مجله بانوان

پشت پرده احکام صادره برای دو زن مجری پروژه نفوذ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رسانه های ضدانقلاب در آخرین ادعای خود ادعا کردند که دو زن مبارز به جرم برگزاری کارگاه های مشروط در مجموع به 15 سال زندان محکوم شده اند اما بررسی اقدامات آنها موارد دیگری را نیز نشان داد.

همکاری در اجرای پروژه های م institسسات فرعی تحقیقات خارجی مربوط به کشورهای متخاصم خارجی در زمینه زنان. نجمه واحدی یکی دیگر از این دو متهم مبارز و نویسنده سایت های ضد انقلاب بود.

یک منبع آگاه در دادگستری به آنلاین گفت: “این فرد برای زیر سوال بردن قوانین اسلامی در زمینه زنان و خانواده ، رسا و او شخصاً با سازمانهای مربوط به کشورهای متخاصم خارجی تماس گرفت و پروژه هایی را با همکاری چندین عنصر انقلابی و با کمک یک شبکه و گروهی از افرادی که در داخل با او کار می کردند و این پروژه ها را اجرا می کردند ، طراحی کرد.

نجمه واحدی به نمایندگی از پروژه “مشق شب” متعهد می شود که با 5 سازمان شبکه داخلی ایران توافق نامه ای را با سازمان آزادیبخش ایران و آمریکا امضا کند.

شرکت مربیان در جلسه استراتژیک خانه آزادی در خارج از ایران از مهمترین مفاد این توافق نامه بود.

این دوره دو بار در ماه جولای و سپتامبر 2017 در ترکیه و گرجستان برگزار شد و کلیه هزینه های آن از جمله مسافرت ، اسکان ، غذا و سرگرمی توسط موسسه آزادی علیه ایران تأمین شد. نجمه واحدی با شرکت در دوره های ضد اسلامی با رهبران م institutionsسسات دشوار ، چندین بار در سمینارهای ضد اسلامی شرکت کرده است ، از جمله در یک سمینار با حمایت م Instituteسسه غربی اسلام و آزادی در 1997 در گرجستان و ترکیه.

ایجاد و مدیریت سایتها و کانالهایی که موضوعات غیر اسلامی را تبلیغ می کنند برای گسترش اجرای پروژه موسسه آزادی خود ، این ارگان چندین گروه و کانال را در شبکه های اجتماعی مدیریت کرده است.

با توجه به این منبع روشن ، او نیز مدیر وی چندین سایت و کانال ضد اسلامی را اداره کرده است و تحت عنوان پروژه BBI با حمایت خانه آزادی و مأموران امنیتی نسرین افضلی ، پناهنده ساکن کانادا ، درگیر جذب و آموزش فعالین شده است. امضای اعلامیه ها و کمپین های دولت اسلامی سالهاست که او با هدف زیر سوال بردن قوانین اسلامی و ترویج آن در سازماندهی ، ایجاد ، امضای و مدیریت کمپین ها و بیانیه های مخالف قوانین اسلامی و مسائل زنان مشارکت داشته است. غرب.

همکاری نجمه واحدی در پروژه های موسسه آمریکایی ایرک کسانی که در زمینه جنگهای نرم و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران در سالهای 2014 و 2015 فعالیت می کنند از دیگر اقدامات وی است. عملیات هدی عمید در مراکز تأثیر و اطلاعات هدی عمید ، شناسایی شده توسط رها شادان ، از ژوئن 1983 به عنوان مشاور حقوقی و وکالت با جاسوسان و آژانس های اطلاعاتی مشغول کار و جاسوسی است.

م Instituteسسه رهی یکی از مراکز اصلی نفوذ و هوش در زمینه زنان است و تحت نظارت مستقیم حمایت مالی م Instituteسسه اطلاعات و معیشت قرار دارد. هایفوس و اقدامات مختلفی را برای تضعیف قوانین اسلامی مربوط به زنان انجام داده است.

معرفی پروژه های همجنس گرایی هدی عمید در یک سمینار نظری و عملی یک ماهه در مورد جنسیت و حقوق بشر در ترکیه در سال 2012 برگزار شد. در بررسی این اسناد ، از طریق حسین علیزاده ، ناظر کمیته منطقه ای زنان و مردان همجنس باز در پست الکترونیکی برای وی ارسال شد. -افریقا جایی که او از هدی عمید خواست تا طرحی را برای حمایت از همجنس گرایان ارائه دهد. تحقیقات نشان داد که هدی عمید ، به همراه چند نفر دیگر ، قصد داشتند سندی در مورد حمایت و مشاوره از همجنس گرایان در ایران راه اندازی کنند. این سند اساساً پیشنهادی برای بودجه کمیسیون زنان و مردان است همجنس باز به عنوان یک پروژه مشاوره LGBT نوشته شده است.

حکم نامشخصی برای این دو مدیر پروژه فیلتر بر اساس موارد ذکر شده ، دادگاه براساس ماده 508 قانون مجازات اسلامی که در سال 1375 طبق ب ماده 18 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و بندها ب و Tt ماده 12 قانون کاهش مجازات های زندان از نظر کاهش امنیت کشور و آثار مضر اعمال آنها ، هر یک از موارد فوق با 8 و 7 سال حبس و مطابق ماده 23 قانون مجازات اسلامی ، عضویت هر یک از آنها را به مدت دو سال محروم می کند. وی احزاب ، گروه ها و احزاب سیاسی را محکوم کرده و کشور را ترک کرده است.

همچنین، ساخته شده بر پایه ی دادگاه حکم داد که هدی عمید به مدت دو سال از کار در قانون منع شود.

بنابراین گزارش ، این حکم قطعی نیست و قابل تجدیدنظر در دادگاه تجدیدنظر استان تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا