مجله عمومی

چالش های سال99درسال1400ادامه دارد؟! – کندوج

وقایع و مسائلی که یک سال پیش برای مردم ایران رخ داده قطعاً از سال 99 به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم سال 1300 اطلاع داشته است. یک روز خبر دورکاری و روز دیگر خبر تعطیلی و محدودیت شب ها . ترافیک و غیره از رسانه ملی به وظیفه ملت اضافه شده است. و او با نگرانی افزود ، متخصصانی که به رسانه ملی فراخوانده شدند سرانجام تخصص و تبحر خیالی هستند! آنها با بیان نظرات خود اقدامات موثری را در جهت افزایش استرس و ترس انجام داده اند. از ملت معلوم شد مشکلات ملت این است که عطر در قوطی نیست! از جمله این نسخه ها دعوت مردم به میوه نخوردن و خوردن گوشت و … است!

تنوع موضوعات و چالش های اجتماعی در سال جاری به حدی بود که رسانه ها و نویسندگان برای ارسال یادداشت ها و انتقادات همیشه با مطالب تازه و تازه ای روبرو بودند. محتوای رسانه ای و انتقاد از موضوعات مختلف از جمله: کرونا و نحوه مقامات دولتی ، انتخابات ایالات متحده و تأثیر آن در سیاست داخلی و خارجی این کشور ، انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ایران ، مرگ هنرمندان و ورزشکاران ملی در کشور به دلیل تاج ، عملکرد پارلمان در برابر دولت و عجیب و نزدیک به جرم انگاری سیاست لغو تحریم ها. کانون وکلا و کانون وکلا ، رسانه های داخلی برای لکه دار کردن چهره وکلا ، توهین به رئیس جمهور و … نظراتی بودند که این روزها هر روزنامه نگار از دیدگاه های مختلف منتشر کرد.

اکنون که آخرین نفس های مارس پایان امسال و آغاز قرن جدید است ، ذکر آن به دلیل اهمیت موضوعات مورد بحث و مطالبات عمومی بی فایده نیست – طبقه وظیفه این است رسانه. و لازم به ذکر است ، هر چند مختصر و موقت ، مواردی در این زمینه ، به طوری که پس از تعطیلات نوروز ، کارشناسان سیاسی اجتماعی و غیره ، با قدرت و قاطعیت مضاعف ، خواسته های مردم را با جدیت بیشتری دنبال می کنند . نسبت به قبل. سال 99 پیشنهاد شد اما نتیجه نهایی تصمیم گیری نشد:

1- دلسوزی و تمایل خزانه داری به فوتبال: مسئله و چالش توافق نامه مربیان فوتبال خارجی كه در سال 1999 با سر و صدای رسانه ها مورد توجه ملت قرار گرفت ، از جمله موضوعاتی است كه با وجود یك سال هنوز سرنوشت آن مشخص نیست. قرارداد میلیاردها مربی فوتبال خارجی خفه شده است. این سوالی است که مدیران فوتبال کشور باید به آن پاسخ دهند. برای در نظر گرفتن سوالات و ابهامات در امور مالی اتحادیه فوتبال.

2 – تخصص و سواد کارشناسان ارائه شده به رسانه ملی توسط هر نهاد نظارتی ارزیابی می شود. چند بار باید شاهد برخی از بد اخلاقی ها و آزارهای آنها در مصاحبه های رسانه ای باشیم؟ تا زمانی که به آگاهی مخاطب توهین نشده و درد معیشت مردم را مسخره نمی کردند ، طبق گزارش کارشناسان در سال 1999 ، کیفیت پوشش رسانه های داخلی فاقد معیارهای لازم برای جذب بینندگان کمتر ، همان درصد بینندگان و نحوه مدیریت مدیران بود. تمرکز آن بر شبکه های مرزی است.

3. مهمترین موضوعی که سال آینده رسانه ها و فعالان این حوزه باید به دقت زیر نظر داشته باشند ، اختصاص واکسن بیماری کرونا و نحوه اولویت بندی شهروندان است. سال گذشته ، مردم تمام کاستی ها و مشکلات ناشی از کرونا را برای بازگشت به زندگی مردم با اخبار امیدوار کننده از خرید واکسن پشت سر گذاشتند ، این امید برای خرید واکسن است ، اگرچه این یک وظیفه قانونی دولت است و است ، اما به برنامه های طراحی به نظر نمی رسد که استفاده از این حق قانونی برای مردم کار دشوار و پیچیده ای باشد که امیدواریم رهبران کنونی و آینده کشور بتوانند آن را انجام دهند و این فرصت را به چالشی جدید تبدیل نخواهد کرد.

4. اگرچه مردم سالهاست که به افزایش قیمت عادت کرده اند ، اما قیمت ها طی سال گذشته افزایش یافته است به طوری که غیر از 4٪ دیگر شهروندان رنج می برند ، اگر دولت در مورد قیمت ها در سال 1400 فکر نمی کند ، اکثر شهروندان زیر آنها زیر بار زندگی خود می روند و آینده نه چندان درخشان در انتظار ملت هستند.

آموزش آنلاین مدارس و ارائه حداقل تحصیلات ، تعیین وظایف زندانیان مالی ، به ویژه بازگشت به زندان و مسائل حقوق زنان ، حل چالش های وکالت و اشتغال جوانان ، راه اداره و اداره مجلس و غیره. از جمله مباحث ضروری هستند. در سال 1400 ، رسانه ها باید این درخواست را داشته باشند ، اما بازخورد منطقی و مثبت باید توسط مدیریت ارائه شود.

وکیل

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا