مجله ورزشی

پیشنهاد میزبانی لیگ ملت‌ها را داده‌ایم/ برگزاری متمرکز، بهترین تصمیم بود

طبق گزارش ها شفافمحمدرضا داورزنی در مورد پروژه میزبانی بخش والیبال گفت: ما جلسه شورای بخش والیبال با فدراسیون بین المللی داشتیم و تصمیم بر این شد که به دلیل شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در جهان ، اتحادیه ملل در مرکز حفظ شود. در واقع ، 16 کشور می توانند با شرکت در آزمون کرونا و ساخت 15 بازی خود گرد هم آیند که فکر می کنم 40 روز طول بکشد.

وی افزود: پس از آن ، پنج تیم راه یافته به فینال و میزبان مشخص می شوند و مسابقات ادامه خواهد داشت. “فرم مسابقات و میزبان در پایان ماه فوریه مشخص می شود. ما حتی این پیام را دادیم که در صورت مهیا شدن شرایط آماده میزبانی هستیم. فدراسیون بین المللی میزبان را بر اساس وضعیت کلی کشورها از نظر ویروس کرونا ویروس ، دسترسی و سایر موارد تعیین می کند.

قاضی با اشاره به تقسیم مالکیت متمرکز ملت های والیبال گفت: “من فکر می کنم این بهترین تصمیمی بود که با توجه به شرایط عمومی جهان گرفته شد و این یک حرکت خوب است.” زیرا تعطیلی لیگ به دلیل برگزاری خاص در المپیک به نفع والیبال جهان نیست. از طرف دیگر بهترین زمان برای آماده سازی تیم ایران لیگ والیبال است.

رئیس انجمن والیبال در آغاز اردوی ملی والیبال گفت: اردوی ما از هفتم در فروردین آغاز می شود. توافق ما با آقای آلکنو این بود که لیگ روسیه که در 11 آوریل (22 آوریل) پایان می یابد ، در تاریخ 12 آوریل (23 آوریل) در تهران باشد.

وی افزود: من چیزهایی را دیدم که گفته شد اتحادیه پیش بینی نمی کند روسیه به مسابقات قهرمانی اروپا برود ، در حالی که ما پیش بینی کردیم و دوستان نگران نباشند در این صورت اردوی آلکنو در ایران خواهیم داشت و سپس تیم ما به همراه آقای الکنو به کازان می روند و بقیه اردو در آنجا برگزار می شود. سرانجام ، تیم از آنجا در لیگ ملی والیبال شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا