مجله بانوان

چشم امید نامزدهای انتخابات به رای زنان با سر دادن شعارهای تکراری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اتاق خبر بیشتر_ گروه جامعه: هفته گذشته بود که مبارزات انتخاباتی به طور رسمی در کشور آغاز شد. با شروع ثبت نام کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ، بسیاری از سیاستمداران برجسته کشور متقاضی برنامه ریزی انتخابات شدند.

طی روزها شاهد جابجایی نامزدهای مختلف در وزارت کشور و معرفی چندین برنامه ، سیاست و محور کاندیداهای ریاست جمهوری بوده ایم.

در میان تمام شعارهای تبلیغاتی نامزدها ، مطابق سالهای گذشته و عادات نامزدهای قبلی ، وعده هایی در مورد مسائل زنان نوید می دهد و وعیدها بحث بیشتر در مورد این داستان همیشه در میان اظهارات نامزدها بوده است ، حتی در سخنرانی های کوتاه نامزدها پس از آن ثبت نام در خود انتخابات ریاست جمهوری ، شاهد وعده ها و شعارهای نامزدهای انتخاباتی در این باره بودیم ، اما اکنون ، در انتخابات قبلی ، نامزدهای مختلف بارها و بارها مسائل زنان را از نظر خود تغییر داده اند.

بازار داغ وعده ها

به نظر می رسد در این دوره ، برخی از نامزدها از روش نمایندگان دوره های گذشته دوره های گذشته پیروی کرده اند و به نظر می رسد برخی از آنها براساس آرا women زنان در کشور است. آن هم همینطور آنها علی رغم وعده های زیاد ، مسائل زنان را البته در دوره های قبلی ریاست جمهوری در نظر گرفته اند با توجه پرداختن به وضعیت قانون زنان پس از آن وال آنها فراموش کردند که به وعده های قبلی خود عمل کنند و حرفه ای بودن آن فقط همین شعار بود

به همین منظور ، طبق گفته برخی از نامزدها در این دوره در مورد زنان بررسی کنید ما رفتیم تا ببینیم زنان نامزد در برنامه انتخابات کجا هستند.

در روزهای اخیر علی مطهری نماینده مجلس بوده است ثبت نام وی در انتخابات ریاست جمهوری با خبرنگاران درباره برخی از آس ها و برنامه های خود صحبت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود در مورد مسائل زنان گفت: “من فکر نمی کنم که در زمینه زنان مشکل بزرگی داشته باشیم.” مثلا ورود زنان به استادیوم ورزشی جز شنا و کشتی مشکلی ندارد و ما متأسفانه این مشکل را ایجاد کرده ایم.

وی افزود: دسترسی بانوان به زمین های فوتبال و والیبال و مواردی از این دست با یک سری ترتیبات مشکلی ندارد ، قابل حل است و این موضوع را بی مورد تمدید کردیم. همچنین دوچرخه سواری بانوان اصلاً محتوا و مرجعی ندارد تقلید او نمی تواند بگوید که دوچرخه سواری زنان ممنوع است و فقط با دیدن صفحه اول آن نمی تواند منعی داشته باشد.

در کمتر از دو سال 180 درجه بچرخید!

مطهری ادامه داد: ما نباید مسئله زنان را بی مورد افزایش دهیم و حتی مسئله حجاب و پوشش اسلامی مسئله امروز ما نیست و اکثریت قریب به اتفاق مردم ما وال و آنها فکر می کنند که این چیز را مشاهده می کنند ، اما برخی از آنها نسبتاً با حجاب وسواس دارند و می توانند درباره آن بحث کنند. کامل آنها آنها را ندارند و دولت کاری با آنها ندارد و ما نباید بیهوده چنین موضوعاتی را تشویق کنیم.

برابری بین زن و مرد همیشه قبلاً وجود داشته است جوگو آنها شعارهای نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری بودند و نامزدها با گرفتن این رشته پوسیده سعی در جلب توجه داشتند.

مسئله ورود زنان به ورزشگاه یکی از دلایل این امر در سالهای اخیر است تکرار کل بیا بالا و حساسیت جامعه نسبت به آن اکنون به روشی برای جلب توجه و جلب آرا نمایندگان تبدیل شده است. حتی رئیس جمهور فعلی حسن روحانی نیز بارها در شعارهای خود در انتخابات سال 1996 به این موضوع اشاره کرده است. وعده های اطراف داده شد

اما از زمان روی کار آمدن وی تاکنون اقدامی انجام نشده است کار را نکرد و بسیاری از وعده های معنوی در مورد زنان همان تبلیغات بوده است.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا کابینه وی؟ وال وی گفت: “من به دولت ائتلافی اعتقاد دارم و تعصب ندارم.” همه قول می دهند آن را به وزیر بدهید سنی یا زن وال او می کند ، او کار اشتباهی انجام داده است. ما باید به دنبال افراد صالح ، چه زن و چه سنی باشیم. اگر زن و مرد در شرایط مساوی هستند ، زن باید این کار را انجام دهد وال ژرا

برابری بین زن و مرد همیشه قبلاً وجود داشته است جوگو آنها شعارهای نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری بودند و نامزدها با گرفتن این رشته پوسیده سعی در جلب توجه داشتند.

باید از توانایی های زنان استفاده شود! (به طور مکرر اکثر عامیانه)

مصطفی کواکبیان ، کاندیدای دیگر ریاست جمهوری و نماینده پارلمان نیز در روزهای اخیر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. ثبت نام وی در وزارت کشور با اشاره به توجه زنان در کشور گفت: “بعد از چندین سال هنوز به تعریف صحیحی از یک مرد سیاسی و مذهبی نرسیده ایم.” زنان در انتخابات ثبت نام آنها این کار را می کنند اما وکلای هیئت امنا موافق نیستند. اگرچه ما باید از توانایی های زنان استفاده کنیم.

از توانایی های زنان در امور علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و … استفاده کند. یکی از نکات اصلی است اکثر خواسته های زنان در جامعه بوده و هست ، اما تجربه سال های اخیر نشان می دهد که این توانایی اغلب نادیده گرفته می شود و نمایندگان لیست وزرا و اعضای کابینه آنها علاقه ای به استفاده از این توانایی ندارند. به نظر می رسد بیشتر نامزدها بیشترین توجه را به توانایی زنان در زمینه رأی دادن دارند و زنان جامعه بیشتر در کانون بحث کاندیداها در زمان انتخابات هستند.

مسعود پزشکیان کاندیدای دیگر است 1400 در روزهای اخیر وی برای شرکت در مسابقات در وزارت کشور حضور داشت.

همسران خود را باور کنید!

وی در بخشی از سخنان خود درباره اعتقاد خود به زنان گفت: “وقتی با همسرم آشنا شدم ، هر دو دانشجوی پزشکی بودیم.” با هم رفتیم و کمکش کردیم. او جراحی شد و ما با هم رفتیم و من اعتقاد داشتم ، همانطور که بسیاری گفتند ، زنان نمی توانند. اما علی رغم داشتن چهار فرزند ، دو فرزند در بعد ملی جوگو ما برتر شده ایم و اعتقاد داشتیم که اگر با هم بودیم می توانستیم تمام تلاش خود را بکنیم و در مهمترین امتحانات علوم شرکت کنیم و این برای من افتخار بود و من فکر می کنم اگر زنان به خودشان اعتقاد داشته باشند چیزی از مردان نیستند.

افزایش حقوق اجتماعی و ایجاد آزادی های ویژه برای زنان در کشور مواردی است که در سالهای اخیر مورد تأکید قرار گرفته است لعاب آره متفاوت از نامزدهای ریاست جمهوری شنیده شده است

وی افزود: این بستر نباید آماده شکوفایی و خودنمایی آنها باشد. ساختار مناسب بستر را برای شکوفایی و توانایی زنان آماده نگذارید. ما قطعاً این بستر را آماده خواهیم کرد و آنها می توانند در بسیاری از نقاط از ما بهتر باشند نسبتا ما را تنها بگذارید.

پزشکان ادامه دادند: با برا با دانش علم و قدرت جوانان تحصیل نکرده نمی توانیم از این وضعیت خارج شویم. نه اینکه افرادی که مادام العمر کشور را اداره کردند و باعث به وجود آمدن این وضعیت شدند ، ما می خواهیم با همان مردم کشور را بازسازی کنیم ، باید به جوانان و زنان اعتماد کنیم و به زنانی که 50٪ ملت در آن هستند اعتماد کنیم. جامعه.

به طور کلی شعارهایی مانند استفاده از توانمندی های زنان در اداره کشور ، اختصاص 30 درصد سمت های مدیریتی به زنان ، افزایش حقوق اجتماعی و ایجاد آزادی های ویژه برای زنان در کشور مواردی است که در سال های اخیر مورد تأکید قرار گرفته است. لعاب آره متفاوت از نامزدهای ریاست جمهوری شنیده شده است.

فراموشی همیشگی نامزدها!

اظهارات ارائه شده توسط آمار از زمان روی کار آمدن روسای جمهور اغلب فراموش شده است.

از طرف دیگر ، علی رغم آشفتگی در عرضه ، عمده ترین مسائل زنان از جمله بیمه زنان خانه دار و خانه دار ، مرخصی زایمان ، فراهم آوردن تسهیلات برای مادران شاغل ، ایجاد شرایط اشتغال برای زنان ، مراقبت از سلامت زنان و … عملاً در دولتهای مختلف نادیده گرفته می شود. باید دید که نامزدها در این دوره از کلمه کلیدی “زنان” برای ایجاد اختلافات انتخاباتی تا چه حد استفاده می کنند و آیا آنها واقعاً برنامه ای برای پرداختن به موضوعات مهم زنان در جامعه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا