مجله عمومی

پیوست فرهنگی در اردبیل مورد غفلت قرار گرفته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین عبدالله بحرالعلومی وی عصر دوشنبه در نشست مشورتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل گفت: در صورت رعایت پیوست های فرهنگی، فعالان این عرصه می توانند از مزایا و ثمرات حرکت ها و برنامه ریزی های مدنی، خدماتی و زیرساختی بهره مند شوند. و همچنین بسیاری از برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط.

وی با ابراز تاسف از زیرساخت های فرهنگی، هنری و سینمایی استان اردبیل گفت: در حالی که پنجمین دانشگاه سینمایی در منطقه همجوار راه اندازی می شود، دو سینمای قدیمی در منطقه اردبیل داریم که علاقه زیادی به حضور دارند. «در این سینماها ندارند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه اردبیل به جایگاه متفاوت نشریات محلی و منطقه ای اشاره کرد و گفت: در دنیای توسعه الکترونیک کمترین علاقه به مطالعه و مطالعه ادبیات را شاهد هستیم و در این زمینه باید وجود داشته باشد. بررسی مناسب با وضعیت فعلی.»

بحرالعلومی وی افزود: از آنجایی که تولید سینمای خانگی به رقیبی جدی برای صدا و سیما تبدیل شده است، توسعه انتشار اخبار آنلاین و الکترونیک و آنلاین در واقع رقیبی سرسخت برای روزنامه و چاپ است که کار را دشوارتر کرده است. حوزه. “

وی به مجوز 220 نشریه منطقه اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر مجوزهای صادر شده قبل از انتشار، 2 روزنامه سراسری و محلی نیز در منطقه دارای مجوز هستند که از این تعداد 17 هفته نامه، 35 مجوز دو هفته ای، 49 ماهنامه، 3 مورد. 21 مجوز فصلنامه، 2 مجوز فصلنامه و 31 نشریه الکترونیکی به صورت آنلاین صادر شد که در مجموع شامل 220 مجوز بود.

بحرالعلومی وی با اشاره به دستورالعمل جدید انتشار آگهی های دولتی گفت: این موارد در سایت ستاد خبری به تفصیل مشخص می شود و در قالبی مشخص و متناسب با کیفیت، ضرایب چاپ بومی و منطقه ای پردازش می شود.

وی با اشاره به بررسی های انجام شده در زمینه اثربخشی انتشار و نمایندگی روزنامه های سراسری در منطقه، افزود: شرایط ویژه دارند در شهریور ماه صاحبان نشریات و موسسات با اصلاح مسائل وضعیت خود را بهبود می بخشند.

بحرالعلومی وی بر لزوم بهبود این روند، فعالیت نشریات داخلی و همچنین پوشش بیمه ای آنها و حمایت وزارت ارشاد تاکید کرد و گفت: نشریات و صاحبان روزنامه

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مالیات بر نشریات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نشریات و روزنامه ها به شرط ارائه اظهارنامه در موعد مقرر از معافیت مالیاتی برخوردارند.

دکمه بازگشت به بالا