مجله ورزشی

پیروزی یک گله استقلال مقابل تراکتور در نیمه نخست

بازی تراکتور و استقلال در نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم پایتخت به پایان رسید.

به گزارش کندوج ، دو تیم تراکتور و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این نیمه در نیمه اول با برتری محمود فکری به پایان رسید.

چند دقیقه اول بازی در میانه میدان در جریان بود. در اولین لحظات بازی استقلال سعی کرد در میانه تراکتور موقعیتی ایجاد کند اما شرایط آبی پوشان به جایی نرسید.

اولین گل بازی در دقیقه 9 به ثمر رسید. مهدی قائدی در نزدیکی تیر دروازه به نظر می رسد و توپ را از کنار دروازه به بیرون هدایت می کند. به نظر می رسید توپ در مسیر حرکت یک انحرافی به وجود آورده است ، اما او این بازیکن را ادعا می کند! ضربه شیخ دیابات از جناح راست به دست آمد اما سرخ پوشان تبریزی با یک واکنش متوقف کننده باور نکردنی توپ را مهار کردند.

استقلال بعد از این شرایط پرس تراکتور را تحت فشار قرار داد. بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 13 بازی ، Mehdi Ghaedi فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه ، اما با یک گل دیگه توپ رو از دروازه بان تیم میزبان جمع کنه و یک گل دیگه برای تیم مهمان به ثمر برسونه. شاگردان محمود فكری تصور می كردند توپ در یك بازیکن تراكتور فرود آمده است.

موقعیت اول تراکتور در دقیقه 29 جدی بود. یک ارسال به سمت دفاع باعث شد دفاع از موقعیتش خارج بشه و مهدی تیکدری به دروازه نفوذ کنه.

اولین گل بازی در دقیقه 38 به ثمر رسید. شیخ دیاباته در محوطه جریمه تراکتور بود و به اشتباه مسعود شجاعی جای او را گرفت و یکی از بازیکنان تراکتور را دریبل کرد و با یک ضربه پای راست گل اول بازی را به ثمر رساند.

تراکتور همچنان به تلاش برای جبران شکست در نیمه اول ادامه داد ، اما بازی در نیمه اول با پیروزی 1-0 آبی پوشان پایتخت به پایان نرسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، محمد نادری ، وریا غفوری ، مهدی مهدی پور ، مسعود ریگی ، داریوش شجاعیان ، شیخ دیابات ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

ترکیب تراکتور: ‌ محمدرضا اخباری ، میثم تیموری ، وفا هخامنشی ، هادی محمدی ، میلاد فخرالدینی ، اکبر ایمانی ، حمید بوهمدان ، سعید مهری ، مهدی تیکدری ، مسعود شجاعی و محمد عباس زاده.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا