مجله عمومی

چرا بُغض مردم در قصه خرید سیسمونی نوه آقای قالیباف از ترکیه ترکید؟

زیرا نه خریدن فقط زلزله از خارج از کشور جرم است و نه منطقی است که اقدامات دختر و داماد یک مسئول الزاماً به پای مسئول نوشته شود. هر چند زوج آقازاده در بسیاری از موارد از اجاره و اعتبار پدر استفاده می کنند که نمونه های زیادی در جمهوری اسلامی دارد، اما در برخی موارد فرزندان مسئولین می توانند به میل خود یا شرایط شخصی که ربطی به پدر ندارد. انجام اقدامات یا قوانین یا اعمال غیرقانونی، خارج از ارتباطات و امکانات سیستم عمومی نظام.

در این موارد لازم است مقام ذی‌ربط در مواقع لزوم موضع خود را در قبال مخالفان علنا ​​اعلام کرده و از اتهام منصرف شود.
به نظر من این موضوعی است که عموم مردم آن را درک می کنند و به آن توجه می کنند، اما با این وجود، چرا تاریخ اخیر به سرعت در دنیای آنلاین منعکس می شود و حملات گسترده ای به آقای قالیباف صورت می گیرد؟

در سال‌های اخیر، حداقل سه گزارش و گزارش مستند از تخلفات قالیباف در دوران شهرداری به گوش جامعه رسیده است:
1. املاک نجومی
۲. تخلف بزرگ علیه عیسی شریفی، معاون قالیباف
نشت کویل درباره اختلاس 8 هزار میلیاردی در سپاه
در هر سه پرونده، آقای قالیباف ارتباط تنگاتنگی با مسئولیت داشت و باید در دادگاه علنی محاکمه می شد و اینکه آیا آقای قالیباف تبرئه شد یا نه، ثانیاً پرونده در دادگاه مخفی در حال رسیدگی است و در شک و تردید. قضاوت ها بیان می شود.
در مورد سوم، مقام معظم رهبری که انتظار داشتند همگان دستورات صریح و قاطع را برای رسیدگی به این موضوع بدهند، با حیرت افکار عمومی از رونمایی از این نوار در فضای مجازی که البته توسط عوامل دادگاه عالی. خود سپاه به آن می گویند لجن و لجن زنی علیه انقلابیون!

علاوه بر این، آقای قالیباف با تمام اعتماد به نفس ناشی از احساس برتری، حاضر نمی شود حداقل در مصاحبه با رسانه ها و یا خبرنگاران، ادعاهای خود را برای مردم توضیح دهد.
علاوه بر این، آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس مقننه از جمله مقاماتی است که به نام دین، انقلاب، مقاومت، ضد آمریکایی بودن، روحیه عاشورایی و لزوم رسیدگی به اوضاع، موضعی کاملاً متناقض اتخاذ می کند. از شعب ابی طالب و ادامه تحریم هایی که بخش بزرگی از مردم ایران را به فقر و ذلت و بدبختی کشانده و با تاخیر هر روزه در توافق صدها میلیون دلار به کشور و مانند سایر انقلابیون خسارت وارد می کند. و مقامات زیرک! مردم از رنج میلیون ها نفر و میلیون ها خانواده زیر خط فقر و طبقه متوسط ​​که در حال نابودی است رنج نمی برند.

به اینها روایت فرزند فرمانده کمیته مذاکرات برجامی اضافه شده است که اسناد قانع کننده ای از کشتی سازی پسرش برای فروش نفت و دور زدن تحریم ها منتشر شده است، اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نشده است. به ملت به خاطر این همه جفا، ظلم انقلابی، دین و نفاق توسط هیچ فرد یا نهاد مسئولی تحمل نشده است.

با این مدل حکومت داری و حکمرانی مردم حق ندارند با دیدن خبر خرید دختر و داماد و همسر سردار قالیباف، رئیس مجلس انقلاب و منطقه، عصبانیت کنند. و دنیاهای آنلاین را با تحلیل های مختلف از آقای قالیباف پر کنیم؟!

به نظر من فردی که می گوید مردم چنین حقی نداشتند یا عضو هستند و از این مدل رقت بار حکومت داری در کشور برخوردارند یا عقب مانده ذهنی هستند که البته تقصیری هم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا