مجله علمی و سلامت

پیشنهاد سازمان نظام پزشکی برای افزایش تعرفه‌های پزشکی در ۴ ماه باقی‌مانده از سال

مدیر موسسه سیستم های پزشکی پیشنهادات انجمن را برای افزایش هزینه های پزشکی در سال آینده ارائه داد.

در مصاحبه ای با کندوج ، دکتر محمدرضا ظفر قندی وی در مورد وضعیت هزینه های پزشکی در سال 1400 گفت: پیشنهاد ویژه ما این بود که قبل از هر چیز عوارض گمرکی باید از ماه گذشته اعمال شود ، یعنی. از ماه نوامبر ، به دلیل افزایش تورم ، برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش تجهیزات بیمارستان. ” هیئت بیمه و گفت ما منابع نداریم.

وی افزود: در حال حاضر پیشنهاد ویژه ما این است که افزایش تعرفه به دلیل تورم و هزینه ها همزمان انجام شود و سپس تعرفه 1400 باید ضمیمه این افزایش و افزایش فعلی شود که این نیز محاسبه می شود. تورم در بعد فنی ؛ یعنی هزینه خرید کالا ، قیمت دلار و تجهیزات پزشکی و افزایش حرفه ای با توجه به میزان دستمزد. افزایش و اصلاح تعرفه ها در سال آینده باید براساس بهبود تعرفه ها در سطح فعلی باشد.

ظفر قندی در مورد پیشنهاد سیستم پزشکی برای افزایش تعرفه ها در سطح فعلی گفت: تعرفه مصوب هیئت عالی بیمه بین المللی بوده است ، یعنی مجموع کلیه اجزای گمرک هشت درصد است که فقط برای چهار ماه باقیمانده است. باقی مانده و اهمیت آن برای کل سال 18 درصد است. بر این اساس ، میزان افزایش از حالا تا پایان سال باید هشت درصد و برای کل سال 18 درصد باشد.

ظفر قندی ادامه داد: از این افزایش در دوره فعلی ، نسبت تعرفه قسمت فنی و هتل ها 50 درصد است.

وی تأکید کرد: برای سال آینده باید افزایش هزینه های پزشکی که معادل تورم در بخش فناوری است و افزایش دستمزد که معادل افزایش دستمزد در بخش حرفه ای است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا