کسب و کار ایرانیمجله عمومی

پیتزا در ماکروفر چند درجه

طرز تهیه پیتزا در ماکروفر های مختلف چگونه است؟ می خواهید بدانید چطور به وسیله مایکروفر یا سولاردام، پیتزایی عالی و خوش طعم درست کنیم؟ این مقاله را تا پایان دنبال کنید تا با فوت و فن های پخت پیتزا در ماکروفر آشنا شوید. با تعمیر ماکروفر ال جی  در اصفهان ، شما می‌توانید به بهترین شکل از دستگاه خود استفاده کنید . پخت پیتزا در ماکروفر و سولاردام همواره چالش برانگیز است، زیرا در حالی که روی پیتزا کاملا گرم شده و پنیر ذوب می شود، خمیر خوب از آب در نمی آید.

پیتزا در ماکروفر

به دست آوردن یک خمیر خوب در مایکروفر به دلیل عدم برشته شدن آن، معمولا کار دشواری است. بدین منظور توصیه ما قرار دادن خمیر در ماکروفر قبل از اضافه کردن مواد به پیتزا و یا استفاده از خمیرهای آماده پیتزا است. در ادامه به بررسی طرز تهیه پیتزا در ماکروفر با خمیر اماده و دستور العمل پخت عالی پیتزا در انواع سولاردام و مایکروفر های ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، فلر، مدیا، کنوود، دوو و … در تعمیر 24 خواهیم پرداخت. طرز تهیه پیتزا در ماکروفر های مختلف چگونه است؟ می خواهید بدانید چطور به وسیله مایکروفر یا سولاردام، پیتزایی عالی و خوش طعم درست کنیم؟ این مقاله را تا پایان دنبال کنید تا با فوت و فن های پخت پیتزا در ماکروفر آشنا شوید.

اکثر ما با گرم کردن پیتزای منجمد در مایکروویو آشنایی داریم، اما نتیجه نهایی کار، چندان لذت بخش نیست. پختن پیتزای خانگی در مایکروویو و سولاردام به ما این اجازه را می دهد که از مواد، پنیر و سس با کیفیت بر روی پیتزا استفاده کنیم. پخت پیتزا در ماکروفر و سولاردام همواره چالش برانگیز است، زیرا در حالی که روی پیتزا کاملا گرم شده و پنیر ذوب می شود، خمیر خوب از آب در نمی آید. به دست آوردن یک خمیر خوب در مایکروفر به دلیل عدم برشته شدن آن، معمولا کار دشواری است. بدین منظور توصیه ما قرار دادن خمیر در ماکروفر قبل از اضافه کردن مواد به پیتزا و یا استفاده از خمیرهای آماده پیتزا است.

در ادامه به بررسی طرز تهیه پیتزا در ماکروفر با خمیر اماده و دستور العمل پخت عالی پیتزا در انواع سولاردام و مایکروفر های ال جی، سامسونگ، طرز تهیه پیتزا در ماکروفر های مختلف چگونه است؟ می خواهید بدانید چطور به وسیله مایکروفر یا سولاردام، پیتزایی عالی و خوش طعم درست کنیم؟ این مقاله را تا پایان دنبال کنید تا با فوت و فن های پخت پیتزا در ماکروفر آشنا شوید. اکثر ما با گرم کردن پیتزای منجمد در مایکروویو آشنایی داریم، اما نتیجه نهایی کار، چندان لذت بخش نیست. پختن پیتزای خانگی در مایکروویو و سولاردام به ما این اجازه را می دهد که از مواد، پنیر و سس با کیفیت بر روی پیتزا استفاده کنیم.

پخت پیتزا در ماکروفر و سولاردام همواره چالش برانگیز است، زیرا در حالی که روی پیتزا کاملا گرم شده و پنیر ذوب می شود، خمیر خوب از آب در نمی آید. به دست آوردن یک خمیر خوب در مایکروفر به دلیل عدم برشته شدن آن، معمولا کار دشواری است. بدین منظور توصیه ما قرار دادن خمیر در ماکروفر قبل از اضافه کردن مواد به پیتزا و یا استفاده از خمیرهای آماده پیتزا است. در ادامه به بررسی طرز تهیه پیتزا در ماکروفر با خمیر اماده و دستور العمل پخت عالی پیتزا در انواع سولاردام و مایکروفر های ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، فلر، مدیا، کنوود، دوو و … در تعمیر 24 خواهیم پرداخت.پاناسونیک، فلر، مدیا، کنوود، دوو و … در تعمیر 24 خواهیم پرداخت.

یکی از محبوب ترین انواع غذاهایی که در میان خانواده های امروزی وجود دارد، پیتزا است. پیتزا به عنوان یک غذای لذیذ و خوش طعم شناخته می شود که می توان به راحتی اقدام به تهیه آن در منزل نمود. از آنجایی که پخت غذا در منزل می تواند بسیار بهتر و باکیفیت تر باشد، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کرده دستور پخت این غذا با استفاده از دستگاه ماکروفر خود هستند. در این مقاله قصد داریم به این پرسش که چگونه در ماکروفر پیتزا درست کنیم؟ بپردازیم. آموزش پخت پیتزا در دستگاه مایکروفر بسیار آسان است.

البته باید در این زمینهتنظیمات پخت پیتزا در ماکروفر به طور کلی تنظیمات مربوط به پخت پیتزا در مایکروفر در هریک از برندهای مختلف این دستگاه در سه مرحله اصلی صورت می گیرد که با دنبال کردن توضیحاتی که در ادامه بیان خواهد شد، می توانید به راحتی اقدام به پخت پیتزا در منزل خود نمایید.  چندین نکته مهم را رعایت کنید تا بتوانید یک پیتزای خوشمزه درست کنید. اولین کاری که پیش از پخت پیتزا در ماکروفر باید اقدام به انجام آن نمایید، این است که فضای داخلی دستگاه ر گرم کنید تا برای پخت پیتزا آماده شود.

برای انجام این کار می توانید از دکمه preheat استفاده کرده و آن را فشار دهید. سپس دمای ماکروفر را بر روی 180 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. در ادامه می توانید دکمه استارت ماکروفر را فشار دهید تا دستگاه شروع به گرم شدن نماید. یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید، این است که مدت زمانی که برای پیش گرمایش دستگاه در نظر گرفته می شود، باید برابر با 180 درجه و مدت زمان 10 دقیقه باشد. در لینک زیر کلی اطلاعات از نمایندگی تعمیرات مایکروفر کنوود در اختیار خواهید داشت. کلیک نمایید و به راحتی در منزل خود به تعمیر ماکروفر کنوود بپردازید.

این دو ویژگی به شما کمک می کند تا بدون نگرانی در مورد خامی وسط پیتزا یا سوختن خمیر اطراف آن، پیتزا را در مایکروویو خود بپزید. همین جریان حرارت و حرکت چرخشی آن باعث می شود همه قسمت های پیتزا از وسط تا کناره ها همزمان پخته شوند. در این قسمت از آموزش پخت پیتزا در مایکروویو به بررسی طرز تهیه و پخت پیتزا در مایکروفر می پردازیم. اگرچه اکثر این دستگاه ها از همین روش استفاده می کنند، اما برخی از برندها برنامه های ویژه ای را برای درست کردن پیتزا در مایکروویو آماده کرده اند.

ابتدا سینی مایکروفر را با روغن و یا کره آب شده کاملا چرب نمایید. سپس خمیر پیتزا را روی آن قرار دهید و  سس مخصوص را روی تمامی نواحی پخش کرده و یک لایه پنیر پیزا بریزید، به ترتیب سوسیس، کالباس، قارچ، فلفل دلمه و پنیر پیتزا را اضافه نمایید. حال باید مایکروفر و یا سولاردام خود را برای پخت پیتزا آماده کنید. از آنجایی که زمان پخت خمیر پیتزا با محتوایات روی آن یکی نیست بهتر است ابتدا خمیر را به مدت 1 دقیقه داخل مایکروویو یا سولاردام خود قرار دهید سپس محتویات را روی آن بریزید و دوباره داخل دستگاه بگذارید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا