کسب و کار ایرانیمجله عمومی

پرطرفدار ترین جی شاک سفید

ساعت جی شاک سفید G-SHOCK ، یکی از پر طرفدارترین و پرفروش ترین مدلهای برند کاسیو است. زیبایی  ساعت جی شاک سفید G-SHOCK چشمان هر فردی با هر سلیقه ای را به سرعت مجذوب خود می کند. شکل زیبای قاب آن بسیار خاص و زیباست.  که در اسپورت شدن این ساعت نقش اصلی را بازی می کند.

خانه ساعت یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین انواع ساعت جی شاک اصل است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما از تنوع، کیفیت و قیمت مناسب انواع ساعت اورجینال بهره‌مند شوید و با خرید ساعت جی شاک سفید ، انتخابی ایده‌آل داشته باشید. حرف B در نام ساعت به این معنی است که این مدل قابلیت ارتباط با گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن را دارد، اگرچه این مدل اعلان‌های گوشی را به کاربر اطلاع نمی‌دهد. با کمک Casio G-Shock Mudmaster GG-B100 زمان دقیق را تنظیم کنید، مکان‌تان را در طبیعت پیدا کنید و تلفن گمشده‌ی خود را پیدا کنید.

کمپانی کاسیو همانند بعضی دیگر از موسسات ساعت سازی ژاپنی بعضی از ساعت های تولیدی خود را در دیگر نواحی آسیا سرهم بندی می کنند. ساعت کاسیو جی شاک G-SHOK از خصوصیات متعددی برخوردار است و برای اینکه بتوان نمونه با کیفیت آن را تهیه نمود. بهتر است به مجموعه های معتبری چون مدشاپینو سالسابقه فروش و ارائه بهترین ساعت ها مراجعه نمود.

مواد استفاده شده در ساعت جی شاک سفید G-SHOCK

برای اطمینان از اینکه از خریدار ساعت از خرید خود نهایت لذت را می برد. در تولید این مدل کاسیو جی شاک از مواد بسیار با کیفیت برای قطعات استفاده شده است. برای ساخت بدنه و کیس کاسیو از مواد عالی و رنگ ثابت استفاده شده است. نکته عالی این است که مهم نیست. که چه مدل ساعت جیشاکی را انتخاب می کنید. کریستال سافایر، مقاوم ترین ماده موجود در برابر خش برای ساخت شیشه آنها استفاده شده است. از آنجایی که صفحه هر ساعتی به راحتی آسیب می بیند. بهترین ماده ممکن باید برای محافظت استفاده شود.

چطور ساعت جساعت جی شاک سفید  G-SHOCK رو تهیه کنم؟

به شما تبریک می‌گویم که می‌خواهید این تصمیم مهم را بگیرید. و با تهیه این ساعت ، در همه جا زیباتر و متمایز جلوه کنید. برای این کار کافیست روی دکمه اضافه کردن به سبد خرید کلیک کنید .حال چنانچه قصد خرید محصولی دیگر دارید. روی منوی فروشگاه کلیک کنید. در غیر اینصورت روی  گام‌های بعدی را طی کنید. و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

بعد به درگاه بانکی هدایت می‌شوید. و بعد از پرداخت وجه، همکاران ما سفارش شما رو از طریق پست ارسال خواهند نمود. قاب پشتی سنگین این ساعت نیز بسیار زیبا است. سطوح شیب‌دار آن به صورت آینه‌ای ساخته شده‌اند و بسیار مقاوم هستند. عملکردهای نور برای افزایش دید صفحه، عملکرد پشتیبانی از انرژی خورشیدی، دریافت امواج رادیویی استاندارد برای زمان‌سنجی دقیق و ارتباطات بلوتوث برای کنترل چندمنظوره نیز از جمله آپشن‌های فوق‌العاده افزوده‌شده به این ساعت هستند. در مجموع، GMW-B5000 نشان‌دهنده اوج کاربردی بودن جی شاک است.

G-Shock GA-2100، پرفروش ترین ساعت جی شاک اصل این ساعت آنالوگ دیجیتال جی شاک طوری طراحی شده که در برابر ضربه حین فعالیت یا بازی مقاومت کند. با این ‌حال، افتادن ساعت می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد آن‌ شود. توجه داشته باشید ساعت‌هایی با طرح‌های مقاوم در برابر ضربه را می‌توان هنگام کار با اره‌های چوب یا آهن‌بری یا انجام فعالیت‌های دیگری که لرزش شدید ایجاد می‌کنند در حین انجام فعالیت‌های ورزشی شدید نیز استفاده کرد. در مجموع، G-Shock سری GA-2100 یکی از چهار مدل جی شاک کلاسیک کاسیو است که پایه و اساس این برند در نظر گرفته می‌شوند. ساعت‌های G-SHOCK از زمان معرفی‌ در سال 1983 به طور قابل‌توجهی بر صنعت ساعت‌سازی تأثیر گذاشته‌اند.

این ساعت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زیبا، بادوام، مقاوم و دارای ویژگی‌های مثبت زیادی هستند که آن‌ها را برای هرکسی که ساعتی برای مقاومت در شرایط سخت می‌خواهد، ایده‌آل می‌کند. در طول سال‌ها، جی شاک به نوآوری و بهبود ساعت‌های خود ادامه داده و ویژگی‌ها و فناوری‌های جدیدی را معرفی کرده که به مطلوب ماندن برند کمک کرده است. همچنین با نگاهی به آینده، می‌توان منتظر پرفروش ترین ساعت جی شاک اصل بود که احتمالاً در راستای تداوم سازگاری و نوآوری این برند تولید می‌شود و ترجیحات و نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان را نیز در نظر می‌گیرد.

لازم به تاکید است که با وجود این نوع از بهترین مدل ساعت جی شاک اصل می‌توانید منوی محصول را مطابق میل خود تنظیم کنید و نور را در جایی قرار دهید که به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که طراحی این نوع ساعت، عملا آن را جزو ساعت مچی‌های مردانه قرار داده است ولی متاسفانه شارژ خورشیدی ندارد، اما در صورت استفاده معقول، باتری آن تا ۲ سال دوام می‌آورد. یکی دیگر از مدل‌های رترو در بین انواع مدل‌های ساعت جی شاک، که جزو مدل‌هایی با قیمت مناسب هم به شمار می‌رود، Casio G-Shock GW-B5600 است.

به طور کلی مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب مشابه ساعت‌های غواصی در یک طراحی یکپارچه با سیستم عاملی پیچیده شده با تجهیزات حرفه‌ای جزو مشخصات ساعت جی شاک اصل است. این محصول کلاسیک از کرونومتر، شمارش معکوس، تاریخ خودکار، همراه با ۵ زنگ هشدار (۱ بار تکراری)، ساعت جهانی، گزینه‌ی تنظیم فرمت تاریخ و نام روزها به ۶ زبان پشتیبانی می‌کند. از طرفی جالب است بدانید که GW-B5600 دارای شارژ خورشیدی است، بنابراین نیازی نیست که نگران تعویض باتری آن باشید. در تنظیمات این ساعت مچی، می‌توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که وقتی بازوی خود را بالا می‌برید، ساعت روشن شود.

این مدل ساعت مچی را می‌توان به گوشی هوشمند متصل کرد و با استفاده از برنامه G-Shock Connected، اطلاعات موردنیاز را مشاهده کرد. علاوه بر همه این‌ها، شما با استفاده از این ساعت کلاسیک می‌توانید موقعیت مکانی خود را روی نقشه ثبت کنید و حداکثر ۵ رویداد را در تقویم آن تنظیم کنید. GW-B5600 به خوبی جمع و جور است و با اندازه‌های ۴۸.۹، ۴۲.۸ و ۱۳.۴ میلی‌متری به بازار عرضه شده است و حتی برای مچ دست‌های کوچک‌تر هم مناسب است. خبر خوش اینکه بند روی این ساعت از رزینی با منشاء گیاهی ساخته شده است و حس راحتی زیادی را به کاربر منتقل می‌کند.

از اکسسوری‌های پرطرفدار میان خانم‌ها، آقایان و کودکان ساعت است. برند جی شاک یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در صنعت ساعت‌سازی محسوب می‌شود. ساعت‌های این برند با طراحی ساده، مقاومت بالا و قابلیت‌های پیشرفته، جذابیت بسیاری میان علاقه‌مندان به ساعت‌های مدرن دارند و با استقبال خوبی روبه‌رو شدند. این ساعت‌ها با مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، جایگاه ویژه‌ای در بازار ساعت‌های جهانی دارند. در این مطلب درباره انواع ساعت جی شاک سفید و جدیدترین مدل‌های آن صحبت خواهیم کرد. تا انتها با ما باشید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا