مجله علمی و سلامت

پزشکان انگلیسی: واکسن، احتمالا مانع از انتقال دلتا به دیگران نمی شود

آخرین تجزیه و تحلیل داده های مربوط به همه گیری کووید -19 نشان می دهد افرادی که واکسینه شده و با وجود واکسیناسیون به ویروس دلتا مبتلا می شوند ، می توانند آن را به اندازه افرادی که واکسینه نشده اند به دیگران منتقل کنند.

بر اساس مطالعه جدید موسسه بهداشت عمومی بریتانیا ، اگرچه به نظر می رسد واکسن تاج در کل خطر ابتلا به دلتا را در افراد کاهش می دهد ، اما در صورت عفونت افراد واکسینه شده و غیر واکسینه شده “تفاوت محدود” وجود دارد. دارد.

نشان داده شده است که واکسن های تاج محافظ خوبی برای افراد واکسینه شده در برابر بیماری های شدید و مرگ ناشی از دلتا ، به ویژه پس از دو دوز واکسن ، برای دیگران است.

در بیانیه سرویس بهداشت عمومی بریتانیا آمده است: “برخی یافته های اولیه نشان می دهد که بار ویروسی افرادی که آلوده به دلتا بوده اند و قبلا واکسینه شده اند ممکن است شبیه کسانی باشد که واکسینه نشده اند.”

با این حال ، دولت انگلستان تأکید کرد که این هنوز یک مطالعه اولیه است و تأیید کرد که تحقیقات بیشتری برای تعیین میزان انتقال ویروس های دلتا Quid-19 از افراد واکسینه شده به دیگران مورد نیاز است.

به گزارش ایندیپندنت ، کرونا دلتا ، که اولین بار در هند پیدا شد ، ویروس غالب در انگلستان است و تقریباً 99 درصد موارد جدید را تشکیل می دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا