مجله حوادث

پول و طلای خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید!

کندوج / بوشهر رئیس پلیس آگاهی بوشهر به عموم مردم توصیه کرد پول ، طلا و اشیای قیمتی خود را در گاوصندوق بانک ها قرار دهند تا از سارقان منزل جلوگیری و کاهش یابد.

سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره به چگونگی جلوگیری از سرقت: “همه ما باید باور داشته باشیم که پیروی از توصیه های بسیار ساده و صریح می تواند به ما کمک کند تا از سرقت اموال خود جلوگیری کرده و از سرقت جلوگیری کنیم. سارقان به اهداف خود می رسند ، زیرا ما آن را جدی می گیریم. مشاوره های لازم ما از بروز یک بحران روانی جدی در خانواده خود جلوگیری خواهیم کرد و نقش انکارناپذیر خود را در افزایش امنیت جامعه خواهیم داشت.

وی برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه ها گفت: اولین قدم در جلوگیری از سرقت توجه کافی به قدرت و امنیت خانه است زیرا به زیبایی خانه اهمیت می دهیم.

اداره پلیس گفت: در پیگیری و با تلاش مسئولان مربوطه ، 4 هزار و 282 گاوصندوق در حاشیه شهرهای “بوشهر” در بین شهروندان شمرده شده است.

سهرابی افزود: این وجوه با هدف نگهداری اشیای قیمتی شهروندان از جمله طلا به منظور جلوگیری از جرایم سرقت در بانک های صادرات ، ملی ، تجارت ، ملت ، رفاه و سپه راه اندازی شده و پیش بینی می شود که این کار انجام شود. که شهروندان خانه را ترک یا ترک کنند. “، دارایی های ارزشمند خود را به این صندوق ها منتقل کنید و از سو the استفاده از سارقان و فرصت طلبان جلوگیری کنید.

این مقام مسوول به مردم و ساکنان منطقه توصیه کرد که هنگام خروج از خانه و ورود پول و طلای خود به صندوق امانات بانک ، از بسته بودن همه ورودی ها از جمله درها و پنجره ها اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر گفت: اگر خانه های برخی از شهروندان جدا یا نیمه جدا است ، بهتر است با شورای امنیت برخورد کنند و از ورود افراد غریبه تحت عنوان دلال ، فالگیر ، فالگیر ، گدا و … خودداری کنند. از ورود آنها به ساختمان جلوگیری کرده و در صورت انتقال به خانه جدید یا گم شدن کلید ، بلافاصله درب قفل درب ورودی آنها را تعویض کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا