مجله حوادث

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

کندوج / گیلان جانشین رئیس پلیس کشور افزود: تشکیلات و امنیت انتخابات به پلیس تحویل داده شده است و با هماهنگی هایی که داشته ایم نگران این حوزه نیستیم.

سردار قاسم رضایی جانشین رئیس پلیس امروز جلسه نمایندگان ولی فقیه گیلان را فراخواند و از مردم استانداران گیلان خواست که بگویند:. “

سردار رضایی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه امسال برگزار شد ، افزود: نظم و امنیت انتخابات به پلیس تحویل داده شده و با هماهنگی هایی که داشته ایم نگران این حوزه نیستیم.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم زیاد بوده است ، گفت: مردم ایران به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین با شهادت سردار محمد حجازی ، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با مردم ایران ، به ویژه نظامیان ابراز همدردی کرد.

وی تلاش نیروهای امنیتی را برای مردم روشن توصیف کرد و افزود: مردم با مراجعه به پلیس احساس امنیت می کنند.

امام جمعه رشت ، كه اظهار داشت نيروي انتظامي در نظام اسلامي نگران عالمان دين است ، شايسته تشكر است ، صراحتاً: نيروي انتظامي از قلب مردم است و ما براي كارمندان اين ارتش دعا مي كنيم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تلاش پلیس در سه زمینه امنیت اقتصادی ، امنیت فرهنگی و امنیت اجتماعی ، افزود: پلیس باید با احترام به هنجارهای جامعه معقول ، با نشاط و مهربانی رفتار کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی بداند ، خاطرنشان کرد: جامعه با حضور پلیس روانشناس اجتماعی گسترش می یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فرا رسیدن فصل تابستان و استفاده ساکنان در ساحل و منابع اشاره کرد و یادآور شد: جسمی و حضور پلیس در مأموریت های دریایی م effectiveثر است.

آیت الله فلاحتی نیروی انتظامی را محافظت کننده امنیت جامعه دانست و گفت: ما از هر کاری که پلیس برای ارتقا امنیت اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در استان گیلان انجام می دهد پشتیبانی می کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا