون دلار توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کارهای داخلی پرداخت شده است. کرونا در چندین قسط 500000 دلار پول نقد به هر فرد اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: 900 میلیون دلار به 3000 خانواده آسیب دیده در اثر بحران و همچنین اقلام بهداشتی و ماسک های توزیع شده بین آن خانواده ها اهدا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم هماهنگی لازم در توزیع کمک اشاره کرد مؤمنان او به خانواده های ناامن گفت. درصد مراجعه به گروههای مختلف آسیب پذیر در مواقع بحران کرونا کمیسیونی برای کمک به رانندگان تاکسی آسیب دیده از افزایش بحران تشکیل شده است.

در خدمات رفاهی 6000 خانواده وجود دارد

در این جلسه مدیرکل بهزیستی ایالت کومی با اشاره به وجود 6000 نفر که می توانند از حق استفاده از خدمات رفاهی استفاده کنند ، گفت: 300 میلیون وام به این قربانیان داده شده است که در قالب کمکهای مالی به آن افراد توزیع می شود.

محمد گلفشان مدیر اجرایی جمعیت هلال احمر کومی نیز گفت: بیش از 9000 راننده و خانواده آسیب دیده به ثبت رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا