کسب و کار ایرانیمجله عمومی

چرا تعمیر ماکروویو در کوتاهترین زمان اهمیت زیادی دارد؟

سرویس و تعمیر مایکروویو ال جی

مایکروویو، ماکروفر یا ماکروویو یک وسیله ضروری آشپزخانه است که زندگی را برای خانواده‌ها آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند و درصورت بروز ایراد، باید هرچه سریع‌تر تعمیر شود. ما در نمایندگی ماکروفر ال جی، آمادگی داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تعمیر ماکروفر ال جی شما را انجام دهیم. تکنسین‌های ما همگی آموزش‌دیده و باتجربه هستند و با ابزارها و تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند تعمیر سولاردام ال جی را با بهترین کیفیت انجام دهند و رضایت خاطر شما را به‌دست آورند.
تمام تلاش ما در نمایندگی مایکروویو ال جی، این است که کلیه مراحل تعمیر آن را در خانه مشتریان انجام دهیم تا مراحل آن سریع‌تر انجام شود. اگر به دنبال بهترین انتخاب برای تعمیر ماکروفر، ماکروویو و سولاردام ال جی هستید، می‌توانید به نمایندگی تعمیر ماکروفر در کرج اعتماد کنید. با ما تماس بگیرید.

مایکروویو، ماکروفر یا ماکروویو دستگاهی که با نام‌های متفاوت تلفظ می‌شود و البته صحیح آن همان مایکروویو است، دستگاهی که بیشتر مواقع برای گرم کردن، یخ زدایی مواد غذایی و موارد مشابه استفاده می‌کنیم و البته در مدل‌های حرفه‌ای تر برای پخت غذا، کیک و شیرینی‌های خوشمزه از آن استفاده می‌نماییم همانطور که از تعریف آن مشخص است، برای کسانی که از این محصول استفاده می‌کنند دستگاهی حیاتی است و در صورت خرابی آن بهتر است فورا برای تعمیرات اقدام نماییم.
ماکروویوها از جمله محصولاتی هستند که مثل ماشین لباسشویی و ظرفشویی به کارهای روزمره ما سرعت بخشیدند و توانستند هم‌ زمان کار چند دستگاه مثل فر و اجاق گاز را انجام دهند. اما خب طبیعتا گاهی ممکن است در روند انجام کار خود، دچار مشکل شوند و مثل سابق کار نکنند. در ادامه مطالب، قصد ما آشنایی کلی شما با این دستگاه است و اینکه بتوانید در صورت بروز مشکل در دستگاه اطلاعات فنی مورد نیاز را داشته باشید تا بتوانید در صورت کوچک بودن مشکل به تعمیر ماکروویو خود بپردازید و مشکل را برطرف کنید.

مایکروفر یا مایکروویو یکی از لوازم خانگی است که امروزه جای خود را در بین خانواده های ایرانی باز کرده و به یکی از وسایل بسیار کاربردی و لازم در هر آشپزخانه ای تبدیل شده است.

در عصر امروز استفاده از مایکروفر جهت گرم نمودن و پختن غذا به حدی رایج شده که این روش جایگزین تمام روش های پخت به روش سنتی شده است.

در واقع نحوه پخت غذا در این دستگاه به این گونه است که مواد غذایی اشعه مایکروفر را جذب خود می کنند.

مولکول های آب درون مواد در کسری از ثانیه واکنش نشون داده و شروع به لرزش کرده و گرما تولید می شود. بر اثر همین گرما مواد غذایی پخته می شوند.

هزینه تعمیر مایکروفر به چه عواملی بستگی دارد؟

مایکروفر ها در انواع مختلف و با قابلیت های متعددی تولید می شوند. علاوه بر این برند های مختلف در تولید مایکروفر، ویژگی های خاص خود را دارند به طور مثال مایکروویو های خارجی، قطعات کمیاب و گران تری نسبت به مدل های ایرانی دارند. هر چند میزان کیفیت نیز در محصولاتی با برند معتبر، به دلیل استفاده از قطعات مرغوب بالاتر است.

با توجه به این تفاوت ها، هزینه تعمیر و سرویس مایکروفر متغیر خواهد بود. منظور از هزینه تعمیر، دستمزد تعمیرکار به اضافه قیمت قطعات تعویض شده است. علاوه بر این موارد، اگر شما از امکاناتی مانند سرویس در محل هم استفاده کرده باشید، هزینه کمی هم بابت ایاب و ذهاب تعمیرکار در نظر گرفته می شود. البته میزان دستمزد تعمیرکار طبق نرخ مصوب اتحادیه است و هزینه ایاب و ذهاب نیز تقریبا نرخ ثابتی دارد.

عامل اصلی تفاوت در میزان هزینه تعمیرات، قیمت قطعات تعویضی است که به نسبت برند و نوع قطعه و کیفیت آن، کم یا زیاد می شود. تمامی این خدمات در شرکت تعمیراتی تاپ تعمیر با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود. کارشناسان شرکت، پس از بازدید دستگاه و عیب یابی دقیق آن، تمامی هزینه های تخمینی را به شما اعلام می کنند تا شما با خیالی آسوده از این خدمات بهره مند شوید.

چه زمان به تعمیرات مایکروفر نیاز است ؟

خرابی لوازم شما از خود نشانه های به جای میگذارد که از روی آن میتوانید به خرابی و عدم کار کردن صحیح پی ببرید. حتی اگر دستگاه شما کار می کند ولی علائمی ناشی از خرابی دارد بیاد سریع تر به تعیمرات آن اقدام کنید. زیرا در صورتی که تعمیرات مایکروفر خود را به تاخیر بیندازید ، ممکن است خرابی بزرگ تری در لوازم برقی ایحاد شود و در نتیجه آن میزان خسارت وارده بر شما افزایش یابد.

از موارد زیر می توانید پی ببرید که به تعمیرات مایکروفر نیاز دارید :

چراغ مایکروویو کار نمی کند.

این قطعه هر چند که قطعه ای ساده است اما جزئی از پر استفاده ترین قطعات مایکروفر می باشدو علت استفاده مداوم از این قطعه این است که به طور اتومات در زمان روشن بودن دستگاه چراغ بالای ماکروفر نیز روشن می شود. شایان ذکر است که سوختگی چراغ مایکروفر شاید در وهله اول چندان مهم نباشد اما خبر از استفاده نادرست از دستگاه و یا اسیب دیدگی اتصالات داخلی می دهد که بهتر است پیگیری شود تا دستگاه دچار اسیب های جدی تری نشود.

تعمیر مایکروویو در محل

از مهم ترین خدمات ما میتوان به تعمیر مایکروویو در محل اشاره کرد، ما تعمیر مایکروویو را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی ۱۲ ماهه انجام می دهیم.

برای تعمیر مایکروویو در تهران همین حالا با ما تماس بگیرید، ما انواع مختلف مایکروویو را در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی می کنیم، این کار را با قطعات اورجینال و ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت انجام میدهیم پس همین الان با تکنسین های ما در تماس بگیرید.

عملکرد نامناسب مایکروویو:

اگر مایکروویو شما روشن می‌شود، اما عملکرد آن نامناسب است (مثلاً غذا را به درستی گرم نمی‌کند)، یکی از علل ممکن این مشکل می‌تواند تنظیمات غلط باشد. در این صورت، دستورالعمل‌های تنظیمات دستگاه را مرور کنید و مطمئن شوید که تمام پارامترها به درستی تنظیم شده‌اند. همچنین، ممکن است برای گرم کردن غذا نیاز به تغییر قدرت و زمان باشد. اگر با این اقدامات مشکل حل نشد، بهتر است با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا